Praeitą savaitę pakeliui į Klaipėdą incidentą patyręs keltas "Regina Seaways" išplaukė nauju maršrutu – jau nebe į Kylį Vokietijoje, kaip iki tol, bet į Karlshamną Švedijoje. Nors veikia tik vienas laivo variklis, kompanijos atstovų tvirtinimu, tai nėra problema.
Dūmai kelto "Regina Seaways" mašinų skyriuje dirigento Vilmanto Kaliūno neišmušė iš vėžių – kol įgula tvarkė gedimus, drauge su Saro krašto jaunimo simfoniniu orkestru restorane jis surengė neplanuotą koncertą.
Antradienį pakeliui į Klaipėdą incidentą patyrusio kelto „Regina Seaways“ keleivis, klaipėdietis Arvydas Miežietis buvo vienas iš tų kelių šimtų laivu plaukusių žmonių, kuris po ekstremalaus grįžimo namo, išlipęs į krantą ištarė: „Kelionė neprailgo“.
Vokiečių poros kelionę į Klaipėdą sujaukė sugedęs kelto variklis. Daugiau nei pusę tūkstančio kilometrų iš Marlio miestelio Vestfalijoje į Kylį mašina nukakę žmonės turėjo sėsti į laivą "Regina Seaways", tačiau keltas taip ir neatvyko. Keleiviai tikina apie tai nebuvę įspėti.
Antradienį padėti negaluojančiam keleivinio kelto „Regina Seaways“ Baltijos jūroje keleiviui pasitelktas Nemirsetos poste budintis karinis paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis „Dauphin“.
„DFDS Seaways“ Klaipėdos padalinio nuomojamo laivo „Regina Seaways“ kapitonas Andrejus Simutis nenoriai grįžta į 2010 metų spalio 9-ąją, kai plaukiant iš Vokietijos į Klaipėdą, supleškėjo keltas „Lisco Gloria“.