Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ dalies paslaugų verslui baziniai tarifai nuo kitų metų brangsta 6–20 proc.
Viena inovatyviausių šalies krovinių pervežimo kompanijų „Vlantana“ jau mini 25 metų sukaktį. Nuo vieno vienintelio vilkiko veiklą pradėjusi bendrovė po ketvirčio amžiaus savo transporto parke skaičiuoja daugiau nei 1,5 tūkst. šiuolaikiškų, aplinkai draugiškų sunkvežimių, joje dirba daugiau nei 2,5 tūkst. darbuotojų, atstovybės veikia jau penkiose šalyse. Kokia sėkmės paslaptis? „Kokybė. Inovatyvumas. Tvarumas“, – atsako UAB „Vlantana“ generalinis direktorius Tomas Stonys.
Krovinių pervežimas Lietuvoje patenka tarp didžiausias pajamas generuojančių verslų. Per vieną tarptautinį reisą įsidėti kelis tūkstančius eurų į kišenę – tokiais uždarbiais užsakovai masina nuosavų vilkikų vairuotojus. Bet ar iš tiesų ši veikla tokia pelninga?
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis, vertindamas tai, kad per Latviją, o ne Lietuvą, vis dažniau pervežami baltarusiški kroviniai, sako, kad tai yra normali verslo situacija, nes latviai deda daug pastangų dėl baltarusiškų krovinių.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis trečiadienį vyksta į Briuselį, kad dar kartą išsakytų susirūpinimą dėl Europos Sąjungos (ES) siūlomo Mobilumo paketo, kuriuo reikalaujama periodiškai grąžinti krovininę transporto priemonę į registracijos šalį.
Trečią ketvirtį visų rūšių transportu šalyje vežta 20,9 proc. daugiau krovinių nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais, praneša Statistikos departamentas.
Laivybos ir logistikos grupė DFDS Vilniuje steigia pervežimo paslaugų centrą, siekdama pasiūlyti klientams efektyvias dalinių ir pilnų krovinių vežimo į Jungtinę Karalystę ir iš jos paslaugas.