Tyrimas atskleidė, kad mūsų valstybė pasaulio dėmesį vis dar labiausiai patraukia paviene pergale krepšinio aikštelėje, o į sistemingai skleidžiamas negatyvias žinias neduodame jokio atsako.
Šių metų pirmą ketvirtį Lietuvos vardas užsienio žiniasklaidoje paminėtas daugiau nei 19 tūkst. kartų. Paminėjimų socialiniuose tinkluose skaičius net 2,3 karto didesnis – Lietuvos vardas „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“ ir tinklaraščių platformose paminėtas daugiau nei 45 tūkst. kartų.
Seimo Užsienio reikalų komiteto pirmininko Žygimanto Pavilionio pasisakymai Sakartvele siekiant mediacijos politiniame konflikte padarė žalą Lietuvos įvaizdžiui, sako prezidentas Gitanas Nausėda.
Lietuvos įvaizdis pasaulyje nėra negatyvus, to įvaizdžio nėra, LRT RADIJUI sako buvęs Ukrainos ekonominės plėtros ir ūkio ministras Aivaras Abromavičius.
Panašios į „The Swedish Number“ iniciatyvos įgyvendinimas neabejotinai prisidėtų prie šalies žinomumo didinimo, teigiamo Lietuvos, kaip patrauklios kelionių krypties, įvaizdžio formavimo. Taip teigia Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos atstovė spaudai Gerda Butkuvienė.