- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ išrinko geriausiai klientus aptarnaujančias įmones. Laimėtojai nustatyti remiantis „Shopper Quality Group“ atliktų slapto pirkėjo tyrimų rezultatais ir klientų nuomone – rašydami pagyrimus geriausiai juos aptarnavusiai įmonei, taip jie atidavė už ją savo balsą. Geriausiai klientus aptarnaujančiu informacijos centru 2020 m. tapo prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ informacijos centras.
Statistikos duomenimis, daugiau nei 60 proc. pirkėjų ar paslaugos naudotojų svarbiau jų patirtis apsiperkant nei produkto ar paslaugos kaina, o beveik 80 proc. klientų teigia, kad rekomenduotų gerai juos aptarnavusią įmonę savo draugui. Taigi aukštus reikalavimus klientų aptarnavimui keliančios įmonės laimi – patenkintas vartotojas ne toks jautrus kainai, lieka lojalus ilgesnį laiką, gali padėti pritraukti naujų klientų. Tinkamai valdant klientų patirtį galima tikėtis ir didesnio įmonės pelningumo. Klientų patirties tyrimo ir valdymo profesionalai teigia, kad svarbiausi kriterijai, kurie lemia kliento apsisprendimą pirkti, yra jo poreikių supratimas, personalizuotas aptarnavimas ir profesionalūs pardavimo įgūdžiai.
„Projektu „Pagirkime aptarnavimą“ siekėme nustatyti geriausiai klientus aptarnaujančias įmones. Analizuodami šio projekto rezultatus, matome, kad tos įmonės, kurios išrinktos geriausiai aptarnaujančiomis klientus, didžiausią dėmesį skiria personalizuotam klientų aptarnavimui, siekia tiksliau išsiaiškinti savo klientų poreikius ir profesionaliai parduoti jiems prekę ar paslaugą. Klientai pripažįsta, kad jų apsisprendimui pirkti įtakos taip pat turi pozityvi kontakto su darbuotoju pradžia ir pabaiga, galimybė būti greitai aptarnautiems, darbuotojų, su kuriais jiems tenka susidurti, kantrybė, bendravimo etika ir personalizuotas požiūris į juos“, – teigia projekto „Pagirkime aptarnavimą" įkūrėja ir „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.
Pasak N. Kazlauskienės, įmonės, kurios remiasi individualia ir personalizuota kliento poreikių analize, klientus aptarnauja geriau – jos žino, ko ieško klientas, ir pagal tai pasiūlo jam tinkamiausią prekę ar paslaugą.
Prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ generalinio direktoriaus pavaduotojos Ievos Goštautaitės-Gedutės teigimu, konkurencija prekybos centrų rinkoje didžiulė, todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė yra viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl klientai nusprendžia savo pirkinius įsigyti konkrečiame prekybos centre.
Ieva Goštautaitė-Gedutė/„Megos“ nuotr.
„Nuo pat 2016 m., kai buvo atlikti „Megos“ rekonstrukcijos darbai, prekybinis plotas išaugo 40 proc., kasmet iki karantino ir net jo metu fiksavome intensyvų pardavimų augimą. Esame įsitikinę, kad viena iš priežasčių, kodėl demonstruojame įspūdingus veiklos rezultatus, – aukšta klientų aptarnavimo kokybė. Džiugu, kad projekto „Pagirkime aptarnavimą“ rezultatai atskleidė, kad mūsų pasirinkta personalo vadybos strategija, sutelkta į išskirtinę klientų aptarnavimo kokybę, pasirinkta teisingai, o klientai vertina mūsų pastangas, kurias dedame siekdami užtikrinti jų teisę būti gerai aptarnautiems, rūpindamiesi, kad apsilankymas prekybos centre būtų malonus ir atitinkantis aukštus jų lūkesčius“, – teigia I. Goštautaitė-Gedutė.
Pasak I. Goštautaitės-Gedutės, nors geriausiai klientus aptarnaujančiu pripažintas „Megos“ informacijos centras, aukšta klientų aptarnavimo kokybė – bendras visų daugiau kaip 200 prekybos ir laisvalaikio centre įsikūrusių parduotuvių, restoranų, pramogų ir laisvalaikio vietų tikslas.
„Informacijos centras – kiekvieno prekybos centro vizitinė kortelė. Čia mūsų klientai ne tik naudojasi būtinosiomis paslaugomis (telefonų įkrovimo, saugojimo spintelėmis, neįgaliojo ar vaikiškų vežimėlių palikimo vieta ir pan.), bet ir sužino svarbiausią informaciją apie prekybos centre vykstančius renginius, įsigyja dovanų korteles, sužino, kaip dirba prekybos ar paslaugų vietos, atsiima pamestus daiktus, išsako savo lūkesčius. Vis dėlto aptarnavimo kokybės vertinimą ir apsipirkimo patirtį lemia visų su prekybos centro lankytojais bendraujančių darbuotojų aptarnavimo etika. Taigi šis informacijos centro laimėjimas yra viso prekybos centro personalo kolektyvinio darbo įvertinimas, juolab kad geriausiai klientus aptarnaujančiomis savo kategorijoje išrinktos ir tos įmonės, kurios savo parduotuves yra atidariusios ir mūsų prekybos centre. Geriausiai klientus aptarnaujančiu baldų sektoriuje išrinktas „Lonas“, dovanų sektoriuje – „Gera dovana“, statybos ir remonto tinklų sektoriuje – „Kesko Senukai Lithuania“, elektronikos – „Mobili prekyba“, grožio ir sveikatos paslaugų – „Optometrijos centras“, juvelyrinių papuošalų – „Kamėja“, prekių gyvūnams sektoriuje – „Kika“, prekybos avalyne sektoriuje – „Sportland“, prekybos kosmetika – „L’occitane“, restoranų ir kavinių sektoriuje – „Charlie Pizza“ – visos šios apsipirkimo vietos veikia „Megoje““, – sako I. Goštautaitė-Gedutė.
„Megos“ nuotr.
Iš viso projekte „Pagirkime aptarnavimą“ dalyvavo 56 įmonės, suskirstytos į sektorius pagal teikiamas paslaugas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Jubiliejinis „Iniciatyvų Kaunui“ sezonas: priimamos paraiškos 2025-iesiems
Programa „Iniciatyvos Kaunui“ pasitinka gyvavimo dešimtmetį. Kauno miesto savivaldybė kviečia nevyriausybines organizacijas, asociacijas ir Kauno bendruomenes prisidėti prie vaikams ir jaunimui draugiško miesto kūrimo, socialini...
-
Vyriausybė leido dvigubinti Giraitės ginkluotės gamyklos kapitalą
Didinant vietinės amunicijos gamybos apimtis, Vyriausybė trečiadienį nutarė investuoti 11,16 mln. eurų į valstybės valdomos mažo kalibro amunicijos gamintojos Giraitės ginkluotės gamyklos kapitalą. ...
-
Kalėdiniai Kauno papuošimai jau džiugina praeivius5
Jau šį šeštadienį Vienybės aikštėje bus įžiebta pagrindinė Kauno kalėdinė eglė. Tačiau ir kitose miesto vietose jau spindi šventinės dekoracijos, įsiamžinti kviečia lemputėmis padabintų eglučių parkas. ...
-
Dėl „90’s Disco Fest“ renginio Kaune – traukinių tvarkaraščio pakeitimai1
Dėl „90’s Disco Fest“ renginio Kaune, kuris vyks „Žalgirio“ arenoje jau ateinantį šeštadienį, „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė apie laikinuosius traukinių tvarkaraščio pakeitimus mar&scaro...
-
Kaunas ruošiasi šeštadieniui: ant eglės pakibo meduoliai16
Praėjusią savaitę iškilusi Vienybės aikštėje, likus kelioms dienoms iki įžiebimo šventės, pagrindinė miesto eglė pasipuošė kalėdiniais žaisliukais. Ant šakų pakibo cukruoti meduoliai ir girliandos. ...
-
Benamystės supratimas: užjausti ar įsijausti17
Benamystę išgyvenančių žmonių centras mini savo veiklos dešimtmetį. Per šį laiką daug kas pasikeitė, tačiau sunkiausiai keičiasi visuomenės požiūris: ne aš turiu padėti, o kas nors kitas. ...
-
Kaunas veža šventinę nuotaiką: ant miesto troleibuso – kalėdiniai akcentai8
Kaunas ne tik Vienybės aikštėje puošia natūralią eglutę ir jau šeštadienį pakvies į jos įžiebimą, tačiau ir kitose miesto vietose dėlioja kalėdinius akcentus. Štai šventinėmis dekoracijomis pasipuo&scaron...
-
Didžiausia šio amžiaus rykštė talžo vis jaunesnius: būdavo silpna, pildavo karštis2
Nemokamai pasitikrinti ar neserga viena dažniausiai diagnozuojamų ligų pasaulyje suplūdo šimtai kauniečių. Cukrinis diabetas laikomas bene didžiausia šio amžiaus rykšte. Juo suserga vis daugiau ir vis jaunesnių žmonių. Tam užki...
-
Atnaujintas VDU Ugnės Karvelis gimnazijos stadionas
Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Ugnės Karvelis gimnazijos bendruomenė pirmadienį pasitiko šventiškai – baigti stadiono atnaujinimo darbai, tad nuo šiol mokiniai galės sportuoti moderniame sporto aikštyne. ...
-
Kauno rajonas stiprina savo tapatybę
„Kauno rajono savivaldybė visada turi idėjų, kaip pritaikyti paveldo objektus visuomenės reikmėms, o tinkamai panaudotas paveldas yra puikus būdas stiprinti krašto tapatybę ir didinti žinomumą“, – pastebėjo savivaldybėje aps...