Vaikščiodama prekybos centre klaipėdietė pastebėjo, kaip vienas vyras tiesiog nusispjovė ant grindų. Pasirodo, toks nepagarbus veiksmas viešoje vietoje gali būti traktuojamas kaip viešosios tvarkos pažeidimas.
Nuo kitų metų būstą bus galima įsigyti tik su visiška apdaila, t. y. 100 proc. baigtą. Su kokiais iššūkiais susidurs nekilnojamojo turto rinkos dalyviai, kaip tai paveiks pačius būsto pirkėjus, LNK žurnalistas klausė advokato Haroldo Ivanausko.
Dalis gyventojų sunerimo pasigirdus diskusijoms apie dar pernai priimtą įstatymą. Pagal jį, nuo kitų metų būstą bus galima įsigyti tik užbaigtą 100 proc. Daugeliui kilo klausimų, ką tai reiškia: ar teks pirkti ir su parketais, ir su tapetais? Žibalo į ugnį dar įpylė ir ekspertai, anot kurių, dėl to būstai išbrangs. Kas ir kaip, pasakojama LNK reportaže.
Jeigu pažvelgtume į vidutinio statistinio Lietuvos pirkėjo mėgstamiausių produktų krepšelį, žiedinį kopūstą jame vargiai rastume. Nepaisant to, 2016 m. praktiškai vieno viešo asmens pasipiktinimo „kalafiorais po 12 litų“ pakako, kad apie šią daržovę pradėtų kalbėti ne tik virtualioji, bet ir realioji Lietuva. Masinės pigių žiedkopūsčių paieškos stebuklingu būdu visus vedė į vieną konkretų prekybos tinklą, tapdamos anuomet rinkos naujokui tobula reklama. Paveikti kalafiorų revoliucijos, prie šių daržovių metėsi net ir Lietuvos ūkininkai.
Elektrinį automobilį pardavęs kaunietis po aštuonių mėnesių turėjo pasiimti jį atgal ir grąžinti gautus pinigus. Nusivylęs vyras tikina, kad įstatymai palankūs gudraujantiems pirkėjams.
Antradienį Vilniuje įvykęs konfliktas, kai kaukę dėvėti atsisakęs pirkėjas, atėjęs į „Rimi“ parduotuvę peršovė apsaugininkui koją nebuvo vienintelis. Incidento neišvengta ir „Maximoje“ – įsiplieskus ginčui teko kviesti pareigūnus.
Nežinomas pirkėjas šeštadienį įvykusiame aukcione už kelionę į kosmosą kartu su interneto prekybos milžinės „Amazon“ įkūrėju Jeffu Bezosu (Džefu Bezosu) jam priklausančios bendrovės „Blue Origin“ sukurta raketa, kuri kitą mėnesį atliks pirmąjį pilotuojamą skrydį, paklojo 28 mln. JAV dolerių.
Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ išrinko geriausiai klientus aptarnaujančias įmones. Laimėtojai nustatyti remiantis „Shopper Quality Group“ atliktų slapto pirkėjo tyrimų rezultatais ir klientų nuomone – rašydami pagyrimus geriausiai juos aptarnavusiai įmonei, taip jie atidavė už ją savo balsą. Geriausiai klientus aptarnaujančiu informacijos centru 2020 m. tapo prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ informacijos centras.