Pensininkei – emocinis smūgis dėl telefono

Prekybos salone, kuriame prieš pusmetį įsigijo mobilųjį telefoną, garbaus amžiaus klaipėdietė patyrė stulbinantį darbuotojo abejingumą – jis atsisakė telefone už nustatytą paslaugos įkainį pakeisti kontaktų numerius, prasidedančius aštuonetuku.

„Man 82 metai, tad pačiai sudėtinga buvo susitvarkyti telefone buvusius kontaktų numerius. O jų viso labo buvo tik penkiolika. Mano telefonas su mygtukais, nors aš jį pirkau liepos gale, jis vis dar yra naujas. Nuėjau į tą patį saloną, kur pirkau telefoną, paprašiau paslaugos“, – pasakojo klaipėdietė.

Moteris jau buvo girdėjusi, kad nuo kovo 1 d. numerių pradžioje keičiamas prefiksas – vietoje 8 teks rinkti 0.

„Norėjau susitvarkyti tai iš anksto, nors žinau, kad dar bus galima skambinti senuoju būdu. Išgirdusi, kad paslauga kainuos septynis eurus, sutikau, nes pačiai man tai būtų sudėtinga padaryti. Bet aš iš viso už ryšio paslaugą moku 6,9 euro“, – pečiais gūžčiojo moteris.

Salone išgirstas darbuotojo atsisakymas padėti pensininkę pribloškė.

„Jaunas vyrukas pareiškė, kad už septynis eurus jis, tvarkydamas mano telefoną, pusės dienos nedirbs. Bet ten – vos penkiolika numerių. Tikrai įskaudino. Buvo mano gimtadienis, man 82 metai sukako. Jei esi senas, tai tave ir stumdys“, – apmaudą liejo moteris.

Klaipėdietė tikino, kad išmaniojo telefono ji nenori, nes jos – kiti poreikiai.

„Telefoną naudoju tik skambučiams, nieko daugiau man nereikia tokiame amžiuje. Anūkė prieš metus buvo atnešusi išmanųjį telefoną, nepatiko, grįžau prie mygtukais valdomo“, – pasakojo klaipėdietė.

Senjorei teko kviesti anūkę, kuri per kelias minutes sutvarkė močiutei kontaktų numerius.

„Juk yra žmonių, kurie neturi anūkų ar vaikų. Jei telekomunikacijų bendrovė nustatė paslaugos įkainį, vadinasi, už jį darbuotojas ir turėjo suteikti paslaugą. Juk tai ne jam į kišenę, o kaina už paslaugą“, – teigė klaipėdietė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių