- Ieva Atė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kasryt apie pusvalandį prie Rimkų geležinkelio pervažos praleidžiantys ir į darbus, mokyklas vis vėluojantys klaipėdiečiai nebežino, ko griebtis, kad situacija pasikeistų. Esą iki šiol nei miesto valdžia, nei patys "Lietuvos geležinkeliai" problemos neišsprendė.
Delsia spūstyse
Dėl esą prastai organizuojamo traukinių eismo Rimkų geležinkelio pervažoje žmonės į Klaipėdos miesto savivaldybę kreipiasi nebe pirmą kartą.
Vis dėlto prašymai koreguoti eismo tvarką reikiamų ausų nepasiekia.
"Kiekvieną dieną piko metu, ryte ir vakare, vis dar neišspręsta problema – Rimkų pervaža. Miesto valdžia žadėjo, bet neištesėjo, kad piko metu traukinių srauto nebus. Daugybę metų stovime spūstyse po 20–30 min. Pažymėtina, kad iš grafiko "išeina" ir viešasis transportas – vaikai vėluoja į mokyklas, mes nespėjame į darbus. Nesvarbu, kada išvažiuoji iš namų. Kam tada reikalingas viešojo transporto grafikas?" – klausė gyventojai.
"Bandome judinti"
Esą rytais, didžiausio transporto srauto metu, pervaža uždaroma kas kelias minutes.
"Lapkričio 19-ąją 7.18 val. pervaža uždaryta, 7.25 val. – uždaryta, 7.30 val. vėl uždaryta. Kitą dieną situacija ta pati. Suprantama, kai pralekia keleivinis traukinys, na, bet krovininių traukinių stumdymasis pirmyn atgal yra nedovanotinas. Kada bus paviešintas traukinių "stumdymosi" grafikas?" – teiravosi žmonės.
Dar šiemet miesto savivaldybė kreipėsi į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai", prašydama atsižvelgti į uostamiesčio vairuotojų skundus. Tačiau, panašu, savivaldybei nepavaldi bendrovė imtis rimtų veiksmų nesiteikė.
"Tąkart jie, kaip visada, atsakė, kad žiūrės, nagrinės srautus, darys. Dabar vėl persiunčiau "Lietuvos geležinkeliams" gyventojų užklausą, bet, deja, atsakymo taip pat nesulaukiu. Patys, kiek galime, bandome judinti", – ketvirtadienį sakė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Stengiasi patenkinti lūkesčius
Kaip teigė bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento atstovas Gintaras Liubinas, siekdami užtikrinti kuo sklandesnį susisiekimą Klaipėdos miesto gyventojams, šių metų pradžioje "Lietuvos geležinkeliai" priėmė sprendimą Klaipėdoje piko valandomis sustabdyti visus traukinių manevravimo darbus, ir šio nutarimo griežtai laikomasi.
Išimtys yra ypatingai retos – tik labai neatidėliotinais atvejais.
Eismo valdymo departamento vadovai informavo, kad lapkričio 19–20 d. rytiniu metu jokie traukinių manevravimo darbai nebuvo atliekami.
Tiek lapkričio 19-ąją, tiek lapkričio 20-ąją tarp 7.20 val. ir 7.30 val. vyko keleivinis traukinys Nr. 502 Šilutė–Klaipėda. Lapkričio 19-ąją 7.25 val. važiavo krovininis traukinys į Draugystės stotį, kuriam pravažiavus, buvo leidžiamas keleivinis traukinys Nr. 502, vykstantis iš Šilutės į Klaipėdą.
"Atkreiptinas dėmesys, kad keleivių pageidavimu nuo praėjusių metų pabaigos papildomai atidarytas naujasis maršrutas Klaipėda–Šilutė–Klaipėda, kuris turi įtakos eismui, nes rytais šiuo maršrutu žmonės vyksta į darbus, vaikai – į mokyklas, o vakarais – atgal", – komentavo bendrovės atstovas.
"Lietuvos geležinkeliai" nuolatos ieško būdų, kaip geriausiai organizuoti traukinių srautus, kad būtų patenkinti visos visuomenės – keleivių keliavimo, verslo krovinių gabenimo ir gyventojų patogumo – lūkesčiai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Aikštėje prie Klaipėdos Santuokų rūmų bus atliekami detalūs archeologiniai tyrimai
Rekonstruojant aikštę prie Klaipėdos santuokos rūmų buvo aptiktas XVIII–XIX a. datuojamas archeologinis sluoksnis, taip pat XIX–XX a. pamatų liekanos. Šiuos radinius įvertinus Nekilnojamojo kultūros paveldo tarybai, pateikta i&...
-
Klaipėdos ligoninės vadovas: įstaigai reikia 28 mln. eurų, kitąmet ji gali būti nemoki5
Klaipėdos universiteto ligoninės generalinis direktorius Audrius Šimaitis sako, kad įstaigai reikia skirti 28 mln. eurų papildomo finansavimo, o 2025 metais kyla grėsmė, kad įstaiga gali tapti nemoki. ...
-
Klaipėdos valstybinėje kolegijoje ketinama statyti mokslinei veiklai skirtą pastatą
Klaipėdos valstybinėje kolegijoje 2026 metais ketinama statyti pastatą, skirtą moksliniams tyrimams. ...
-
Gyventojai griebiasi už širdies: išpuoselėtus gėlynus žmonės paverčia šunų tuštinimosi vieta5
Gyventojai, patys tvarkantys daugiabučių aplinką, kiekvieną kartą griebiasi už širdies, kai jų išpuoselėtus gėlynus žmonės paverčia šunų tuštinimosi vieta. Vieni smaigsto lenteles, kiti aptveria gėlynus tvorelėmis. Ta...
-
Jubiliejinė Jūros šventė žada įdomybių
90-metį mininti Jūros šventė šiemet bus nuspalvinta praeities prisiminimų akcentais, ji vers prisiminti, kad Lietuva yra jūrinė valstybė. Organizatoriai žada ir naujovių. ...
-
Eismo sunkumai pagaliau baigėsi – Rimkų pervaža jau atidaryta2
Dvi savaites trukę eismo sunkumai, kol truko Rimkų geležinkelio pervažos tvarkymas, pagaliau baigėsi. Vakar po pietų automobiliai jau riedėjo Rimkų gatve. ...
-
„Vakarų krova“ sėkmingai įgyvendino ypatingos reikšmės operaciją
Klaipėda tapo reikšminga trečiojo kompensatoriaus, reikalingo šalies sinchronizacijai su Europos elektros tinklais, kelionės stotele. Užtikrinant sklandžius Lietuvai svarbaus įrenginio krovos procesus buvo pasitelkta įmonės „Vakar...
-
Klaipėdos policija kvietė pasitikrinti transporto priemonių skleidžiamą triukšmą, stiklų skaidrumą
Atsižvelgiant į padidėjusius gyventojų nusiskundimus dėl transporto priemonių keliamo triukšmo, liepos 16 d., nuo 16 val. iki 18.30 val., uostamiestyje, prie „Švyturio“ arenos esančioje automobilių stovėjimo aikštelėj...
-
Akibrokštas: išdarkyta D. Kepenio pavardė56
Vaikštinėdami Tiltų gatve klaipėdiečiai ant Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos biuro lango pastebėjo pakeistą ant stiklo užrašytą Seimo nario Dainiaus Kepenio pavardę – kažkas žaliais dažais uždažė pirmąsias dvi j...
-
Seimas apsisprendė dėl geresnių sąlygų jūrinio vėjo konkurso dalyviams3
Seimas supaprastino sąlygas antrojo vėjo parko Baltijos jūroje konkurso dalyviams – nuspręsta, kad aukcionas bus laikomas įvykusiu, net jeigu norą jame dalyvauti pareikštų tik viena įmonė. Taip pat nustatytas minimalus vystymo mokestis ir...