Netikėtas sniegas tapo spąstais uostamiesčio vairuotojams

Klaipėdoje ir rajone netikėtai pasirodžius sniegui, nuo kelio slydo ne vienas automobilis. Kai kurie automobiliai nuvažiavo nuo kelio ir virto į griovius.

Vasarines padangas pasikeitę vairuotojai negalėjo ir pagalvoti, kad balandžio antroje pusėje uostamiestį gali užklupti tokie permainingi orai.

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Operatyvaus valdymo skyriaus pareigūnų duomenimis, pirmadienį ir antradienį dėl slidžios kelio dangos registruoti penki eismo įvykiai

Plungės rajone, pirminiais duomenimis, vairuotojas nesuvaldė krovininio mikroautobuso „Mercedes“ ir šis apsivertė, kitas vairuotojas dėl slidžios dangos nuvažiavo nuo kelio krovininiu automobiliu su priekaba.

Rietavo apylinkėse nuo kelio nuvažiavo BMW ir „Opel Insignia“ automobiliai, vienas jų išvažiavo į skiriamąją juostą ir apgadino kelio atitvarus.

Kretingoje žiedinėje sankryžoje, pasak pareigūnų, automobilis BMW taip pat pradėjo slysti ir atsitrenkė į kelio atitvarus.

Visų eismo įvykių metu žmonės nenukentėjo.


Šiame straipsnyje: avarijossniegasuostamiestis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
cia durniu laivas

Romas

Romas portretas
" Vasarines padangas pasikeitę vairuotojai negalėjo ir pagalvoti, kad balandžio antroje pusėje uostamiestį gali užklupti tokie permainingi orai." Kada tas sovietinis debilizmas baigsis ? Kovo mėnėsį temperatūra kartais budavo virš 10 laipsnių, bet visi būtinai turėjo turėti žiemines padangas. Balandžio 1 d. jau galima buvo važinėti su vasarinėmis, nors oro temperatūra buvo žemesnė nei kovo m. Bala nematė pavasario, kai su žieminėmis gali važinėti kad ir vasarą ir draudimui tai nėra priežastis prikibti. Bet vat rudenį, kai spalio pabaigoje turi pasikeisti ratus į žieminius, nors temperatūra dar gali būi virš 15 laipsnių.... Nes, neduok Dieve, pateksi į avariją prie temperatūros 15 laipsnių su vasarinėmis.... Ir neiko tokio, jeigu spalį avariją padarysi prie minuso, bet padangos dar gali būti vasarinės. Gal vertėtų tiesiog reguliuoti greitį atsižvelgiant į oro sąlygas, rodant tą greitį elektroninėse tablo keliuose ? A, tiesa, tai neduos tiek "naudos" kai kam,nei greičio matuokliai.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių