„flyLAL“ susitaikė su keleiviais

Nukentėję "flyLAL" keleiviai priėmė įmonės akcininkų atstovo Gedimino Žiemelio paliaubų pasiūlymą. Vienam žmogui G.Žiemelis atseikės vidutiniškai po 470 litų.

Anksčiau minėtoji suma siekė apie 440 litų žmogui. Ji šiek kiek išaugo kelioms dešimtims žmonių pasitraukus iš nukentėjusių "flyLAL" klientų iniciatyvinės grupės.

Grupės vadovas Vytautas Mikelionis dienraščiui patvirtino, kad šiuo metu baigiamos derinti susitarimo gairės, o oficialią sutartį nukentėję oro bendrovės klientai ir G.Žiemelis turėtų pasirašyti kitą savaitę.

Susitarimo sąlygos iš esmės nepakito, jose liko ir principinė nuostata, kad mainais į maždaug pusės patirtos žalos atlyginimą keleiviai atsisako bet kokių tolesnių pretenzijų "flyLAL", o likusią žalos dalį perleidžia įmonės akcininkams. Už tokį susitarimą balsavo apie 90 proc. visų savo nuomonę išsakiusių iniciatyvinės grupės narių.

"Visi laikosi savo žodžio. Tikiuosi, kad greitai tai paversime dokumentu", – sakė V.Mikelionis. Pasak jo, pirminis sutarties variantas nukentėjusius "flyLAL" keleivius ne itin tenkino, dabar iniciatyvinės grupės nariai advokatai ją perrašė ir teikia G.Žiemeliui.

Beje, žinios apie artėjantį susitarimą, leisiantį atgauti bent apie pusę prarastų pinigų, paskatino iniciatyvinei grupei nepriklausančius žmones kreiptis dėl dalyvavimo jos veikloje. Tačiau jie pavėlavo.

"Dabar pasipylė žmonės, kurie dėl tų pinigų nori įstoti į grupę, bet mes nebepriimame, – apgailestavo V.Mikelionis. – Aišku, tie žmonės kaltina, kad atstovaujame tik šiai grupei. Bet negaliu dabar pasakyti 360 žmonių, kad susitarimo nebus, nes atsirado dar šimtas žmonių, kurie nori įstoti į grupę."

Vis dėlto V.Mikelionis žada neapsiriboti šiuo susitarimu ir siekti, kad žala būtų atlyginta ir kitiems nukentėjusiems "flyLAL" klientams, kurie nedalyvavo iniciatyvinės grupės veikloje. "Iškėliau šitą klausimą G.Žiemeliui. Jis sakė, kad su jais galbūt galima susitarti vėliau. Turiu viltį, kad ir jiems kiek nors bus atlyginta", – reziumavo V.Mikelionis.

Tačiau šis susitarimas išspręs ne visas nukentėjusių "flyLAL" klientų bėdas. Anksčiau žadėjusi priimti keleivius, pirkusius bilietus per "flyLAL" sistemą, oro bendrovė KLM dabar jau netrykšta noru to daryti.

Dienraščio žiniomis, iš "flyLAL" bilietus į KLM skrydžius pirkusiems keleiviams koją kiša techninės kliūtys. Mat "flyLAL" buvo atjungta nuo tarptautinės bilietų užsakymo sistemos "Amadeus", tad kitų oro linijų bendrovių darbuotojai negali patikrinti, ar su "flyLAL" išduotu dokumentu atėjęs žmogus iš tiesų pirko bilietą į KLM skrydį. Keleiviams padėti labai stengiasi ir "flyLAL" darbuotojai, tačiau kol kas gerų žinių iš KLM nėra.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių