R. Čapkauskas „Autoplus Fast Lap“ lenktynėse tikisi būti greičiausias

  • Teksto dydis:

Priekiniais ratais varomas hečbekas, turintis vos 350 AG neatrodo tinkamas ginklas kovoti dėl aukščiausių pozicijų galingiausioje Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato R3000+ klasėje, kuri ne veltui vadinama „bombų“ klase – ten 500 AG po variklio gaubtu nieko nestebina. Vis tik treniruočių metu prieš trečiąjį „Autoplius Fast Lap“ etapą asmeninį rato įveikimo laiką Kačerginės Nemuno žiede pagerinęs Ramūnas Čapkauskas viliasi įrodyti, kad galia nėra svarbiausias faktorius pergalei siekti.

Treniruočių metu pagerino asmeninį rekordą

„Autoplius Fast Lap“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate galingiausioje R3000+ klasėje po dviejų etapų vos 3 taškų skirtumu R. Čapkauskas pirmauja prieš Paulių Reisą, kuriam Rygoje sugedo automobilio variklis. Ramūno persvara šeštadienį Kačerginės Nemuno žiede gali labai greitai ištirpti, tad norėdamas apginti čempiono titulą jis privalo laimėti. P. Reisas – greitas vairuotojas, kurį pavyti nėra taip paprasta. O tiesėje aplenkti bene dvigubai galingesnį jo automobilį – neįmanoma.

Vis tik pirmosios treniruotės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje su „Cupra TCR“ bolidu „DHL Racing“ komandos vėliavnešį R. Čapkauską nuteikė pozityviai. Jis vieną ratą įveikė per 1:14.54 ir pagerino savo asmeninį rekordą šioje trasoje kėbulą turinčiu automobiliu.

„Pirmą kartą teko važiuoti Kačerginėje „Cupra TCR“ automobiliu ir rezultatai labai džiugina. Nors tai nėra labai galingas automobilis, jie taip puikiai subalansuotas, kad su juo galėjau važiuoti taip greitai, kaip nevažiavau su jokiu kitu automobiliu.

Geriausia yra tai, kad su šiuo bolidu tokiu tempu galima važiuoti ilgą laiką ir lenktynėse tai bus didelis privalumas, nes pastebėjau, kad varžovai greitai važiuoja tam tikromis fazėmis. Kol padangos šaltos – negali greit važiuoti, kai sušyla – lekia kaip vėjas, tada padangos perkaista ir vėl tempas krenta. „Cupra TCR“ leidžia štampuoti greitus ratus vieną po kito. Lenktynėms automobilį apausiu naujomis padangomis, manau, dar kokią sekundę nuo šio rezultato nukąsiu“, - sakė R. Čapkauskas.

Vaistų prieš varžovų „arklius“ neturi

„Cupra TCR“ privalumas – puikus automobilio balansas, leidžiantis itin greitai važiuoti posūkiuose. Vis tik tiesiojoje dauguma varžovų pro Ramūną praskrenda kone kaip pro stovintį.

„Sudėtingiausias man bus startas. Net jei pavyks laimėti kvalifikaciją ir prie starto linijos stoti pirmam, užsidegus žaliam šviesoforui aš prarasiu pozicijas. Neturiu nuo to jokių vaistų, varžovai su galingais automobiliais tiesiog šoka į priekį ir nuvažiuoja. Teks ieškoti nišų, kaip juos aplenkti trasoje.

Manau, žiūrovams tai turėtų būti labai geras reginys. Aš bandysiu padaryti viską maksimaliai gerai, kaip tik galiu, o kaip viskas susiklostys, pamatysime šeštadienio vakare“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Naktį lėks kartu su sūnumi

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimais šeštadienis „DHL Racing“ komandai dar nesibaigs. „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai antrą kartą surengs naktines ištvermės lenktynes, kurios šį kartą truks 4 valandas ir 20 minučių.

R. Čapkauskas jose startuos kartu su sūnumi Titu, prie jų prisijungs lenktynių meistro globojamas penkiolikmetis Kasparas Vaškelis.

„Labai laukiau tos dienos, kai galėsiu važiuoti lenktynėse kartu su sūnumi. Važiuosime senuoju BMW automobiliu. Nustebinti rezultatu nieko nesieksime, bet bandysime pasirodyti kuo geriau. Titas daug treniruojasi ir visai neblogai važiuoja Nemuno žiede. Be to automobilis yra pakankamai greitas ir patikimas. Puikiai praleisime laiką“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Vis tik važiavimas naktį – visiškai kitoks nei dienos šviesoje. Tamsa panaikina lenktynininkams atskaitos taškus, dar labiau susiaurina regos lauką, neprisideda ir akinanti kitų automobilių šviesa į galinio vaizdo veidrodėlius. Tačiau penkiolikmečiai Titas Čapkauskas ir Kasparas Vaškelis sako tamsos nebiją.

„Nebijau tamsos. Teko važiuoti pirmose naktinėse dviejų valandų lenktynėse, nieko baisais nėra. Susitvarkysiu ir šeštadienį,“ – rėžė Titas.

„Prie tamsos priprasti nebus sunku. Sunkiau bus važiuoti senuoju BMW automobiliu mechanine pavarų dėže, prie kurios aš nesu pratęs“, - išdavė Kasparas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių