„Nissan Murano" naujas dizainas (nuotr.)

Pirmasis „Nissan Murano", pradėtas gaminti 2003 metais, nustatė naujus stiliaus ir sportiškos išvaizdos standartus besiplečiančioje vidutinio dydžio padidinto pravažumo sportinių automobilių rinkoje ir tapo iš esmės „vieno automobilio klase".

Antrosios kartos 2009 metų „Murano" išlaiko šią unikalią poziciją - įvyksta ankstesnio dizaino „superevoliucija": automobiliui suteikiama nauja išvaizda, prisideda naujas salonas ir patobulintos technologijos.

„2009 metų „Murano" yra tobulesnis modelis palyginti ne tik su ankstesnės kartos automobiliu, bet ir visu SUV klasės segmentu," - teigia „Nissan Division" viceprezidentas ir generalinis direktorius Billas Bosley.

„Murano" pasikeitusios išvaizdos požymiai yra plati priekinė automobilio dalis su dinamiška apdaila, plačiomis grotelėmis su dideliais integruotais žibintais, aiškiai išreikštomis kėbulo šoninėmis linijomis su įspūdingais 18 ar 20 colių ratais ir padangomis bei išskirtine galine dalimi.

„Murano" novatoriško dizaino salonas sukurtas siekiant „mobilaus liukso kambario" įspūdžio, su visiškai nauju prietaisų skydo ir centrinės konsolės dizainu, naujomis sėdynėmis su pasirenkamais dygsniuotais odiniais apmušalais, aukštos kokybės medžiagomis, pavyzdžiui, oda ir aliuminiu, daugybe dėtuvių ir visapusiu apšvietimu.

2009 metų „Murano" yra varomas patobulintu 265 AG 3,5 l DOHC V6 varikliu su nauja pažangia transmisija, su priekiniais varomaisiais ratais ar modernia visų ratų pavara. Murano taip pat konstruojamas su nauja D platforma ir pakaba, atnaujinta kėbulo struktūra ir valdymo mechanizmu, užtikrinančiu didesnį važiavimo komfortą ir tikslų valdymą.  

Sausio pradžioje JAV planuojama pradėti prekybą naujuoju „Nissan Murano". Europoje prekyba šiais automobiliais bus pradėta kitų metų antroje pusėje. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių