- technologijos.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šių metų „Formulės-1“ čempionato nugalėtojos, „Red Bull Racing“ komandos inžinieriai laurus nuskynusį bolidą kūrė naudodami „Siemens“ programinę įrangą, kuri apima visus bolido gamybos procesus, taip pat naujų detalių kūrimą kompiuteriuose, iš kurių brėžinius iš karto galima perduoti į gamyklą, o iš ten – montuoti tiesiai į automobilį.
Taip pat „Siemens“ padeda komandai čempionei mažinti energijos sąnaudas ir CO2 emisiją „Red Bull Racing“ gamybos procesuose ir gamyklos pastatuose, kurie įsikūrę Anglijoje, Milton Keynes mieste.
„Siemens“ programinė įranga yra svarbi pateikiant treniruočių ar lenktynių metu gaunamus duomenis inžinieriams gamykloje. Šis indėlis buvo labai svarbus siekiant šio sezono pergalių“, - sakė „Red Bull Racing“ komandos vadovas Christianas Horneris.
Dėl įtempto grafiko „Formulės-1“ gamyklose detalės kuriamos ir gaminamos ypatingai greitai. Taip pat net ir mažiausi pakeitimai detalių planuose gali turėti didžiulės įtakos bolido pasirodymui trasoje, kadangi dažnai varžovus lenktynėse skiria tik sekundės dalys. Trumpu laikotarpiu tarp lenktynių, „Red Bull Racing“ gamykloje kasdien dirba apie 100 inžinierių, kurie, naudodami „Siemens“ programinę įrangą, kuria bolidus S. Vetteliui ir M. Webberiui.
Inžinieriai virtualiai sukuria ir surenka visą bolidą ir jam skirtas detales. Vieną bolidą sudaro apie 4 tūkst. atskirų detalių, kurias inžinieriai surenka ir išbando dar prie kompiuterių. Kelių mygtukų paspaudimu inžinieriai perduoda užsakymus iš kompiuterių tiesiai į gamyklos cechus, kuriuose detalės išliejamos ir apdirbamos – nebereikia užsakymo atskirai įvedinėti į gamybos stakles ar kitas sistemas.
Naudodama „Siemens“ programinę įrangą „Red Bull Racing“ nebeturi kurti fizinių prototipinių detalių taip pat komanda sumažino medžiagų eikvojimą. Tuo tarpu produktų dizaineriai ir gamintojai atgavo beveik 75 proc. darbo laiko, iš gamybos proceso eliminavus nuobodžias ar pasikartojančias užduotis.
Pritaikydami „Formulės-1“ bolidą prie skirtingų trasų inžinieriai gali rinktis iš labai skirtingų konfigūracijų. Todėl specialistai kuria ir virtualiai kompiuteriuose simuliuoja bolido detalių darbą iki idealaus veikimo. Visi detalių kūrėjai ir inžinieriai iš „Red Bull Racing“ gamybos padalinio turi priėjimą prie reikalingų duomenų nepaisant to, kur šiuo metu komanda yra – ar gamykloje, ar lenktynių trasoje.
„Siemens“ taip pat teikia „Red Bull Racing“ komandai aplinkai draugiškus sprendimus, kurie skirti sumažinti išlaidas gamyklos energijai, medžiagų suvartojimui ir mažina CO2 emisiją. „Tokia bendrovė kaip „Siemens“ yra idealus partneris siekiant optimizuoti gamybą – jie turi daugiau nei 160 metų patirties gamyboje, daugiau nei 300 gamyklų ir didžiausią aplinkai draugiškų sprendimų pasiūlą pasaulyje“, - sakė C. Horneris. „Siemens“ šiuo metu peržiūri visą „Formulės-1“ komandos čempionės gamybos procesą, naudojamus įrenginius ir darbo eigą. Taip pat atliekamas pastatų technologijos, šildymo ir vėdinimo sistemų energetikos auditas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...