- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Apie trečdalį lietuvių savo lojalumą prekės ženklams išreiškia ir socialiniuose tinkluose. Bent vieną prekės ženklą savo naudojamame socialiniame tinkle nurodė pamėgę daugiau nei 33 proc. socialinius tinklus naudojančių lietuvių arba daugiau nei 16 proc. visų šalies gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas interneto ir kompiuterių naudotojų tyrimas.
Daugiausiai (60 proc.) socialinių tinklų naudotojų, kurie seka prekės ženklų paskyras, nurodė, kad socialiniuose tinkluose jiems yra svarbus turinys, susijęs su prekės ženklų informacija, akcijomis bei nuolaidomis. Daugiau nei pusė apklaustųjų (52 proc.) teigė, kad viena iš priežasčių sekti prekės ženklų paskyras yra gaunama detalesnė informacija apie gaminius ir prekes.
„Nemažai prekės ženklų pastaraisiais metais ieško įdomesnių ir originalesnių priėjimų prie savo vartotojų socialiniuose tinkluose nuvertindami tradicines priemones – akcijas, nuolaidas. Tačiau tyrimo duomenys rodo, kad būtent tokia informacija ne tik neatbaido vartotojų, bet yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės seka savo mėgstamus prekės ženklus socialinėje erdvėje“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.
Pusė socialinių tinklų vartotojų, pamėgusių prekės ženklų paskyras, ieško kitų vartotojų atsiliepimų apie produktus, mažiau vartotojų – 16 proc. – vertina galimybę socialiniuose tinkluose išreikšti savo nuomonę apie naudojamą prekės ženklą.
Penktadalis pamėgusių socialiniuose tinkluose esančias prekės ženklų paskyras tai daro, nes vertina galimybę sekti tuos prekės ženklus, kurių naudotojais jie yra. Šiek tiek mažesnis procentas apklaustųjų (18 proc.) seka prekės ženklus dėl galimybės pabendrauti su ženklo atstovais ir taip išspręsti kilusias problemas, išsiaiškinti klausimus. Vos daugiau nei 6 proc. respondentų priežastimi sekti prekės ženklą įvardijo draugų įtaką.
„Rinkodaristų itin dažnai socialiniuose tinkluose organizuojami konkursai ir žaidimai, kuriais bandoma pritraukti naujų produktų vartotojų, patinka tik apie 14 proc. socialinių tinklų naudotojų. Šmaikštūs vaizdeliai ir posakiai taip pat sulaukia mažiau auditorijos – apie 12 proc. – nei naudinga informacija. Šmaikšti komunikacija labiausiai patinka jauniausiems 15-19 m. internautams. Todėl prekės ženklai savo komunikaciją socialiniuose tinkluose turėtų labiau orientuoti į tiesiogiai naudingą vartotojams informaciją, o ne į vartotojų linksminimą, jei jų auditorija nėra pati jauniausia“, – teigė D. Rinkūnas.
Organizuojamuose konkursuose labiausiai linkę dalyvauti 20-29 m. amžiaus žmonės, labiau moterys nei vyrai. Tačiau vyrai dažniau seka prekės ženklų paskyras todėl, kad jas yra pamėgę ir jų draugai. Taip atsakė daugiau nei 66 proc. vyrų. Vyrai taip pat labiau nei moterys vertina galimybę išsakyti savo asmeninę nuomonę apie išbandytus produktus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė mažina biurokratines kliūtis nustatant infrastruktūros apsaugos zonas
Siekdama mažinti biurokratiją Vyriausybė supaprastino infrastruktūros apsaugos zonų nustatymo tvarką. ...
-
ILTE pramonės įmonių modernizavimui skyrė dar 80 mln. eurų
Nacionalinė plėtros įstaiga ILTE (buvusi „Invega“) pramonės modernizavimui skyrė papildomą 80 mln. eurų finansavimą. ...
-
N. Mačiulis: paliekame infliacijos dugną2
Po kurį laiką vyravusios defliacijos rudenį vartotojų kainoms vėl kylant, ekonomistai teigia, kad infliacijos žemumos – jau praeityje. ...
-
Ministerija: JAV teiks Lietuvai informaciją apie mažuosius branduolinius reaktorius2
JAV padės Lietuvai vertinti galimybes ateityje statyti ketvirtosios kartos mažuosius branduolinius reaktorius. ...
-
Lietuviai skolas dažniau „išsimušinėja“ patys: nepasitiki teisine sistema?
Tik kas ketvirtas lietuvis dėl negrąžintos skolos kreipiasi į antstolius ir vis daugėja tokių, kurie skolas „išsimušinėja“ patys. ...
-
Lapkritį – išankstinė 0,5 proc. mėnesio ir 1,1 proc. metinė infliacija
Išankstinė metinė infliacija – lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu – siekia 1,1 proc., o mėnesio – lapkritį, palyginti su spaliu, – 0,5 proc., trečiadienį skelbia Valstybės duomenų agentūra. ...
-
Vyriausybė – už atlyginimų kėlimą mokslininkams
Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad nuo kitų metų rugsėjo vidutiniškai 8 proc. augtų atlyginimai valstybiniuose mokslinių tyrimų institutuose dirbantiems mokslininkams. ...
-
Viceministras: 2026 metais pensijos turėtų viršyti skurdo ribą2
Atotrūkis tarp santykinės skurdo ribos, vertinamos pagal žmogaus pajamas, ir vidutinės pensijos toliau mažėja, o 2026 metais pensijos turėtų būti didesnės nei skurdo riba, sako socialinės apsaugos ir darbo viceministras Martynas Šiurkus. ...
-
Lietuva skyrė 5 mln. eurų įrengti saulės elektrines Ukrainoje
Lietuva skyrė 5 mln. eurų įrengti saulės elektrines Ukrainoje. Vyriausybė trečiadienį patvirtino tokios vertės paramos Ukrainos energetikos sektoriui programą. ...
-
Vyriausybė: 74 mln. eurų RRF lėšų – baterijoms, dviračių ir pėsčiųjų takams
Beveik 74 mln. eurų iš Lietuvai skirtų Europos Sąjungos (ES) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano (RRF) lėšų bus papildomai skirta energijos kaupimo įrenginiams (38,55 mln. eurų) bei dviračių ir pėsčiųjų takams įrengti (...