- Valentina Gudienė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vežėjai labai rimtai vertina susidariusią situaciją po sekmadienį Baltarusijoje nutupdyto „Ryanair“ lėktuvo ir Vyriausybės bei Užsienio reikalų ministerijos rekomendacijų vengti kelionių per Baltarusiją. Būtent todėl, kaip teigia „Linava“, Lietuvos transporto įmonės pačios jau ieško galimų alternatyvų, kaip planuojant naujus vežimus būtų galima pasiekti kelionės tikslus pakeičiant kelionės maršrutus, kurie eina per šią šalį.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidento Romo Austinsko teigimu, vežėjai deda maksimalias pastangas, ieškodami trumpiausių aplinkinių maršrutų, kad būtų galima aplenkti šios šalies kelius, tik tai padaryti nėra taip paprasta.
„Tie kroviniai, kurie išvyko iki sekmadienio ar sekmadienį – jie jau pakeliui ir sudėtinga juos nukreipti kita kryptimi, nes per mažai laiko buvo pasiruošti, turi būti laikomasi poilsio reikalavimų vairuotojams, negalima skubinti jų greičiau važiuoti. Pavyzdžiui, yra sutartinių įsipareigojimų užsakovams, kad kroviniai turi būti pristatyti iki tam tikro laiko – šio trečiadienio ar ketvirtadienio, kurie iš Lietuvos išvyko savaitgalį, o greičiausias kelias iki tikslo būna vykimas per šią šalį“, – sako R. Austinskas.
Tuo tarpu planuodami naujus krovinių pristatymus užsakovams, asociacijos prezidento teigimu, vežėjai patys jau ieško alternatyvių kelių, kurie būtų kiek galima trumpesni aplenkiant Baltarusijos kelius.
Vežėjai ieško alternatyvių kelių, kurie, deja, dažniausiai bus ilgesni, o tai reiškia, kad gali brangti krovinių pristatymas, gali reikėti peržiūrėti turimas sutartis su užsakovais.
„Vežėjai supranta rizikas ir ieško alternatyvių kelių, kurie, deja, dažniausiai bus ilgesni, o tai reiškia, kad gali brangti krovinių pristatymas, gali reikėti peržiūrėti turimas sutartis su užsakovais. Siekiame kuo greičiau rasti alternatyvas, esame Lietuvos dalis ir laikomės šalies rekomendacijų. Nenorėtume, kad mūsų vilkikai įstrigtų, kas, beje, jau yra ne kartą nutikę. Esame pasirengę bendradarbiauti su atsakingomis šalies institucijomis ieškant bendrų sprendimų“, – „Linavos“ pranešime cituojamas R. Austinskas.
Be to, pastebima, kad nuo sekmadienio dar savaitgalį išvykusius vilkikus ir judančius per šią šalį Baltarusijos pareigūnai akylai stebi, tikrina, ypač sugriežtinta kontrolė pasienio punktuose, vykstant per šios šalies kelius.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siekis apie įdarbintus vadovus „Sodrai“ pranešti per valandą kelia ginčų
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos siūlymas įpareigoti įmones apie įdarbintus vadovus „Sodrą“ informuoti likus ne mažiau kaip valandai iki jų darbo pradžios netenkina profsąjungų, bet džiugina darbdavius. ...
-
Įspėja: neaiškios kilmės augintinis ateityje gali pridaryti problemų3
Jau daugiau nei mėnesį draudžiama įsigyti ir atsivežti augintinius iš Rusijos ar Baltarusijos. Žmonės su gyvūnais iš trečiųjų šalių pasienyje apgręžiami. Anot kinologų, tai būtina, nes dalis tokių gyvūnų – neskiepy...
-
Žiniasklaida: magistralės atnaujinimas tarp Riešės ir Molėtų gali kainuoti 170 mln. eurų
Magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpos tarp Riešės ir Molėtų rekonstrukcijos kaina gali siekti daugiau nei 170 mln. eurų. ...
-
Seimas linkęs įpareigoti transporto sektorių mažinti naftos degalų vartojimą4
Siekdamas pažaboti benzino, dyzelino, suskystintų naftos dujų vartojimo augimą, Seimas ketina nustatyti šių degalų mažinimo tikslus – nuo kitų metų ketinama apriboti šio kuro pylimą į kelių transporto priemones, ypač į vie­...
-
Švenčia pergalę: namus nuo „Rail Baltica“ vėžių išgelbėjo patys gyventojai9
Panevėžio rajono gyventojai kol kas atsargiai, bet švenčia pergalę. Jiems pavyko išsikovoti, kad tiesiant geležinkelio vėžę „Rail Baltica“ nebūtų paaukoti jų namai. ...
-
Ekspertas: svyravimai energetikos rinkoje turėtų paskatinti galvoti apie elektros kainos fiksavimą2
Ypač karštai vasarai išauginus elektros energijos poreikį ir nulėmus svyravimus, „Enefit“ ekspertas Valdemar Fiodorvičius neabejoja – stabilumu elektros rinka nepasižymės ir artimiausiais mėnesiais. Todėl, anot jo, dabar...
-
Uogautojai: miško uogos ir grybai tampa prabangos preke3
Šviežių miško grybų ir uogų šiais metais yra mažiau, mažėja ir jų paklausa, ir poreikis, sako Lietuvos miško grybų ir uogų verslininkų asociacijos vadovas. Pasak Virginijaus Varanavičiaus, mėlynės, voveraitės ir kitos...
-
„Daugiau Vokietijos Lietuvoje“: Vilnius rengia naują santykių su Berlynu strategiją8
Pasinaudodama Vokietijos brigados dislokavimu šalyje, Lietuva nori sustiprinti strateginę partnerystę su šia šalimi. ...
-
Seimo komisija: tarp nemokumo administratorių – didelė korupcijos rizika
Daugėjant atvejų, kai nemokumo administratoriai esą savo lėšomis kompensuoja išlaidas valdydami bankrutuojančias įmones, kai kurie parlamentarai jų veikloje įtaria esant korupcijos apraiškų ir siūlo Vyriausybei greičiau spręsti...
-
Lietuvoje veikiantys didieji bankai: nefiksavome nieko neįprasto1
Penktadienį visame pasaulyje pasirodžius pranešimams apie IT sistemų trikdžius, paveikusius daugelį sektorių, Lietuvoje veikiantys didieji bankai su sunkumais nesusidūrė. ...