- Ieva Dyraitė/lnk.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
Prie Marijampolės atidarytas dar vienas naujutėlis magistralės „Via Baltica“ ruožas. Viso kelio iki Lenkijos dar teks palaukti. Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams, sako, kad dirbama lėtokai.
Trečias iš keturių magistralės „Via Baltica“ ruožų pagaliau atidarytas. Nors kelias jau užbaigtas kurį laiką, gyventojai buvo priversti čia važinėti 50 kilometrų per valandą greičiu, laukiant, kol ministrai atvyks atidaryti oficialiai. „Via Baltica“ kelias atidarytas taip: ministrai su lagaminais rankose pajudėjo nuo kelio Vakarų link, taip simbolizuodami atsirandančią jungtį su Europa.
Visgi gyventojai sakė prarasiantys paskutinius nervus važinėdami atnaujintu keliu.
„Dabar turiu per miestą važiuoti, anksčiau patogu buvo. Kodėl nežiūri į Vakarus? Vokietijoje tokių nesąmonių nėra“, – kalbėjo pašnekovas.
Tarptautinis „Via Baltica“ projektas, magistrale sujungsiantis Lietuvą su Lenkija, vis dar tiesiamas – dar liko 12 nebaigtų kilometrų, kol kelias pasieks Lenkiją. Lenkai kelią iki Lietuvos nusitiesė prieš 12 metų.
„Nelyginkite Lenkijos su Lietuva, kaip diena ir naktis. Lenkija pasikėlusi ant kelių, anksčiau Lietuva buvo, dabar nepavyti“, – šnekėjo kitas pašnekovas.
Kodėl nežiūri į Vakarus? Vokietijoje tokių nesąmonių nėra.
Anot susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, viskas užtruko, nes tai buvo didžiausias ir sudėtingiausias projektas nepriklausomos Lietuvos istorijoje.
„90 kilometrų jungiamųjų kelių šalia, 25 sankryžomis, dešimt tiltų, šeši viadukai, 20 kitų infrastruktūros objektų, aštuoniolika kilometrų sienučių“, – pabrėžė susisiekimo ministras.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Pasak premjerės, kelias svarbus ir kariniam mobilumui.
„Tai yra labai svarbi gysla, kuri mus jungia su Vakarais. Šalia to, karinio mobilumo funkcija, kad tuo atveju, jeigu reikėtų judėti karinėms pajėgoms arba mūsų sąjungininkams, būtų tinkamos kokybės kelias“, – nurodė I. Šimonytė.
Šis kelias – pagrindinė arterija su Suvalkų koridoriumi.
„Esmė yra išvažiavimai, nuvažiavimai, viadukų, tiltų laikomoji geba. Visi parametrai sustiprinti, atitinka karinio mobilumo judėjimą“, – tvirtino „Via Lietuva“ direktorius Marius Švaikauskas.
Planuojama, kad paskutinė atkarpa Lenkiją turėtų pasiekti kitais metais. Ministras žada, kad pinigų tam nepritrūks. Visų keturių etapų kaina turėtų būti apie pusę milijardo eurų.
Tačiau ar nebus taip, kaip su Molėtų plentu?
„Iki 2025-ųjų metų pabaigti visą kelią, bandysime dėti pastangas, kad tai būtų kuo greičiau“, – prieš dvejus metus sakė M. Skuodis.
Iki metų pabaigos liko mažiau nei trys mėnesiai. Dabar remontuojama atkarpa nuo Utenos iki Molėtų, nuo Molėtų iki Vilniaus darbai net nepradėti.
Į teiginį, kad žadėjo, jog iki metų galo bus sutvarkytas Molėtų plentas, susisiekimo ministras atsakė: „Ne, aš sakiau iki kitų metų.“
Pasak ministro, asfaltas atsiras dar už metų, tačiau jeigu po rinkimų pasikeis valdžia, ar tas asfaltas tikrai ten atsiras, lieka klausimas.
„Rangovas turi terminus Utenos plentą nuo Molėtų iki Utenos pabaigti tik kitų metų, berods, pirmą ketvirtį. Žinau, kad iki metų pabaigos asfaltas bus“, – kalbėjo M. Skuodis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Į Lietuvą atvyksta Taivano užsienio reikalų ministras10
Į Lietuvą su delegacija atvyksta Taivano užsienio reikalų ministras Lin Chia-lungas (Lin Čia-lungas). ...
-
Apie „Teltonikos“ skandalą: turime išsiaiškinti mūsų herojus, stabdžiusius projektą20
Didžiausias smūgis Lietuvos ekonomikai – taip vertinama bendrovės „Teltonika“ įkūrėjo Arvydo Paukščio žina, kad nebebus statoma Taivano puslaidininkių lustų gamykla. Lietuva praranda 3,5 mlrd. eurų investicijas. Nebus sukurt...
-
Potencialia ministre įvardijama I. Ruginienė: keturių darbo dienų savaitė – neišvengiama (interviu)13
Potencialia naująja socialinės apsaugos ir darbo ministre įvardijama Seimo narė Inga Ruginienė tvirtina, kad pokyčiai pensijų kaupimo sistemoje yra vienas iš esminių darbų, kuriuos reikės įgyvendinti naujoje parlamento kadencijoje. Ji tikina,...
-
Nauji svarstymai: elektra kai kam gal atpigti4
Nauja valdžia vėl nori leisti elektros rinkėjams rinktis visuomeninį tiekėją, bet ne visiems. Kandidatas į energetikos ministrus teigia, kad dabar susidaro paradoksali situacija, kai didžioji dalis vartotojų tiekėjui „Ignitis“ moka didesn...
-
Nuo kitų metų didės baudos už savavališką statybą2
Nuo kitų metų didės baudos už naujų statinių savavališką statybą. ...
-
Europos Komisija paskelbė prognozę Lietuvai9
Penktadienį Europos Komisija (EK) paskelbė 2024 m. rudens ekonominę prognozę. Anot EK atstovybės Lietuvoje vadovo Mariaus Vaščegos, Lietuvai ji – palanki. ...
-
EK gerina 2024–2025 metų Lietuvos ekonomikos augimo prognozę
Europos Komisija (EK) gerina šių metų Lietuvos ekonomikos augimo prognozę iki 2,2 proc., o kitų metų – iki 3 procentų. ...
-
Ar verta investuoti į trečiąją pensijų pakopą?1
Trečios pensijų pakopos sutarčių skaičiuojama apie 140 tūkstančių. „Finansai paprastai“ autorius Martynas Kairys ir investicijų ekspertas Audrius Šilgalis paaiškino, ar verta rinktis šį investavimo būdą. ...
-
KPPAR konferencijoje „Finansai 2024“ – žvilgsnis į geopolitiką ir strategijas
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai (KPPAR) surengė jau šeštą konferenciją, skirtą finansininkams. Šį kartą dėmesys krypo į geopolitikos iššūkius, technologijų reikšmę ir strategijas, kaip verslams ve...
-
VERT patvirtino antrojo vėjo parko aukciono Baltijos jūroje sąlygas
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) patvirtino kitą savaitę skelbiamo antrojo 700 megavatų (MW) galios jūrinio vėjo parko konkurso sąlygas. ...