Seimas nepritarė siūlymui dėl krovininio transporto kelių rinkliavos mokesčio

Seimas nepritarė siūlymui krovininėms transporto priemonėms taikyti palankesnę kelių rinkliavos mokesčio skaičiavimo tvarką.

Parlamento Ekonomikos komitetas savo išvadovė pasiūlė atmesti Seimo nario Algimanto Dumbravos siūlymą dėl prieštaravimo Europos Sąjungos (ES) teisės aktams bei potencialaus neigiamo poveikio kelių rinkliavos surinkimui.

„Ekonomikos komitetas apsvarstė Algimanto Dumbravos įstatymo projektą ir pasiūlė jį atmesti atsižvelgiant į tai, kad projekto nuostatos prieštarauja ES teisės aktams ir prognozuojama, kad šis siūlymas turės neigiamą poveikį kelių rinkliavos surinkimui. Prognozuojama, kad būtų surinkta 64 mln. eurų mažiau lėšų“, – pristatydamas komiteto išvadą kalbėjo konservatorius Andrius Kupčinskas.

Už Ekonomikos komiteto išvadą balsavo 86, susilaikė – 17, prieš 5 parlamentarai ir projektas buvo atmestas.

Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisas įregistravęs Seimo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) frakcijos narys A. Dumbrava siūlė įstatyme nurodyti, kad krovininio transporto masės skaičiuojamas kelių rinkliavos mokestis būtų nuo 3 tonų.

Šiuo metu įstatyme yra nurodoma krovininio transporto masė iki 3,5 tonų (įskaitytinai).

Pasak A. Dumbravos, parengti projektą paskatino kaimyninėse valstybėse Latvijoje ir Estijoje taikomi palankesni kelių rinkliavos mokesčiai krovininėms transporto priemonėms negu Lietuvoje.

Jo duomenimis, Latvijoje kelių rinkliavos mokestį moka krovininės transporto priemonės nuo 3 tonų, Estijoje - nuo 3,5 tonų.

Parlamentaras siūlė, kad Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisos įsigaliotų nuo šių metų liepos 1 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių