Susitaikyti su „flyLAL“ užtruko

Oro linijų bendrovės "flyLAL" ir nukentėjusių klientų taikos sutartis turėjo būti pasirašyta dar prieš porą savaičių. Tačiau procesas įstrigo, tikimasi, kad dokumentas bus pasirašytas šią savaitę.

Nukentėjusių "flyLAL" klientų iniciatyvinės grupės vadovas Vytautas Mikelionis dvi savaites buvo JAV. Per tą laiką taikos sutarties sudarymas nepajudėjo nė per sprindį.

"Gal nėra tų problemų taip daug. Grįžęs bandžiau pajudinti reikalus ir po kurio laiko iš jų ("flyLAL" – red. past.) gavau suderintą sutartį. Niekada nemaniau, kad grupė yra nuo manęs taip priklausoma", – dienraščiui pasakojo V.Mikelionis.

Pasak jo, "flyLAL" akcininkų atstovas Gediminas Žiemelis didelių taikos sutarties korekcijų nepadarė, ir dokumentas turėtų būti pasirašytas jau šią savaitę.

Kalbama, kad vienas nerašytų taikos sutarties punktų – susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio ir Civilinės aviacijos administracijos vadovo Kęstučio Aurylos apskundimas prokurorams. Nukentėję keleiviai tai jau padarė, ir Generalinė prokuratūra jų skundo pagrindu pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo įgaliojimų viršijimo. Tačiau žalos atlyginimo nukentėjusieji vis dar nesulaukia.

Beje, iniciatyvinės grupės narių skaičius ir toliau mažėja. Gana netikėtai dalis nukentėjusių keleivių atgavo prieš "flyLAL" krachą už neįvykusias keliones sumokėtus pinigus – su jais atsiskaitė elektroninė lėktuvų bilietų prekybos sistema "Greitai.lt", per kurią buvo užsakyti bilietai. Šiuo metu V.Mikelionis aiškinasi, ar "Greitai.lt" atsiskaitys su visais per šią sistemą "flyLAL" bilietus įsigijusiais keleiviais.

Kovą skaičiuota, kad nukentėjusiems klientams G.Žiemelis vidutiniškai atseikės po 470 litų. Retėjant iniciatyvinės grupės gretoms, ši suma nesmarkiai padidės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių