- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvą ir visą pasaulį sukaustęs COVID-19 vis labiau pratina gyventojus naudotis skaitmeninėmis technologijomis. Daugėja ne tik pirkimų internetu ar atsiskaitymų banko kortelėmis – jau ir būsto priežiūros klausimus žmonės įpranta spręsti saugiai ir išmaniai.
Specialistai sako, kad visuotinio karantino metu keitėsi gyventojų elgsenos įpročiai. Tradicinius apsipirkimus prekybos centruose vejasi internetinė prekyba, darbinius susitikimus keičia bendravimas per nuotolį, grynuosius bando išstumti bekontaktės bankų mokėjimo kortelės. Jų nuomone, COVID-19 sukelti ribojimai ir buvo akstinas labiau kliautis skaitmeninėmis technologijomis.
Daugiabučių namų ekosistemos valdytoja, bendrovė „Mano BŪSTAS“, taip pat pastebi, kad per pandemiją išaugo vartotojų būrys, kurie būsto priežiūros klausimus sprendžia pasitelkdami išmaniuosius įrenginius. Karantino metu ypač išaugo gedimų registravimas ne skambučiais, o per mobiliąją programėlę. Daugėja ir atsiskaitymų, kuomet gyventojai mokesčius už būsto priežiūrą sumoka per įmonės interneto platformą arba mobiliąją programėlę.
„Dar pirmosios viruso bangos metu raginome gyventojus elgtis saugiai ir vengti fizinių kontaktų tiek konsultuojantis su mūsų specialistais, registruojant gedimus, tiek dalyvaujant apklausose dėl namo reikalų, tiek mokant mokesčius. Šiam tikslui itin pasitarnavo mūsų prieš trejus metus sukurta savitarnos svetainė ir mobilioji aplikacija „eBŪSTAS“. Jos dėka daugelį būsto valdymo reikalų galima išspręsti saugiai, neišeinant iš namų. Mūsų klientų elgsenos analizė patvirtino, jog šis skaitmeninis įrankis pasiteisino ir yra patogus. Ypač – šiame suvaržymų kontekste“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.
Nuo pavasario, kuomet šalyje įsigaliojo judėjimo ir fizinių kontaktų ribojimai, iki dabar „eBŪSTO“ vartotojų skaičius išaugo 17 proc.
Spalį pasiektas ir dar vienas rekordas. Gedimų registravimas per skaitmeninę platformą, lyginant su ankstesniais mėnesiais, išaugo beveik 3 kartus. Tai rodo, jog siųsti pranešimus išmaniuoju įrenginiu klientams tampa patogiau, nei skambinti telefonu. Juolab, kad siunčiant gedimo aprašymą kartu galima pridėti ir nuotrauką, o tai leidžia įmonės specialistams greičiau identifikuoti gedimo priežastį ir imtis atitinkamų veiksmų.
„Žvelgiant į šiandieninę pandeminę situaciją ir klientų elgseną esame įsitikinę, kad „eBŪSTAS“ yra geriausia ir saugiausia priemonė, padedanti užtikrinti visapusišką namo priežiūrą išvengiant tiesioginio žmonių kontakto. Todėl ir toliau skatinu daugiabučių gyventojus naudotis šia programėle ir būsto priežiūros klausimus spręsti saugiai ir išmaniai“, – akcentavo įmonės direktorius M. Genys.
„eBŪSTO“ savitarnos svetainė bei išmanioji programėlė daugelį būsto priežiūros klausimų leidžia valdyti patogiai, saugiai ir išmaniai. Naudojantis šia platforma galima registruoti gedimus, bendrauti su konsultantais, dalyvauti apklausose ir balsavimuose, o svarbiausia – neinant į fizines įmokų surinkimo vietas apmokėti sąskaitas už būsto priežiūrą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tikimasi, kad ketinamos statyti artilerijos amunicijos gamyklos neištiks „Teltonikos“ likimas
Energetikos ministras sako norintis, kad Lietuvoje planuojama statyti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ artilerijos amunicijos gamykla kuo daugiau elektros gamintų iš saulės, vėjo ar kitų atsinaujinančių ište...
-
GPS ryšio trikdžių su lėktuvais padaugėjo 10 kartų – ar skrydžių rizika nedidėja?
Daugėjant atvejų, kai lėktuvai dėl GPS ryšio trikdžių negalėjo nusileisti Lietuvos oro uostuose, bendrovės „Oro navigacija“ vadovas Saulius Batavičius teigia, kad skrydžiai išlieka saugūs, nes antžeminės navigacijos įren...
-
Paskelbė dosniausius darbdavius: sąrašo viršuje – Greitosios medicinos pagalbos tarnyba
Didžiausių Lietuvos darbdavių su didžiausia atlygio mediana sąrašo pirmojoje vietoje gruodį atsidūrė Greitosios medicinos pagalbos (GMP) tarnyba – jos atlygio mediana siekė 3,5 tūkst. eurų prieš mokesčius – 18 proc. daugia...
-
Nutekinta informacija konkurse „Itonikai“ kainavo 80 tūkst. eurų ir likvidavimą
Informacinių technologijų (IT) ir verslo konsultavimo bendrovės „CGI Lithuania“ ir „Itonika“ taikos sutartimi baigė ginčą dėl nutekintų duomenų apie pirmosios jų pasiūlymą konkurse – „Itonika“ sutiko pasitr...
-
Baltijos jūroje pažeistas Latvijos kabelis „Bitės“ klientams Lietuvoje įtakos neturės?
Baltijos jūroje anksti sekmadienį pažeidus povandeninį Latvijos valstybinio radijo ir televizijos centro optinį kabelį, kuriuo naudojasi ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovė „Bitė Group“, „Bitė Lietuvos“ v...
-
Pradeda veikti audito rezultatų informacinė svetainė ARIS
Pradeda veikti Valstybės kontrolės sukurta audito rezultatų informacinė svetainė ARIS. Ji skirta institucijoms, įgyvendinančioms valstybiniuose audituose pateiktas rekomendacijas. ...
-
Atskleidė, kas gruodį mokėjo didžiausias algas – sumos įspūdingos
Didžiausią vidutinę algą Lietuvoje gruodį mokėjo didmeninės prekybos elektros kabeliais bendrovė „TT Cables Nordic“ – visą arba ne visą mėnesį dirbę šeši bendrovės darbuotojai gavo vidutiniškai 33,8 tūkst. ...
-
2025 metais „Hanner“ į plėtrą investuos 98 mln. eurų
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Hanner“ šiemet į NT projektus investuos 98 mln. eurų. Didžioji dalis investicijų – 68 mln. eurų – bus skirta Vilniaus gyvenamojo ir komercinio NT plėtrai, 30 mln. eurų – invest...
-
„Rheinmetall“ vadovas susitiks su premjeru: tai pirmasis oficialus vizitas Lietuvoje
Trečiadienį Vilniuje lankysis artilerijos amunicijos gamyklą Lietuvoje planuojančios statyti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ generalinis direktorius Arminas Pappergeris (Papergeris). ...
-
Planetariumas Kaune – subrendęs 30 metų darbo vaisius
Praėjusių metų pabaigoje Kaune duris atvėrė „Mokslo sala“, kurioje įrengtas ypač modernus planetariumas. Toks objektas šiuo metu vienintelis Lietuvoje, tad jo gali pavydėti visas kaimyninių šalių regionas. Čia pritaikytos n...