- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nors daugiabučių priežiūros specialistai kasdien lankosi šimtuose namų, kur vykdo būtinus remonto darbus, gyventojai ne visada pastebi jų pastangas užtikrinti pastato saugumą. „Mano BŪSTO“ atstovai sako, kad jų klientai, pasinaudoję vienu paprastu įrankiu, visą būsto priežiūros informaciją gali matyti kaip ant delno.
„Mano BŪSTO“ specialistai kasdien rūpinasi šimtais daugiabučių, atlikdami būtinus remonto, priežiūros ir kitus svarbius darbus klientų objektuose. Tačiau kartais pasitaiko atvejų, kai gyventojai tikina nematę atliekamų darbų, o apie juos sužino tik gavę sąskaitas už paslaugas. Šią situaciją išspręsti padeda „Mano BŪSTO“ savitarna, kurioje pateikiama išsami informacija apie atliktus ir būsimus darbus. Savitarna galima naudotis bet kuriame išmaniajame įrenginyje: telefone, kompiuteryje, planšetėje.
Paprastas būdas žinoti
„Dažnai darbai daugiabučiuose vykdomi dienos metu, kai gyventojai dirba, arba tokiose vietose, kur įprastai žmonės nesilanko: ant stogo, šilumos punkte ir kitose bendrojo naudojimo patalpose. Būtent dėl šios priežasties daugiabučių priežiūros darbai dažnai lieka nepastebėti ir gyventojams vėliau kartais dėl to kyla klausimų“, – sako „Mano BŪSTO“ Klientų atstovavimo grupės vadovė Karolina Masteikytė.
Savitarnoje skelbiami ne tik visi name atlikti darbai, bet ir iš anksto pranešama apie būsimus remonto ar priežiūros darbus, aiškiai pagrindžiant jų svarbą ir būtinybę.
Jos teigimu, naudojantis „Mano BŪSTO“ savitarna, galima matyti visą reikiamą informaciją apie tai, kas vyksta konkrečiame daugiabutyje. Savitarnoje skelbiami ne tik visi name atlikti darbai, bet ir iš anksto pranešama apie būsimus remonto ar priežiūros darbus, aiškiai pagrindžiant jų svarbą ir būtinybę. Be to, tie darbai, kurie gyventojų paprastai sunkiai pastebimi, yra fiksuojami, fotografuojami ir taip pat įkeliami į savitarnos platformą.
Daugiau aiškumo ir skaidrumo
„Savitarna – efektyvus įrankis, padedantis gyventojams jaustis informuotiems ir užtikrintiems dėl vykstančių darbų. Kiekvienas mūsų klientas bet kuriuo metu gali pasitikrinti informaciją apie tai, kas vyko ar vyks jų daugiabutyje. Ši sistema padeda išvengti nesusipratimų ir skundų dėl neva nežinomų darbų ar sąskaitų – visa reikalinga informacija yra vienoje vietoje, pasiekiama vos kelių mygtukų paspaudimais“, – pabrėžė K. Masteikytė.
Jos teigimu, kiekvienas gyventojas turi teisę žinoti, kas vyksta jų name, tad savitarna yra puikus būdas tam užtikrinti. Visos paslaugos tampa skaidresnės, o gyventojams nebereikia nerimauti dėl neaiškių darbų ar sąskaitų – visa tai galima patikrinti savitarnoje.
Žmonės nori žinoti ne tik kada ir kokie darbai atliekami, bet ir dėl ko įvyko viena ar kita avarija, kada ji bus likviduota. Būtent todėl tobuliname informavimo sklaidą.
„Todėl visus klientus, kurie dar nesinaudoja savitarna, skatinu pradėti naudotis, nes tai išties patogus būdas matyti visą aktualią informaciją apie tai, kas vyksta daugiabutyje“, – pridūrė K. Masteikytė.
Informuoja ir kitais kanalais
Įmonės savitarnos sistema – ne vienintelis kanalas, pranešantis apie planuojamus ar name jau atliktus darbus. Siekdama, kad kuo daugiau gyventojų laiku pasiektų jiems aktuali informacija, įmonė dalį klientų apie planuojamus ir atliktus darbus papildomai informuoja ir trumposiomis žinutėmis ir e. laiškais.
„Analizuodami klientų apklausų anketas matome, kad poreikis čia ir dabar žinoti, kas vyksta jų name, tik auga. Žmonės nori žinoti ne tik kada ir kokie darbai atliekami, bet ir dėl ko įvyko viena ar kita avarija, kada ji bus likviduota. Būtent todėl tobuliname informavimo sklaidą, kad jau netolimoje ateityje visi mūsų klientai kuo įvairesniais kanalais gautų jiems aktualias žinias“, – sakė „Mano BŪSTO“ Produktų vystymo grupės vadovė Indrė Kolesnikovienė.
Tiesa, yra viena sąlyga, jei gyventojai norėtų įvairiais, jiems patogiais kanalais gauti visą aktualią informaciją. Klientai su namo prižiūrėtoju turėtų pasidalyti savo kontaktais, jeigu to dar nepadarė. Tai visada galima padaryti paskambinus į „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centrą arba užpildžius reikiamus duomenis savitarnos svetainėje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...