- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Maxima“ pakvietė savo klientus dalyvauti kampanijoje „Maximoje“ pirkti apsimoka“ ir palyginti įprastų pirkinių krepšelių kainas su tokiais pačiais kitų parduotuvių prekių rinkiniais. Viena šio eksperimento dalyvių Laura sutiko pasidalyti savo apsipirkimo įpročiais ir su „Kauno diena“.
Krepšelio vertė – 7,76 euro
Televizijos žiūrovai galėjo ne kartą matyti, kaip prekybos tinklo „Maxima“ vaizdo klipe rodoma jauna mergina Laura kartu su laidų vedėja Livija Gradauskiene renkasi bulves, makaronus, kečupą, daržoves. Kasoje paaiškėja, kad merginos krepšelis kainavo 7,76 euro. Palyginti su kitais trimis prekybos tinklais, tai buvo nuo 1 iki beveik 4 eurų pigiau.
„Išties nuolat lankausi „Maximoje“, nes ji arti mano namų, ten pakankama prekių įvairovė, o ir kainos mane visiškai tenkina. Tikriausiai dėl to ir buvau pakviesta filmuotis, nes galėjau būti nuoširdi“, – teigė Laura.
Ji paprastai parduotuvėje apsilanko du arba tris kartus per savaitę. Specifinės mitybos mergina nesilaiko, tad perka įvairiausius produktus. „Paprastai mano krepšelyje būna pieno pakelis, sūris, šviežios vištos blauzdelės ar krūtinėlė, brokoliai, pomidoriukai, salotos, bananai“, – pasakojo Laura.
Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus.
Per vieną apsilankymą mergina paprastai sumoka apie 10 eurų. „Kartais, kai perku dar ir draugo dalį, išleidžiu šiek tiek daugiau. Retkarčiais nusprendžiu gausiau apsipirkti savaitei, tada pirkiniams skiriu apie 20 eurų“, – sakė ji.
Pirmenybė šviežumui
Laura tikino nesanti akcijų medžiotoja, bet kartu ir neišlaidaujanti bei racionaliai planuojanti apsipirkimą. „Jei prekė yra ilgo vartojimo, pavyzdžiui, makaronai ar higienos reikmenys, aišku, kad atkreipiu dėmesį į nuolaidas. Turiu „Ačiū“ kortelę, kuri irgi padeda sutaupyti. Kitus produktus renkuosi pagal šviežumą ir akcijų nesivaikau“, – tvirtino mergina.
Pasak jos, bendras kainų lygis apsiperkant „Maximoje“ kaskart būna panašus, nes čia daug prekių, kurių kainos yra mažesnės nei kitur, o kartu su tais pirkiniais, kuriems pritaikoma nuolaida, gaunama įprasta merginos išlaidų suma – apie 10 eurų. „Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus“, – dalijosi savo racionalaus apsipirkimo patirtimi Laura. „Maxima“ specialiu „Mažos kainos garantijos“ ženklu pažymi ir tas prekes, kurios rinkoje yra pigiausios.
Dalyvauja įvairūs žmonės
Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į kampaniją „Maximoje pirkti apsimoka“ prekybos tinklas pakvietė įvairius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms bei gausioms šeimoms. „Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: „Mažos kainos garantijos“ programa, akcijų gausa, „Ačiū“ lojalumo programos teikiamos naudos, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių asortimentas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik pagal tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad „Maximoje“ pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Šioje kampanijoje klientai renkasi savo įprastus produktus „Maximoje“, paskui prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad „Maximoje“ įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.
Visus kampanijos dalyvius ir jų krepšelius rasite www.maxima.lt/palyginome.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko statybos virš Vilnius–Klaipėda magistralės3
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statybos virš automagistralės Vilnius–Klaipėda. Kitapus Islandijos plento beveik dviejų hektarų plote jau baigiami statybų teritorijos paruošimo da...
-
VPT: „Foxpay“ laimėtų mokėjimo tarpininkavimo paslaugų pirkimų kainodara – netinkama
Išnagrinėjusi du atsiskaitymų tarpininkavimo paslaugų viešuosius pirkimus, kuriuos buvo laimėjusi teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusi fintech įmonė „Foxpay“, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nustatė,...
-
Pieno perdirbimo įmonė buvusiai darbuotojai turės atlyginti 36 tūkst. eurų žalą2
Pieno perdirbimo įmonė „Pieno žvaigždės“ buvusiai savo darbuotojai, daugiau nei 30 metų dirbusiai kenksmingomis sąlygomis, privalės atlyginti per 26 tūkst. eurų turtinės ir 10 tūkst. eurų neturtinės žalos. ...
-
„Megos“ dovanų kortelių pirkėjams – maloni staigmena
Sveikatos specialistai pripažįsta, kad haloterapija, arba druskų terapija, turi gydomąją galią, todėl lankymasis druskų kambaryje gali padidinti organizmo atsparumą virusams ir bakterijoms, sumažinti astmos ir alergijos simptomus, nuraminti odos užd...
-
Skelbiamas viešas konkursas Kauno kolegijos tarybos nario vietai užimti
Viešame konkurse gali dalyvauti asmenys, nepriklausantys Kauno kolegijos personalui ir studentams. ...
-
SADM iš paramos šeimai sistemą naujinusios „Proit“ reikalauja grąžinti sumokėtas lėšas
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) teigia iš programinės įrangos kūrimo bendrovės „Proit“ reikalaujanti grąžinti visas lėšas, sumokėtas už socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) atnaujin...
-
S. Gentvilas: atliekų perdirbėjai Skaidiškėse tikrinami, žadama imtis veiksmų2
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) vėl aiškinasi, ar atliekų perdirbimo įmonių Skaidiškių kaime, Vilniaus rajone, į aplinką skleidžiama tarša viršija normas, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. Anot jo, jei i&scaro...
-
Steigiamas neliečiamojo kapitalo fondas, užtikrinsiantis ilgalaikį Sugiharos namų muziejaus finansavimą3
Įsteigtas neliečiamojo kapitalo fondas, kuris padėtų išlaikyti Sugiharos namų muziejų Kaune. Tai svarbus žingsnis, užtikrinantis ilgalaikį šio istoriškai ir strategiškai svarbaus muziejaus veiklos tęstinumą. Fondas sieks ...
-
Švedijos „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą1
Vartojimo paskolas teikiantis Švedijos bankas „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą. Jis pradėjo veikti antradienį. ...
-
Sparčiausia NT plėtra – kairiajame Nemuno krante: į SBA vystomą rajoną investuos per 250 mln. eurų12
Nekilnojamojo turto (NT) ekspertų perspektyviausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu rajonu Kaune vadinamas kairysis Nemuno krantas per ateinančius 6 metus sulauks kelių šimtų milijonų eurų investicijų. SBA grupės NT bendrovė „SBA Urban&l...