- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaip skamba dažų kibirėliai, tepamas glaistas, santechnikos vamzdis? Su specialiai sukurta muzika, kurioje įrašyti realūs namų remontui skirtų priemonių skleidžiami garsai, startuoja nauja prekybos tinklo „Senukai“ įvaizdžio kampanija „Namų ritmu“, pavaizdavusi vieno namo orkestrą.
Pasak Vytauto Romeikos, „Senukų“ rinkodaros vadovo, įmonei nuolat keičiantis ir siūlant vis daugiau naudų skirtingoms klientų grupėms, natūraliai atėjo laikas ir naujai pristatyti visą „Senukų“ lojalumo sistemos spektrą: daugybę sprendimų, kurie lengvina gyvenimą ir leidžia greičiau, efektyviau ir smagiau įsirengti, atnaujinti ar tiesiog pagerinti savo namus.
„Senukai“ siekia į kasdienes situacijas pažiūrėti pozityviu kampu ir atėjus pavasariui įkvėpti kūrybiškai atsinaujinti savo aplinką. Nors namų remonto garsai įprastai asocijuojasi su laikinais nepatogumais, tačiau džiaugiuosi, kad mūsų kompanija randa sprendimų ne tik padėti atnaujinti, patobulinti ir pagražinti savo namus, bet ir skatina išlaisvinti kūrybines idėjas“, – kalbėjo V. Romeika.
Remonto garsai tapo muzika
Bendrą įvaizdžio kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius pasakoja, kad užduotis apimti platų didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo paslaugų ir lojalumo programų spektrą bei apie jas smagiai papasakoti viename klipe buvo įdomus iššūkis visai komandai.
Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą.
„Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą. Sukūrėme pasakojimą apie tai, kaip įvairių žmonių ir jų namų kuriamas ritmas susijungia į vieną smagią melodiją“, – teigė J. Valatkevičius.
Agentūros sumanymą įgyvendino „Dansu Films“, režisierius Domas Petronis bei garso dizaineris Simas Okas („Pete and Wolf“). Vaizdo klipui specialiai sukurtas garso takelis, kuriame realūs įrankiai ir įvairios prekės iš „Senukų“ virto muzikos instrumentais: pavyzdžiui, kibirai – būgnais, santechnikos vamzdžiai – pučiamuoju didžeridu, statybinės virvės – bosu, kabių plaktukas ir virtuvės rakandai – perkusija. Tai perteikia ir svarbiausią idėją: namų atnaujinimas yra praktinė užduotis, tačiau jos rezultatai visada atneša išskirtinį džiaugsmą.
Naujoji reklama tęsia 2022 metais pradėtą „Senukų“ įvaizdžio liniją „Vieno namo istorijos“.
Daugiau dėmesio lojalumo programoms
Nauja reklama pristato atnaujintas „Senukų“ lojalumo programas: daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“, išskirtinių nuolaidų programą „Naujakurys“, naudų programą meistrams ir profesionalams „Proficard“.
„Senukai“ nuolat reaguoja į besikeičiančius klientų poreikius, todėl atnaujina ir personalizuoja prekes bei paslaugas skirtingoms klientų grupėms tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Taip siekiame padėti klientams sutaupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių“, – pristatė „Senukų“ lojalumo vadovė Ona Makauskaitė-Gudaitienė.
Pasak jos, „Senukų“ parduotuvėse klientai gali rasti ne tik platų įvairių kategorijų prekių pasirinkimą, bet ir pasinaudoti paslaugomis: pavyzdžiui, dizainerio konsultacija, įrankių nuoma, įvairaus tipo pristatymu.
O. Makauskaitės-Gudaitienės teigimu, kalbant apie namus, pastebima išsiplėtusi šios sąvokos reikšmė klientų gyvenime: daugelis vis daugiau dėmesio skiria ne tik namų įrengimui ar atnaujinimui, bet nepamiršta ir sodo, lauko, namuose aktyviai leidžia laisvalaikį, pramogauja, taip pat rūpinasi savo vaikų ar gyvūnų poreikiais.
„Nuo patarimo iki sprendimo, nuo idėjų iki jų įgyvendinimo, nuo visų remonto, statybos ir apdailos prekių iki buitinės technikos, laisvalaikio prekių ar gyvūnų prekių – siekiame, kad „Senukuose“ būtų galima rasti visko, kas padėtų sukurti geresnį gyvenimą namuose“, – apibendrino lojalumo vadovė.
Reklamos vaizdo klipą galite pamatyti čia:
![](/img/dmn-pr-kd.png)
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
FNTT: „Foxpay“ finansų vadovės sutuoktinis nusišalina nuo privačių interesų klausimų2
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) tikina, kad joje aukštas pareigas einantis teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ finansų vadovės sutuoktinis Marius Staniulis y...
-
LB: laiku neinformavusi apie svarbius pokyčius „International Payment Union“ padarė pažeidimą
Lietuvos bankas (LB) nustatė, kad finansų įstaiga „International Payment Union“ padarė pažeidimą, laiku institucijai nepranešusi apie įstatinio kapitalo bei dalies balsavimo teisių perleidimą, įstatų pokyčius ir pasikeitimus įmo...
-
Teismas: M. Čiuželio paramos fondas laiku neinformavo apie asmens įdarbinimą1
Regionų administracinis teismas pripažino, kad M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas pažeidė Užimtumo įstatymą ir Darbo kodeksą laiku nepranešęs apie į darbą priimtą asmenį. ...
-
Žiniasklaida: I. Trinkūnaitės įmonė suteikė paskolą nusikalstamo pasaulio atstovui19
Lietuvos bankui (LB) ir kitoms institucijoms atliekant tyrimus dėl finansinių technologijų įmonės „Foxpay“, jos akcininkė Ieva Trinkūnaitė, kuri Vyriausybės komisijos buvo įvertina kaip neatitinkanti nacionalinės svarbos objektų apsaugo...
-
Nauja era Lietuvos laivyboje: pradėtas statyti pirmasis vandeniliu ir elektra varomas laivas11
Lietuvos laivybos istorijoje šiandien įrašytas naujas puslapis. Vakarų Baltijos laivų statykloje oficialiai duotas startas pirmojo šalies istorijoje vandeniliu ir elektra varomo laivo statybai. Jo užsakovė – Klaipėdos valstybin...
-
Šiuolaikinio biuro patrauklumas: kokius lūkesčius jam šiandien kelia verslas?
Ekonominiai ir geopolitiniai iššūkiai, pandemija bei žaliasis kursas pastaruoju metu gerokai keitė komercinių verslo patalpų poreikius. Dar visai neseniai populiarios buvo didelės atviros erdvės, talpios konferencijų salės, o vėliau pat...
-
S. Krėpšta: dėl licencijų galėtų kreiptis apie 100 kripto įmonių
Seimui ketinant įteisinti virtualiųjų valiutų (kripto) įmonių licencijavimą, dėl leidimų galėtų kreiptis daugiau nei 100 bendrovių – maždaug šeštadalis iš veikiančių šiuo metu, sako finansinių technologijų (fi...
-
„Citus“ ekspertai: 10 tūkst. laukiančiųjų „Euribor“ mažėjimo, kokie būsto rinkos scenarijai?
Birželio pradžioje Europos centrinis bankas paskelbė mažinantis „Euribor“ bazinių palūkanų dydį 25 baziniais punktais (0,25 proc.). Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos „Citus“ analitikai skaičiuoja, kad ge...
-
„Smart-ID“ veikimas atstatytas, priežastis – kibernetinė ataka1
Penktadienį ryte antrąkart per dvi dienas sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlei „Smart-ID“ jos veikla po daugiau nei pusantros valandos atstatyta. ...
-
Paskubėkite užsiprenumeruoti didžiausią dienraštį „Kauno diena“10
Kava išsinešti ir naujienos telefonu greičiau, tačiau lėtas laikas su puodeliu ir laikraščiu rankoje – nepamainomas. Prenumeruokite dienraštį „Kauno diena“! ...