Rinkdamiesi namo prižiūrėtoją kauniečiai pirmenybę šiemet teikė „Mano BŪSTUI“

  • Teksto dydis:

Visapusę daugiabučių namų priežiūrą Kaune vykdančio „Mano BŪSTO“ paslaugas šiemet pasirinko daugiausia kauniečių per pastaruosius trejus metus. Kas lėmė gyventojų apsisprendimą savo būsto priežiūrą patikėti būtent šiai įmonei?

Per dešimt šių metų mėnesių bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugas Kaune pasirinko dar 32 daugiabučių namų gyventojai. Bendras šių namų plotas – daugiau nei 50 tūkst. kv. m. Tai geriausias rezultatas per pastaruosius trejus metus. Iš viso įmonė mieste rūpinasi virš 1 000 daugiabučių namų.

Įmonės atstovai pastebi, kad rinkdamiesi, kam patikėti savo turto priežiūrą, kauniečiai šiuo metu akcentuoja du esminius pasirinkimo aspektus. Tai – paslaugų kokybė ir tinkamas jų interesų atstovavimas.

„Buvo laikas, kai gyventojams, renkantiems administratorių, svarbiausias kriterijus buvo kuo pigesni paslaugų įkainiai, tačiau dabar situacija pasikeitė. Žmonės nebenori pigiausių paslaugų, nes, matyt, pamažu supranta, kad pigiausia – ne visada geriausia. Bendraudamas tiek su esamais, tiek su naujais klientais girdžiu, kad jiems svarbus gyvas, šiltas kontaktas, kad kilus klausimų visada šalia būtų profesionalų komanda. Būtent todėl mes kiekvienam namui skiriame po klientų atstovą, kuris tinkamai atstovauja gyventojų interesams“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.

Įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą.

 

Jo teigimu, po pandemijos įmonės klientai itin noriai pageidauja gyvų susirinkimų, todėl dabar bendrovė per mėnesį surengia apie 60 visuotinių susitikimų su namų gyventojais. Jų metų aptariami svarbiausi būsto priežiūros klausimai, tariamasi dėl konkrečių būsto vertę keliančių darbų poreikio, dalijamasi patarimais ir konsultacijomis.

Bendrovė fiksuoja ir dar vieną rekordą – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sek. Tai bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją. Dabar su įmone galima susisiekti daug greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių tiek valdiškų, tiek privačių institucijų.

Nors paslaugų kaina nebėra pagrindinis kriterijus renkantis namo administratorius, V. Jerošenko sako, kad įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ sumažino dalies itin populiarių paslaugų įkainius. Bendrovė nuo gegužės pradžios perpus sumažino tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remonto darbų gyventojų butuose įkainius. Jie sumažėjo beveik 50 proc.

Be to, įmonė nutraukė sutartis su tais rangovais, kurie galėjo piktnaudžiauti ir siūlėsi atlikti darbus didesnėmis nei rinkoje kainomis.

„Mūsų veiklos principai, orientuoti į esamų ir naujų klientų patirties gerinimą, pasiteisino. Tai yra kryptingų pastangų ir stiprios komandos darbo rezultatai. Todėl ir toliau mūsų prioritetas išlieka paslaugų ir aptarnavimo kokybės stiprinimas ir visų klientų lūkesčių išpildymas“, – akcentavo „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių