- LNK inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirmadienį ir antradienį fiksuoti sutrikimai tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla. Dalis vartotojų negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie „Smart-ID“ programėlės.
„Smart-ID“ naudoja daugiau nei pusantro milijono Lietuvos gyventojų. „Smart-ID“ prižiūrinti bendrovė sako, kad ateityje tokie sutrikimai neturėtų pasikartoti.
Plačiau komentavo „SK ID Solutions“ verslo vadovas Viktoras Kamarevcevas.
– Kas nutiko, kodėl įvyko tie gedimai?
– Pirmiausia, noriu atsiprašyti vartotojų, kurie patyrė nepatogumų. Įvyko vidinis gedimas pas mus, tas gedimas buvo toks, kad kai kurie vartotojai, tam tikrais laiko tarpais, negalėjo prisijungti iš pirmo karto, bet pati paslauga buvo veikianti.
– Ar dažnai nutinka tokių gedimų? Ar tai sudėtingas gedimas žiūrint iš techninės pusės, ar lengva pataisyti?
– Svarbiausia buvo rasti priežastį. Priežasties radimas kartais užtrunka. Praeitais metais paslaugos prieinamumas buvo 99,97 proc., sakyčiau, kad labai aukštas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Ar tai kažkoks vidinis gedimas, ar puolimas iš išorės? Kaip yra su Estijos, Latvijos klientais?
– Klientai buvo paveikti visose trijose šalyse. Iš mūsų turimos informacijos, tai yra vidinis sisteminis sutrikimas.
– Kas tuo metu nutinka, žmonės negali prisijungti?
– Čia keli elementai. Pirmiausia, pati paslauga buvo veikianti, vartotojas negalėjo prisijungti iš pirmo karto, turėjo bandyti kelis kartus. Tuo pačiu, tai sukuria papildomą srautą ir paslaugų teikėjui, jeigu į banką bando prisijungti vartotojai irgi sukuria papildomo srauto ir kartais užkemša tuos kanalus.
– Ar vartotojai gali būti ramūs, kad nenutekėjo jų duomenys?
– Be abejo.
– Ar dabar vartotojai gali būti ramūs, kad artimiausiu metu nebus tokių gedimų? Minėjote, kad jie būna gana reti.
– Taip, mes visą laiką bandome siekti 100 proc. Gamtoje, deja, nėra 100 proc. Mūsų daugiametė patirtis rodo, kad turime rodiklį 99,9 proc. To visada siekiame.
Iš mūsų turimos informacijos, tai yra vidinis sisteminis sutrikimas.
– Ką daryti tokiose situacijose? Negalint prisijungti su „Smart-ID“, matant, kad kažkas neveikia, ką tada daryti?
– Rekomendacija, pirmiausia palaukti ir pasižiūrėti, ar paslauga yra prieinama. Turime viešus prieinamus kanalus, kuriuose galima pasižiūrėti, ar paslauga yra prieinama. Matant, kad yra kažkoks sutrikimas, palaukti valandėlę, nes papildomas bandymas sukuria papildomą srautą į mūsų pusę. Kai bandome suprasti, kas vis tik yra sutrikę su automobiliu ir automobiliui duodame daugiau greičio, tai padaro mūsų darbą sudėtingesnį ir pakyla frustracija pas patį vartotoją.
– Kiek kartų galima bandyti prisijungti?
– Sakyčiau, kad trys kartai yra tas sveikas skaičius, kai pabandžius neišeina, tada pasižiūrėti, ar tokia paslauga veikia. Aišku, jeigu tai yra kažkoks kritinis momentas, kad reikia būtinai atlikti pavedimą, tai, be abejo, bandyti. Tačiau jeigu tai gali palaukti, tegul palaukia.
– Kaip šį kartą? Ar patys pastebėjote gedimą, ar klientai pradėjo skambinti, kad kažkas neveikia?
– Be abejo, mes patys pirmi pastebime, kad yra sutrikimas ir iškart bandome aiškintis, kokio tai lygio, kiek paveiktų vartotojų ir ar esame su tuo susidūrę anksčiau.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus2
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...
-
VMVT uždraudė į Lenkiją išvežti neprižiūrėtus ir išsekusius gyvulius7
Gegužės 9 d. Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) pareigūnai uždraudė išvežti galvijus, kurie turėjo patekti į galvijų auginimo ūkį Lenkijoje. ...
-
Žiniasklaida: iš „Amber Grid“ pasitraukė dar trys už GIPL priežiūrą atsakingi darbuotojai2
Lietuvos dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ paliko dar trys specialistai, kurie buvo atsakingi už magistralinio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) priežiūrą, penktadienį skelbia naujienų portalas „15min“. ...
-
Klaipėdoje už 21 mln. eurų „Infes“ rekonstruos Atgimimo aikštę34
Klaipėdoje ruošiamasi rekonstruoti miesto centre esančią Atgimimo aikštę. Darbus už 21 mln. eurų atliks statybų bendrovė „Infes“, penktadienį pranešė Klaipėdos savivaldybė. ...
-
Kruonio HAE už 3,6 mln. eurų baigtas pirmojo agregato kapitalinis remontas3
Energetikos grupės „Ignitis grupė“ antrinė įmonė „Ignitis gamyba“ už 3,6 mln. eurų baigė Kruonio hidroakumuliacinės elektrinės (KHAE) pirmojo agregato kapitalinį remontą. ...
-
Autobuse – ir liftas, ir garsinė sistema4
Kaune pristatyti naujieji tarpmiestiniai autobusai, visiškai pritaikyti ir keleiviams, turintiems specialiųjų poreikių. Autobusuose įrengti liftai, garsinės sistemos ir ryškūs ekranai, tad kiekvienas keleivis galės oriai planuoti savo keli...