- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ išsaugojo geriausio klientų aptarnavimo lyderystę Lietuvoje – daugiau nei pusė respondentų juos įvardija kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę. Tai liudija naujausias „Shopper Quality“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas.
„Iš visų mažmeninės prekybos sričių statybos ir remonto sektorius išsiskiria, nes čia prekės dažniausiai yra sudėtingesnės, reikalauja daugiau profesionalių konsultacijų ir gero asortimento išmanymo. Labai svarbu gebėti prekes palyginti tarpusavyje, patarti klientui, kas tinka geriausiai, kad būtų sukurta gera aptarnavimo patirtis“, – sakė Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Ermitažas“, „Depo“ ir „Bikuva“.
„Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai. Antroje vietoje liko „Depo“ su 21,9 proc. respondentų balsų, trečioje – „Ermitažas“ su 11,9 proc. balsų.
„Klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Senukų“ vadybos sričių. Kiekviena detalė svarbi, siekiant suteikti profesionalų aptarnavimą, reikalingas konsultacijas ir kartu rasti efektyviausius sprendimus. Dėkojame Lietuvos gyventojams, kad vertina mūsų darbuotojų kasdienį nuoširdų darbą, taip skatindami stengtis dar daugiau“, – kalbėjo Jovita Daškevičienė, „Kesko Senukai Lithuania“ vykdomoji direktorė.
Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai.
Jos teigimu, „Senukams“ aptarnavimo srityje išsiskirti pavyksta jau ne pirmus metus, nes įmonė girdi, supranta ir pažįsta savo klientus bei siekia su jais kurti lojalų santykį.
„Įmonėje nuolat atliekami vidiniai vartotojų aptarnavimo kokybės tyrimai, analizuojami jų rezultatai bei identifikuojami klientų aptarnavimo etapai, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio. Atsižvelgdami į tyrimų išvadas, stengiamės kasdien tobulėti ir savo klientams užtikrinti dar geresnę apsipirkimo patirtį“, – darbo užkulisiais dalijosi „Senukų“ atstovė.
Pasak J. Daškevičienės, įmonė nuolat investuoja į mokymus darbuotojams. Didinti komandos įsitraukimą aptarnavimo gerinimo srityje padeda ir papildoma motyvacinė sistema, reguliarūs apdovanojimai klientų mylimiausiems specialistams.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ pranašumas – stiprūs konsultantų gebėjimai įsigilinti į kliento poreikius, užduoti tikslinamuosius klausimus, siekiant geriau suprasti ir padėti.
„Kai gerai išsiaiškinamas poreikis, pasiūlomos tikslingesnės prekės, tuomet klientui sukuriama geresnė apsilankymo patirtis“, – teigė N. Kazlauskienė.
Reprezentatyvus tyrimas, kurio metu apklausta 1011 Lietuvos gyventojų, buvo atliktas šių metų kovo 1–10 dienomis.
Kitame „Shopper Quality“ 2023 metų pabaigoje atliktame slapto pirkėjo tyrime „Senukai“ taip pat užsitikrino lyderio poziciją ir gavo aukščiausią įvertinimą, lyginant su „pasidaryk pats“ sektoriaus dalyviais.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...