- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vasaros pradžioje tyrimų bendrovė KANTAR atliko „Mano BŪSTAS“ mobiliosios būsto valdymo aplikacijos „eBŪSTAS“ vartotojų tyrimą, kuris atskleidė, kodėl klientai vertina įmonės teikiamą savitarnos platformą.
Didžiausia Lietuvoje daugiabučių namų administravimo įmonė „Mano BŪSTAS“ ir toliau stengiasi tobulinti savo paslaugų kokybę ir atitikti visus esamų ir potencialių klientų poreikius. Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko „eBŪSTAS“ vartotojų apklausos tyrimą, kuris parodė, jog svarbiausia priežastis, skatinanti klientus naudotis mobiliąja aplikacija – jos patogumas ir greitis.
Šie du požymiai tapo dominuojantys tarp visų apklaustų respondentų ir sudarė net 74 proc. vienodai savo nuomonę išreiškusių „Mano BŪSTAS“ klientų.
„eBŪSTAS“ – tai daugiabučių namų administravimo Lietuvoje lyderio „Mano BŪSTAS“ sukurta savitarnos sistema klientams, kur vienoje vietoje galima rasti visą reikiamą informaciją, peržiūrėti sąskaitų ir mokėjimų istoriją, registruoti gedimus, gauti visą informaciją apie name planuojamus atlikti darbus ir dalyvauti apklausose.
Visoms šioms išvardintoms paslaugoms ir galimybėms „Mano BŪSTAS“ klientams užtenka užeiti į sukurtą savitarnos svetainę internete arba parsisiųsti mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“.
Anot įmonės direktoriaus Mindaugo Genio, gauti atlikto tyrimo rezultatai tik įrodė, kad „Mano BŪSTAS“ išskirti tikslai yra teisingi ir atitinkantys klientų poreikius.
„Mūsų įmonės užduotis yra maksimaliai atitikti visų klientų lūkesčius. Pastaraisiais metais rinkoje pastebime intensyviai besikeičiančius klientų įpročius. Akivaizdu, kad vis daugiau žmonių bendravimui ir įvairių pareigų atlikimui naudoja skaitmeninius kanalus, kurių pagalba viskas vyksta greičiau ir patogiau. Todėl savo klientams ir siūlome turėti lygiavertę sprendimo galią tiesiog savo kišenėje, išmaniajame telefone“, – akcentuoja M.Genys.
Jog „eBŪSTAS“ tapo neatsiejamu būsto valdymo įrankiu, atspindi ir savitarnos naudojimo statistika. Bendras savitarnos svetainių ir mobiliosios programėlės „eBŪSTAS“ unikalių klientų skaičius, lyginant 2020 ir 2019 metų birželį, išaugo 53 proc., apsilankymų savitarnoje skaičius – 150 proc., o mobiliosios aplikacijos lankytojų srautas išaugo net 268 proc.
Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko eBŪSTO vartotojų nuomonės tyrimą. Buvo apklausti 609 aktyvūs programėlės naudotojai.
„Kantar“ yra pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė, daugiau nei 20 metų Lietuvoje teikianti rinkos, medijų, reklamos ir komunikacijos tyrimų paslaugas bei konsultacijas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Achemos“ profsąjunga vėl bandys derėtis dėl didesnių atlyginimų2
„Achemos grupės“ valdomos Jonavos azoto trąšų gamyklos „Achema“ darbuotojams 2022 metais nepavykus su darbdaviu pasirašyti dvejų metų kolektyvinės sutarties bei dėl to trumpai streikavus, įmonės darbuotojai inicij...
-
I. Trinkūnaitė: žala padaryta ne tik „Foxpay“, bet ir „iSun Lithuania“ kompetencijų centrui1
Praeitą savaitę Lietuvos bankui (LB) pranešus apie įmonei „Foxpay“ panaikinamą licenciją, šios įmonės savininkė Ieva Trinkūnaitė teigia, kad toks sprendimas padarė nepataisomą žalą ne tik minėtai finansinių technologij...
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
Triušių parodoje Kaune – daugiau kaip 200 pūkuotų ilgaausių1
Ateinantį savaitgalį, lapkričio 30–gruodžio 1 d., kauniečiai ir miesto svečiai galės pasigrožėti įvairiausių veislių triušiais, sužinoti naudingų dalykų apie jų auginimą ir dalyvauti kitokiose veiklose. Visa tai vyks prekybos mies...
-
Juodojo penktadienio išpardavimas: už visų laikų mažiausią kainą įsigykite originalų „Windows 11 Pro“!
Juodojo penktadienio pasiūlymai ateina ir praeina ir rasti tokį, kuris tikrai išsiskirtų, sunku. Vieni tokių yra šių metų „Microsoft Office“ ir „Windows“ pasiūlymai iš „Godeal24“ Juodojo penktadie...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...