7 – tiek pretendentų tebesivaržo dėl „Metų automobilio 2015“ titulo

  • Teksto dydis:

Trečiadienį konkurso „Metų automobilis 2015“ vertinimo komisija po visų 30 konkursui pristatytų automobilių nuodugnių bandymų įvardijo septynis, kurie ir toliau lygiomis teisėmis pretenduoja į svarbiausiąją renginio nominaciją.

„Metų automobilis 2015“ bus išrinktas kitą šeštadienį, gruodžio 13 d., LITEXPO rūmuose vyksiančiame renginio baigiamajame vakare, kurį tiesiogiai transliuos LRT televizija.

Į konkurso „Metų automobilis 2015“ finalinį septynetuką pateko šie automobiliai (visi jie nurodyti abėcėlės tvarka ir turi absoliučiai vienodas galimybes varžytis dėl nugalėtojo titulo):

  • BMW 2,
  • Ford Mondeo,
  • Mercedes-Benz C klasė,
  • Nissan Qashqai,
  • Porsche Macan,
  • Škoda Fabia,
  • Volkswagen Passat.

Septynetuke dominuoja vokiški automobiliai, kurių net 5. Po vieną atstovauja čekų ir japonų gamintojus.

Be išrinkto finalinio septynetuko į jį pretendavo dar 8 konkurse dalyvavę automobiliai. Taigi, į geriausiųjų septynetuką vertinimo komisija šiemet pasiūlė 15 automobilių arba lygiai pusę visų konkurso dalyvių. Tai rodo, jog vertintojams buvo iš tiesų nelengva, nes daugelis automobilių savo kokybe ir patikimumu, kainos konkurencingumu labai ryškiai nenusileidžia vienas kitam.

Po keletą komisijos narių balsų pelnė, tačiau už finalinio septynetuko borto liko BMW 4, „Cadillac CTS“, „Citroen C4 Cactus“, „Kia Soul“, „Lexus NX 300h“, „Mini Hatch“, pirmą kartą lietuviškuose geriausiojo rinkimuose dalyvavęs elektromobilis „Nissan Leaf“ ir „Nissan Pulsar“.

Trys vertinimo komisijos nariai – Renaldas Gabartas, Tadas Markevičius ir Vitoldas Milius - pasidalijo orakulo titulą. Mat jie pasiūlė po šešis automobilius, radusius vietą finaliniame septynetuke.

Daugelio vertinimo komisijos narių nuomone, finalinis septynetukas, išrinktas iš 30-ties į jį pretendavusių  automobilių, didelių netikėtumų nekelia. Kita vertus, ne visų simpatijos buvo absoliučiai vienodos, ką liudija ir 15 automobilių, kurie patiko vertinimo komisijos nariams ir kurie savo ruožtu juos norėjo deleguoti į konkurso finalą.

Tad renginio finalas žada ne tik didelę intrigą, bet ir aštrią kovą dėl nugalėtojo karūnos.

„Tikiuosi, jog didieji darbai jau padaryti ir dabar belieka sulaukti renginį vainikuosiančio skambiausio akordo – jo finalo, - sakė konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir šio projekto kuratorius Valdas Valiukevičius.

Jis padėkojo renginio rėmėjams, konkurso vertinimo komisijai už pastangas ir kokybiškai atliktą darbą.

„Šiemet automobilių įgaliotieji atstovai mums patikėjo 30 naujausių, Lietuvą ką tik pasiekusių automobilių, kurių bendra vertė per aštuoniolika metų, kai rengiame tokius konkursus, pasiekė rekordinę 4 milijonų 389 tūkstančių 474 litų sumą, - priminė V. Valiukevičius. – Džiugu, jog pateisinome lūkesčius ir po bandymų grąžinome nė kiek nenukentėjusius automobilius, tik su didesne rida“.   

Tampa jau tradicija, jog kasmet žiema į Lietuvą ateina tada, kai Druskininkuose ir kurorto apylinkėse prasideda konkursui pateiktų automobilių bandymai. 
  
Plikledžiu ir gausybe šlapio sniego, regis, labiausiai džiaugėsi „Continental“ padangų, kuriomis buvo apauti visi konkurse dalyvaujantys automobiliai, koncerno atstovas Donatas Barcys.

Jo nuomone, būtent šiemet gamta padovanojo puikiausią galimybę pajusti ir įvertinti visas konkurso padangų savybes.

D. Barcį palaikė ir ERGO Insurance Lietuvoje generalinis direktorius Saulius Jokubaitis.

„ERGO, kaip draudikas, kviečia visus ne tik mėgautis naujais automobiliais, bet ir atkreipti dėmesį į saugumą, nes neretai automobilio įsigijimo džiaugsmą aptemdo neatsakingas vairuotojo elgesys. Dėkoju kompetentingai konkurso vertinimo komisijai už puikų darbą. Bandymų metu į kelius buvo išvairuojami techniškai tvarkingi automobiliai, o prie vairo sėdo patyrę ir drausmingi vertinimo komisijos nariai, žinantys, kada galima paspausti, o kada būtina atleisti akceleratoriaus pedalą. Jei tai taptų kasdieniu visų kelių eismo dalyvių įpročiu, situacija mūsų keliuose žymiai pagerėtų“, – vylėsi S. Jokubaitis.

Trečius metus iš eilės renginį remiančio DNB banko lizingo departamento vadovas Dainius Vaičekonis pasidžiaugė tekusia proga asmeniškai išbandyti daugelį konkurse dalyvaujančių automobilių, todėl jaunai šeimai jis galėtų rekomenduoti ne vieną iš jų.

„Šiandien absoliuti dauguma gamintojų sėkmingai derina inovacijas su funkcionalumu ir saugumu. Todėl iš konkurso dalyvių tikrai yra ką pasirinkti -  ir pagal šeimos poreikius ar pomėgius, ir pagal finansines galimybes“, – spaudos konferencijoje tvirtino D. Vaičekonis.

Be įsteigtos „Šeimos metų automobilio“ nominacijos, DNB bankas šeimoms pasirinkus bet kurį iš  konkurse dalyvaujančių 30 automobilių taikys mažesnę palūkanų maržą, sutarties sudarymo mokesčio pradinė įmoka sieks nuo 10 proc., o lizingo terminas – iki 7 metų.

„Šeimos metų automobilį“ dar galima rinkti ir DNB profilyje socialiniame tinkle Facebook.

Konkurso vertinimo komisija, paskelbusi septynis konkurso finalininkus, aptarė ir kitus kandidatus į gausybę renginio nominacijų, kurios vienam ar kitam pretendentui skiriamos būtent jos verdiktu.

Viena geidžiamiausių – „Metų visureigio“ nominacija – įsteigta kiek vėliau, nei 1997 metais pradėjus rengti „Metų automobilio“ konkursą. Pirmuoju „Metų visureigiu 2000“ paskelbtas savo vardą bene labiausiai pateisinęs „Nissan Patrol“, o šiemet bus įteikta jau 16-oji - „Metų visureigio 2015“ nominacija, į kurią po jau įvykusių bandymų komisijos nuomone realiausiai pretenduoja „Jeep Cherokee“, „Nissan X-Trail“ ir „Porsche Macan“.

Dėl „Metų vairo 2014“, kurį Lietuvos žurnalistų autoklubas metų pabaigoje, pasibaigus sportiniam sezonui, tradiciškai įteikia Lietuvos vardą užsienio trasose labiausiai garsinusiam šalies sportininkui, finalinėje stadijoje liko varžytis Dominykas Butvilas, Robertas Kupčikas ir Simas Juodviršis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių