- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ateities sportinis automobilis dabar turi du kėbulo tipus: gruodžio pirmoje pusėje vykstančioje Los Andželo automobilių parodoje pristatyti naujieji „BMW i8 Roadster“ ir „BMW i8 Coupe“. Populiariausias pasaulio sportinis hibridinis automobilis gavo naują kėbulo tipą, buvo atnaujintas jo dizainas, o įranga pasipildė naujomis technologijomis.
„BMW i8“ nubrėžė kryptį viso pasaulio sportiniams automobiliams ir įrodė, kad puikiai valdomas ir labai greitas modelis gali būti ekologiškas. Atnaujintas modelis ekologiško sportiškumo sąvoką išplečia dar labiau: vien elektra jis gali įsibėgėti iki 120 km/val. Tuo tarpu „BMW i8“ rodsteris padidina pasirinkimo galimybes vairavimo entuziastams: jis leis mėgautis sportišku ir ekologišku važiavimu su nuleistu stogu“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Ekologiškiausias vairavimo malonumas
Kaip ir „BMW i8 Coupe“, naujasis „BMW i8 Roadster“ sukurtas naudojant tą pačią lengvą bei tvirtą „LifeDrive“ architektūrą, kurioje panaudota daug aliuminio bei anglies pluoštu sutvirtinto plastiko detalių.
Daugybė detalių yra sukurta specialiai šiam modeliui, tarp jų – ir unikalios į viršų pakeliamos „gullwing“ tipo šoninės durelės. Dėl itin lengvos ir tvirtos konstrukcijos „BMW i8“ rodsteris sveria 1 595 kg – vos 60 kilogramų daugiau už kupė. Tai įspūdingi skaičiai pakeliamą stogą turinčiam automobiliui.
Visiškai elektrinis „BMW i8 Roadster“ stogas pakeliamas ir nuleidžiamas per 15 sekundžių, tą padaryti galima važiuojant iki 50 km/val. greičiu.
Kupė modelis turi keturias sėdimas vietas, o rodsteris – dvi, tačiau inovatyvi pakeliamo stogo konstrukcija leido jo salone sukurti apie 100 litrų papildomą erdvę už sėdynių. Nuleidus stogą, galinis rodsterio langas lieka iškilęs apie 30 mm virš kėbulo ir važiuojant apsaugo nuo skersvėjo.
Naujos kėbulo spalvos
„iF Design Award“, „Red Dot Award“ ir gausybę kitų apdovanojimų gavusio „BMW i8“ ir „BMW i8“ eksterjeras gali būti dažomas dviem naujomis spalvomis: metalizuotomis „E-Copper“ bei „Donington Grey“. Jos abi derinamos su „Frozen Grey“ metalizuota spalva.
Standartiškai abu modeliai bus komplektuojami su „Carpo“ stiliaus odiniu interjeru. „BMW i8 Roadster“ jis bus „Ivory White“ ir „Black“ spalvų, o „BMW i8 Coupe“ – „Ivory White“.
Išorėje, ant galinių C statramsčių, abu modeliai turės stilizuotus „Coupe“ arba „Roadster“ ženklus.
Patobulinta „BMW eDrive“
„BMW i8“ atnaujintas ne tik sukuriant naują kėbulo tipą. Patobulinta automobilio hibridinė sistema, trejus metus iš eilės (2015-2017) pelniusi prestižinį geriausio variklio „International Engine of the Year“ apdovanojimą.
Elektrinės „BMW eDrive“ sistemos baterijos talpa padidėjo nuo 7,1 iki 11,6 kWh, variklio galia išaugo 9 kW/12 AG iki 105 kW/143 AG, o sukimo momentas – iki 250 Nm. Trijų cilindrų 1,5 l benzininio variklio su „BMW TwinPower Turbo“ technologija galia išliko nepakitusi ir yra 170 kW/231 AG, o jo pasiekiamas sukimo momentas – 320 Nm.
Bendra sistemos galia dabar yra 275 kW/374 AG. Iki 100 km/val. „BMW i8 Coupe“ įsibėgėja per 4,4 sek., o „BMW i8 Roadster“ – per 4,6 sek. Abiejų modelių didžiausias greitis yra ribojamas iki 250 km/val.
Vien elektra atnaujintu „BMW i8“ galima važiuoti iki 105 km/val. greičiu (buvo 70 km/val.), o paspaudus „eDrive“ mygtuką, didžiausias greitis pakyla iki 120 km/val. Naudodamas tik elektrą, „BMW i8 Roadster“ gali nuvažiuoti 53, o „BMW i8 Coupe“ – 55 km.
Vidutinės „BMW i8 Roadster“ degalų sąnaudos yra 2,1 l/100 km, o „BMW i8 Coupe“ – 1,9 l/100 km. Anglies dvideginio (CO2) emisija – atitinkamai 46 g/km ir 42 g/km. Rodsterio kėbulą turintis „BMW i8“, važiuodamas be benzino, vidutiniškai sunaudoja 14,5 kWh elektros, o kupė – 14 kWh.
Dar daugiau sportinių savybių
„BMW i8“ yra sportiškas automobilis ir modelio atnaujinimas tai pabrėžia dar labiau. Tiek kupė, tiek rodsteris jau standartinėje įrangoje turi specialią kiekvienam modeliui individualiai suprogramuotą „Dynamic Stability Control“ sistemą, reguliuojančią spyruoklių ir amortizatorių darbą.
Standartinėje įrangoje „BMW i8“ komplektuojamas su 20 colių skersmens ratlankiais. Kiekvienas jų sveria maždaug kilogramu mažiau nei patys lengviausi iki šiol ant modelio dėti ratlankiai. Be standartinių, „BMW i8“ pirkėjai galės rinktis iš dar keturių 20 colių skersmens ratlankių modelių.
„BMW i8“ yra varomas visais keturiais ratais: jėgą galiniams perduoda benzininis variklis, priekiniams – elektrinis.
Gausi standartinė įranga
Abu „BMW i8“ modeliai jau standartinėje įrangoje turi 8,8 colio skersmens ekrane pasiekiamą „Professional“ navigacinę sistemą, „BMW Display Key“, įkrovimo laidą „Mode 2“, įvairius vairavimo asistentus kaip autonominį stabdymą mieste su įspėjimo apie pėsčiuosius funkcija, parkavimo jutiklius, automatinį artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimą ir kt.
Standartinėje įrangoje yra ir „ConnectedDrive Services“. BMW mobilumo asistentas leidžia automobiliui prisitaikyti prie vairuotojo ir gali, pavyzdžiui, suplanuoti kelią numatydamas baterijų ar degalų papildymo vietas.
Papildomos įrangos sąraše – projekcinis ekranas, atvaizduojantis svarbiausią informaciją neatitraukiant akių nuo kelio, efektyvūs ir kitų eismo dalyvių neakinantys revoliuciniai lazeriniai žibintai, apšviečiantys kelią net 600 metrų bei garsinis pėsčiųjų įspėjimas apie iki 30 km/val. greičiu be garso judantį automobilį.
Pasak M. Daujoto, naujuosius „BMW i8 Coupe“ bei „BMW i8 Roadster“ jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, o pirmieji automobiliai pirkėjams atiteks 2018-ųjų gegužės mėnesį. „BMW i8 Coupe“ kaina prasideda nuo 154 560 Eur su PVM, „BMW i8 Roadster“ kainos bus paskelbtos šiek tiek vėliau.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nebenaudojami automobiliai – galvos skausmas kaimynams: bauda siekia ir 15 tūkst. eurų7
Prieš kelerius metus buvo stengiamasi iš kiemų pašalinti nebenaudojamus automobilius. Vis dėlto, seni griozdai iš vietos nepajuda ir toliau, kai kurie automobiliai vienoje vietoje stovi net keletą metų. Neprižiūrėtos transpor...
-
Žinia vairuotojams: tam tikrais atvejais eismo įvykio kaltininką nustatytų draudikai
Seimas svarstys Vidaus reikalų ministrės parlamentarės Agnės Bilotaitės siūlymą supaprastinti eismo įvykių įforminimą, kuriuose nežuvo ir nebuvo sužeistas žmogus, o vairuotojai nesutaria dėl įvykio aplinkybių. ...
-
Naujovė – jautri, bet ne visiems1
Įmonės, svarstančios kitąmet įsigyti naują automobilį, turėtų jau dabar atidžiai dėliotis planus, nes, pamiršus svarbią naujovę, gali laukti netikėta staigmena. ...
-
Brangenybės ieško naujų šeimininkų1
Svajojantys savo kolekcijas papildyti unikaliu rodsteriu „Horch 855“ ar itin retu „Porsche 911 SC/RS“, tai galės padaryti jau šį mėnesį. ...
-
Automobiliai – vis saugesni, bet žalų statistika – skaudi1
Visi vairuotojai įpareigoti savo transporto priemones apdrausti privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu (PCAD), tačiau dažnas, norėdamas jaustis dar ramiau, renkasi ir kasko. ...
-
Ekologiška judumo priemonė – lyg tiksinti bomba5
Rugsėjį Kaune ir Vilniuje vienas po kito nuvilnijo didelių nuostolių padarę gaisrai, kuriuos sukėlė sprogusios paspirtukų baterijos. Prieš tai panašių atvejų fiksuota mažesniuose šalies miesteliuose. Kaip išvengti vis da...
-
„Volkswagen“ sutiko automobilių savininkams Austrijoje išmokėti 23 mln. eurų kompensacijų
Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ pasiekė 23 mln. eurų vertės neteisminį susitarimą su jos automobilių savininkais Austrijoje, nukentėjusiais nuo „dyzelgeito“ skandalo, trečiadienį pranešė Austrij...
-
Vilniuje – vandalų išpuolis: atšauktas autonominio autobuso testavimas4
Trečiadienį Vilniuje turėjęs vykti autonominio autobuso testavimas buvo atšauktas dėl vandalų išpuolio, praneša „Judu“. ...
-
Keičiasi vienkartinių leidimų nuvykti į techninės apžiūros stotį išdavimo tvarka8
Nuo antradienio keičiasi vienkartinių leidimų nuvykti į techninės apžiūros (TA) stotį išdavimo tvarka. Pagal naują Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus įsakymą, tokį leidimą bus galima užsisakyti tik du kartus. ...
-
Didmiesčiai ruošiasi įvesti mažos taršos zonas: apie apmokestinimą kol kas nesvarsto6
Nuo artėjančių metų sausio 1 d. Lietuvos didmiesčiuose turės įsigalioti mažos taršos zonos, tačiau priimti sprendimų savivaldybės neskuba. Panevėžys ir Klaipėda jau praneša apie vietas, kur mažos taršos zonos bus įdiegtos, ...