- technologijos.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Keletas senųjų automobilių gamintojų mano, kad pereinant nuo tradicinių automobilių gamybos prie elektromobilių, sumažėja darbuotojų poreikis, o tai kelia problemas su darbuotojų sąjungomis, kurios automobilių pramonėje yra gana stiprios.
Pietų Korėjoje esančios „Hyundai“ sąjungos vadovas elektra varomus automobilius pavadino „nelaime“ ir „blogiu“. „Hyundai Motor Union“, didžiausios ir galingiausios Pietų Korėjos sąjungos vadovas Ha Bu Young‘as duodamas interviu Reuters pareiškė, kad „elektromobiliai yra nelaimė. Jie yra blogis. Esame labai susinervinę.“
Ha Bu Young‘as prognozuoja, kad dėl perėjimo prie elektomobilių net 70 proc. automobilių pramonės darbuotojų neteks darbo.
Šie pateikti procentai yra gana naujas dalykas, nes, nors „Ford“ ir „Daimler“ bendrovės įspėjo savo darbuotojus, kad dėl perėjimo prie elektromobilių, o tiksliau dėl efektyvesnio elektrinių transporto priemonių gamybos būdų, dalis darbuotojų neteks darbo, tačiau toli gražu ne 70 proc.
Ha Bu Young‘as sako, kad jis „jaučia krizę“, o to jausmo priežastis yra ta, kad „General Motors“ paskelbė, jog Pietų Korėjoje uždaro savo gamyklą. Nors ta uždaroma gamykla neturi nieko bendro su elektromobiliais ir kaip „General Motors“ nurodo viskas yra susiję su „didelėmis darbo sąnaudomis ir mažėjančiais pardavimais.“
Kalbant apie „Hyundai“ elektrifikavimo pastangas, jos yra vis dar mažos. Kompanija turi tik „Ioniq Electric“ ir tą patį gamina tik nedideliais kiekiais.
Visgi, jie rodo tam tikras pastangas elektromobilių sektoriuje. „Hyundai“ kiek ankščiau paskelbė apie naujojo „Kona Electric“ elektromobilio pasirodymą rinkoje. Šio automobilio pristatymas Ženevoje vykusioje parodoje sulaukė ir ganėtinai daug žiniasklaidos dėmesio, ypač po to, kai „Hyundai“ kompanija pabandė įgelti Elon‘ui Musk‘ui. Tiesa, to paties „Kona Electric“ gamybos apimtys numatoma, kad irgi nebus itin didelės.
„Hyundai“ kompanija ir ankščiau teigė, kad ji nėra itin optimistiškai nusiteikusi dėl elektrinių transporto priemonių. Ši kompanija įžvelgia didesnį vandeniliu varomo transporto potencialą, tačiau bent iki 2025 m. nesitiki, kad ši technologija bus plačiai išvystyta. Kita vertus, „Hyundai“ kompanija planuoja, kad iki 2025 m. elektrinės transporto priemonės bendrame jų automobilių pardavimų krepšelyje sudarys 10 proc. Tokia pozicija atitinka ir ankščiau „Hyundai“ kompanijos išsakytus žodžius, kad „mes gaminsime elektromobilius iki tol, kol visko į savo rankas neperims vandeniliu varomi automobiliai“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kinų BYD įvažiavo į Taliną ir Tartu4
Vienas didžiausių pasaulyje elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamintojų – kinų BYD – pradėjo veiklą Baltijos šalyse: Estijos miestuose Taline ir Tartu atidaryti prekybos centrai. ...
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina5
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas3
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...