- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
-
Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti
„Porsche“ pristato ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“. Pagrindiniai naujojo hibridinio „Panamera“ modelio pranašumai – didelė bendra hibridinės sistemos galia, įspūdingai mažos vidutinės degalų sąnaudos ir galimybė patogiai keliauti naudojant tik elektrą.
Kiekviena kelionė naujuoju „Panamera 4 E-Hybrid“ prasidės elektriniu režimu – naudodamas vien elektrą šis automobilis gali įveikti iki 50 km siekiantį atstumą ir pasiekti net 140 km/val. greitį. Tuo metu benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas, išvystantis 340 kW/462 AG galią, leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Hibridinio sedano išvystomas sukimo momentas siekia 700 Nm, jis perduodamas į visus keturis automobilio ratus ir automobiliui tai leidžia iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,6 sekundės. Į standartinę įrangą įtraukta 3 kamerų pneumatinė pakaba visą laiką užtikrina optimalų balansą tarp dinamiško važiavimo ir komforto.
Hibridinė sistema
Įspūdingas naujojo „Panamera 4 E-Hybrid“ važiavimo charakteristikas lemia pirmą kartą sedano modelyje pritaikytos superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“ naudojamos hibridinės technologijos. „Porsche 918 Spyder“ – tai greičiausias serijinės gamybos automobilis, per rekordinį 6 min. ir 57 sek. laiką įveikęs žymiąją Niurburgringo trasą. Jame panaudotos dvi elektrinės pavaros, pagerinančios automobilio dinamines ypatybes ir, kartu su benzininiu varikliu, padedančios išvystyti 652 kW/887 AG galią.
„Panamera 4 E-Hybrid“ naudojamas naujas 2,9 litro darbinio tūrio V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 243 kW/330 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Šiame hibridiniame sedane sumontuotos elektrinės pavaros galia siekia 100 kW/136 AG, jos išvystomas sukimo momentas – 400 Nm. Elektrinė pavara įsijungia vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą. Tuo metu ankstesniajame „Panamera“ modelyje elektrinė pavara buvo naudojama rezervinei galiai, ji įsijungdavo tuomet, kai akceleratoriaus pedalas buvo įspaustas bent 80 proc. lygio.
Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ elektrinės pavaros galia naudojama ir maksimaliam greičiui išvystyti. Ši nauja „E-Performance“ koncepcija, užtikrinanti didesnę galią, mažesnes degalų sąnaudas ir daugiau malonumo vairuoti, taps ateities sportinių automobilių skiriamąja ypatybe.
Naujas hibridinis modulis
Variklis ir elektrinė pavara naujajame „Panamera 4 E-Hybrid“ sujungti naujos kartos hibridiniu moduliu. Ankstesniame modelyje naudotas hidraulinis sprendimas yra pakeistas elektromechaniniu principu veikiančiu įtaisu, kuris dar sklandžiau sinchronizuoja variklio ir hibridinės pavaros darbą.
„Panamera 4 E-Hybrid“, kaip ir kituose naujuosiuose „Panamera“ modeliuose, panaudota nauja, itin sparčiai ir efektyviai veikianti 8 laipsnių PDK automatinė pavarų dėžė ir nauja transmisija, perduodanti hibridinės sistemos galią į visus keturis ratus.
Elektros energija kaupiama skysčiu aušinamoje ličio jonų baterijoje, kuri integruota galinėje automobilio dalyje po bagažinės skyriumi. Nors naujos baterijos talpa padidėjo nuo 9,4 iki 14,1 kWh, jos svoris išliko nepakitęs. Ši aukštos įtampos baterija gali būti įkraunama naudojant standartinę 230 V 10 A elektros tinklo jungtį, pilnas baterijos įkrovimas trunka apie 6 valandas. Iš papildomos įrangos sąrašo pasirinkus į automobilį integruotą 7,2 kW galios įkroviklį ir naudojant 230 V 32 A parametrų elektros jungtį, baterijos įkrovimas sutrumpėja iki pusketvirtos valandos.
Beje, baterijos įkrovimo procesas gali būti pradėtas naudojantis „Porsche Communication Management“ sistemos laikmačiu ar nuotolinio valdymo programėle „Porsche Car Connect“. „Panamera 4 E-Hybrid“ modelis yra aprūpintas papildoma klimato kontrolės sistema, galinčia atvėsinti ar pašildyti saloną tuo metu, kai automobilis yra įkraunamas.
Trys informaciniai ekranai
Išskirtinė antrosios kartos „Panamera“ modelių ypatybė – novatoriška prietaisų skydelio ir programuojamų valdymo mygtukų koncepcija. Prieš vairuotojo akis esantį prietaisų skydelį sudaro du 7 colių įstrižainės informaciniai ekranai ir analoginis tachometras, įmontuotas pačiame prietaisų skydelio centre. Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ turi specialų hibridinės energijos indikatorių, kuris veikia panašiu principu kaip ir superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“. Šis indikatorius vairuotojui padeda stebėti, kiek hibridinės sistemos galios yra naudojama kiekvieną akimirką ir kiek energijos yra regeneruojama.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gruodžio 1-ąją įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių pakeitimai10
Jau šį sekmadienį, gruodžio 1 d., įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, numatantys keletą naujovių šalies keliuose. Reikės laikytis saugaus atstumo lenkiant ar apvažiuojant dviratininkus ir pėsčiuosius, bus draudžia...
-
Dviratininkų gerovei – papildomi milijonai2
Susisiekimo ministerija, įvertinusi Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ priemones, pasiūlė Finansų ministerijai papildomus 33,7 mln. eurų skirti dviračių infrastruktūros plėtrai. ...
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...