- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Krentant termometro stulpeliui auga neužsivedančių automobilių bei eismo įvykių skaičius. Ir nors žiema ateina kasmet, vairuotojai dažnai leidžiasi jos netikėtai užklumpami. Nepasirūpinę pagalbos kelyje paslauga jie rizikuoja patirti piniginę paploninti priversiančius nuostolius.
Pagalbos kelyje poreikis išauga pusantro karto
Vienos iš didžiausių techninę pagalbą kelyje teikiančių įmonių „Euro Asista“ duomenimis, vidutiniškai per eilinį, niekuo neišsiskiriantį mėnesį sulaukiama apie 6500 iškvietimų. O žiemą šis skaičius žymiai padidėja – sulaukiama nuo 8000 iki net 10 000 kreipimųsi.
„Automobiliai neužsiveda, neatsirakina, klimpsta pusnyse ar purve, o kur dar nuolatinė tamsa, dėl kurios sunkiau orientuotis, ir slidūs keliai, kuriuose daug sunkiau manevruoti. Štai, pavyzdžiui, praėjusią žiemą turėjome tokį atvejį – klientas su savo automobiliu vyko slidinėti į Italiją. Tačiau Lenkijoje nutiko nelaimė ir sugedo greičių dėžė. Transportavome automobilį iki artimiausių remonto dirbtuvių, suorganizavome klientui ir jo šeimai nakvynę viešbutyje. Jei nebūtų turėjęs pagalbos kelyje draudimo, šis įvykis jam būtų kainavęs apie 700 Eur. Arba kitas pavyzdys, pasitaikęs žiemą – bet analogiškų netrūksta ir vasarą – vilnietis nuvyko į pajūrį pailsėti, o ten sugedo jo automobilis. Automobilio transportavimas iš pajūrio į sostinę būtų kainavęs apie 400 Eur. Tačiau techninės pagalbos kelyje draudimas padėjo jam šių išlaidų išvengti“, – aiškino „Euro Asistos“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala.
Ramybė – nuo 12 Eur per mėnesį
Tiesa, prieš įsigyjant pagalbos kelyje paslaugą svarbu atidžiai išnagrinėti jos sąlygas. Pasak dešimtmetį skaičiuojančios įmonės „Perlo draudimo brokeris“ teisininko-žalų eksperto Giedriaus Vicko, dažnai vairuotojai arba permoka už tai, ko jiems nereikia, arba priešingai – atsitikus įvykiui sužino, jog tuo atveju reikalinga pagalba jiems nepriklauso.
„Vairuotojų yra įvairiausių – vieni labai prisirišę prie savo automobilių, puikiai juos pažįsta, tad jei incidentas smulkus, jiems pakanka pasikonsultuoti dėl tolesnių veiksmų. Kitiems automobilis – tik įrankis nusigauti iš vieno taško į kitą, tad vos kas nutinka, jį iškart atiduoda į specialistų rankas ir nori pakaitinio. Vieni keliauja tik Lietuvoje, tad jiems svarbiausia saugumas čia, o kiti dažnai važinėja ir į užsienį. Trumpai tariant, kiekvienam reikalingos skirtingos apsaugos. Mūsų darbas – padėti žmogui išsigryninti savo poreikius ir pateikti jam labiausiai tinkantį paslaugos variantą“, – aiškino G. Vicko.
Į „Perlo draudimo brokerį“ besikreipiančiam vairuotojui pateikiami trys skirtingos apimties techninės pagalbos kelyje pasiūlymai: „Lietuva Mini“, „Lietuva Plius“ ir „Europa“. Jų kaina prasideda nuo 18 Eur, įsigyjant atskirai, arba nuo 12 Eur – pagalbos kelyje paslaugą įsigyjant kartu su metiniu transporto priemonės draudimu.
Gauti pasiūlymus ir per kelias minutes sudaryti sutartį galima susisiekus elektroniniu paštu info@perlodraudimas.lt, telefonu 1652 arba stabtelėjus prie bet kurio „Perlo“ terminalo.
„Perlo draudimo brokeris“ – viena stipriausių draudimo brokerių įmonių Lietuvoje, sudaranti daugiau kaip 100 000 draudimo sutarčių per metus. Komandą sudaro 28 profesionalūs brokeriai, skambučių centras, konsultuojantis visas septynias dienas per savaitę, bei platus fizinio aptarnavimo tinklas – su daugiau nei 2300 aptarnavimo taškų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
SAM: norintiems atgauti vairuotojo pažymėjimą – nauja prevencinė programa2
Sausio mėnesį Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pradėjo vykdyti prevencinę programą, skirtą asmenims, norintiems atgauti teisę vairuoti transporto priemones su įrengtu alkobloku. ...
-
Techninės apžiūros specialistai siūlo neatidėlioti pavasariui1
Lietuvos automobilininkų gyvenime vis dar itin ryškus sezoniškumas. Dalis jų šaltuoju metų laiku apskritai susilaiko nuo kelionių slidesniais keliais, šeimos transporto parko atnaujinimą atideda pavasariui, o tuomet tvarko ir v...
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams10
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų30
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...
-
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks9
Naujasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako, jog išgirdo vairuotojų skundus ir žada keliuose mažinti greičio matuoklių skaičių. Anot ministro, dabar jie skirti pasipinigavimui, bet ne saugumui. O auditas parodė, kad dalis matuoklių pa...
-
Europoje – „Renault“, JAV – „Honda“1
„Būtent šis mūsų modelis gali tapti pokyčių elektromobilių rinkoje varomąja jėga“, – pareiškė „Renault“ vadovas Fabrice’as Cambolive’as, atsiėmęs pagrindinį tradicinio konkurso „Metų au...
-
Iš sostinės gatvių išnyks kledarai2
Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru. ...