- Lukas Šperas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nepatiko įsigyta prekė? Grąžink ją pardavėjui pats. Situacija būtų logiška, jei klaipėdietė sėdmaišį būtų pirkusi prekybos centre, o ne elektronine prekyba užsiimančioje parduotuvėje pigu.lt, kuri savo taisyklėse nurodo, jog supainiotos prekės yra pakeičiamos ir pristatomos pirkėjui. Mergina net dvi savaites kovojo su parduotuvės darbuotojais, kol galų gale pirkinys atsidūrė jos namuose.
Vietoj pilko – žalias
Klaipėdietė Margarita (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), neseniai išsikrausčiusi į sostinę, nusprendė įsigyti sėdmaišį.
Prekę išsirinko populiarioje internetine prekyba užsiimančioje parduotuvėje ir manė, kad viskas vyks lyg sviestu patepta.
Tačiau viskas įvyko kitaip.
"Sėdmaišį į namus pristatė jau kitą dieną, atsiskaičiau grynaisiais. Džiaugiausi, kad pirkimas ir pristatymas įvyko sklandžiai ir labai greitai. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo tik mano ilgos kelionės per kopas pradžia. Užuot atgabenę pilką sėdmaišį, kuris turėjo derėti prie naujų namų interjero, man kažkodėl atvežė žalią. Pirma mintis šovusi į galvą – įvyko klaida. Juk anglų kalba žodžiai skamba ir rašomi labai panašiai: "green" – žalias, "grey" – pilkas", – pasakojo mergina.
Siūlė pristatyti pačiai
Tą pačią dieną mergina susisiekė su interneto parduotuvės pigu.lt konsultante ir paaiškino situaciją, jog įvyko klaida – buvo supainiota prekės spalva.
Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi.
"Kai gavau ne tos spalvos sėdmaišį, nieko nelaukiau, nufotografavau jį ir nusiunčiau parduotuvei, kad patys pamatytų. Tada dar ir paskambinau jiems, paaiškinau situaciją. Vis dėlto mokėjau už jį 85 eurus, nenorėjau visko taip palikti. Buvau informuota, kad kurjeris paims netinkamą prekę kitą dieną nuo 8 iki 18 val. Aš dirbantis žmogus, negaliu lengvai ištrūkti iš darbo, tad teko prašyti išeiginės. Ir ką jūs manote? Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi", – apmaudo neslėpė Margarita.
Pirkėja buvo dar labiau šokiruota, kai parduotuvės konsultantė pasiūlė jai prekę pristatyti pačiai.
Prekių pirkimo–pardavimo elektroninėje parduotuvėje pigu.lt taisyklėse nurodyta, kad pardavėjui pristačius ne tas prekes, jis savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis.
"Dar kartą paskambinus telefonu ir paklausus, kada bus pakeistas mano pirkinys, sulaukiau atsakymo, kad sėdmaišį galiu pristatyti ir pati į prekių atsiėmimo centrą. Kaip aš jį atvešiu per visą miestą, jeigu net vairuotojo pažymėjimo neturiu? Autobusu? Taksi? Ir kodėl turiu eikvoti ne tik savo laiką, bet ir lėšas dėl parduotuvės kaltės?" – retoriškai klausė mergina.
Neatsakė į skambučius
Nuo dienos, kai buvo pristatyta netinkama prekė, prabėgus trims paroms, kurjeris vis dėlto atvyko ir iš merginos paėmė žalią sėdmaišį.
"Maniau, kad man iš karto pakeis sėdmaišį reikiamu, tačiau kurjeris tik paėmė netinkamą. Dėl to vėl teko išsiprašyti iš darbo, nes kurjeris nurodė, kad tądien vakare paimti neturės laiko. Po trijų dienų parašiau laišką konsultantei ir paklausiau, kada galėčiau tikėtis sulaukti pirkinio. Buvo atsakyta, kad dėl prekės supainiojimo yra kreiptasi į tiekėją, ir situacija – sprendžiama. Supratau, kad viskas užtruks ilgiau, nei maniau, ir paprašiau asmens, atsakingo už užsakymų vykdymą, telefono numerio. Kitą dieną gavau atsakymą, kad jokių tiesioginių kontaktų nurodyti jie neturi galimybės. Kentėjau dar savaitę, bandydavau susisiekti kiekvieną dieną po kelis kartus, tačiau telefono nekeldavo arba pasakydavo, kad situacija yra sprendžiama. Galų gale po savaitės pilkos spalvos sėdmaišis buvo pristatytas. Prekę užsisakiau spalio 17-ąją, o visi vargai baigėsi tik spalio 30 d. Pikta, kad požiūris į klientą toks atmestinis", – pirkimo istoriją pasakojo mergina.
Gavo kompensaciją?
Dienraščio žurnalistams susisiekus su elektronine prekyba užsiimančia parduotuve pigu.lt ir pateikus klausimus apie konkrečią supainiotos prekės istoriją, pirkėja netrukus sulaukė skambučio ir elektroninio laiško.
Kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes.
"Vos spėjau kreiptis į žiniasklaidą, iš karto paskambino iš pigu.lt. Dirbau ir negalėjau kalbėti, todėl jau po minutės man atsiuntė elektroninį laišką, kuriame buvo nurodyta, kad kaip kompensaciją gaunu 85 pigu eurus. Pasirodo, tai savotiškas dovanų kuponas, kuriuo galėsiu padengti iki 20 proc. vertės kito pirkinių krepšelio. Jie mane vėl skatina pirkti, tačiau aš to daugiau daryti šioje elektroninėje parduotuvėje net neketinu. Dėl jų kaltės turėjau dešimtis kartų skambinti, jų pačių ieškoti, gaišti laiką, išsiprašyti du kartus iš darbo, o kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes", – nusivylusi teigė klaipėdietė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Atgimimo aikštės rekonstrukcija – su trukdžiais: kasti čia tapo pavojinga18
Jau trečią kartą per savaitę rekonstruoti ketinamoje reprezentacinėje Klaipėdos Atgimimo aikštėje archeologų darbus trikdo sprogmenys. Spėjama, kad rusai pokariu čia buvusius pastatus valydami aikštę užminavo. Aikštės rekonstr...
-
Klaipėdiečiams nerimą sukėlė pratybų vaizdai28
Klaipėdiečių emocijas kaitina vaizdai prie buvusio uostamiesčio policijos komisariato pasų poskyrio. Čia praeiviai stebi dideles policijos pareigūnų ir ugniagesių pajėgas. ...
-
Vakarų laivų gamyklos vadovas: laivas „Ruby“ tikrai nevyks į Klaipėdą1
Klaipėdos įmonės Vakarų laivų gamykla vadovas Arnoldas Šileika yra įsitikinęs – 20 tūkst. tonų rusiškos amonio salietros gabenantis laivas „Ruby“ į Klaipėda nevyks. Jis pridūrė, kad šiuo metu vis dar net ne...
-
Septintasis „Švyturių ralis“: 60-ies automobilių ekipažai leidosi pažinti Klaipėdos kraštą
Po šešerių metų pertraukos Klaipėdoje vėl startavo „Švyturių ralis“. Šį kartą beveik 60-ies automobilių ekipažai leidosi pažinti Klaipėdos kraštą. Popietę juos klaipėdiečiai pasitiks uostamiesčio p...
-
Tarp Kretingos ir Novovolynsko pasirašyta bendradarbiavimo sutartis
Penktadienį pasirašyta Kretingos ir Novovolynsko, miesto Ukrainoje, bendradarbiavimo sutartis. ...
-
Pajūrio tvarkymo akcija pritraukė šimtus savanorių: surinkta 3 500 litrų šiukšlių7
Rugsėjo 21 d. Giruliuose įvyko didelio masto paplūdimio tvarkymo akcija, kurioje dalyvavo daugiau nei 300 žmonių. Akcijos metu surinkta net 3 500 litrų šiukšlių, o prie iniciatyvos aktyviai prisijungė ne tik suaugusieji, bet ir moksleivia...
-
Jūrų ekosistemos ir vėjo elektrinės: draugiška kaimynystė – misija įmanoma3
Meno kūrėjų išaukštinta Baltija teikia ne tik nusiraminimą ir poilsį – tai ir viena intensyviausiai žmogaus naudojamų bei labiausiai užterštų jūrų pasaulyje. Rimtų pasekmių suvokimas tiek įvairių sričių specialistus,...
-
Po vasaros pliaže – rudens darbymetis3
Vasara įstaigos „Klaipėdos paplūdimiai“ darbuotojams baigėsi įpusėjus rugsėjui, bet jos vadovas Žigintas Narmontas tikina – dabar jam ir jo pavaldiniams – pats darbymetis. Vadovas neslėpė – sezonas buvo itin įtemptas: p...
-
Klaipėdos vaikų ligoninės Skubiosios pagalbos skyrius – atnaujintas1
Klaipėdos vaikų ligoninėje atnaujintas Skubiosios pagalbos skyrius. Jame visą parą veiks erdvios pacientų laukimo patalpos, gydytojų apžiūros kabinetai, pacientų stebėjimo palatos, modernia įranga aprūpinti diagnostikos ir procedūrų kabinetai, s...
-
Mokyklos teritorijoje šunims – ne vieta12
Šalia uostamiesčio mokyklos pastebėti neįprasti draudžiamieji ženklai informuoja, kad įstaigos teritorijoje miestiečiai šunų vedžioti nebegali. Toks sprendimas sukėlė kai kurių gyventojų pasipiktinimą. Vieni svarstė, ar ženklai pa...