Pabrangusio ir vėluojančio europinės vėžės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ projekto klausimą reikėtų spręsti kartu su Europos Sąjunga (ES), sako prezidentas Gitanas Nausėda.
Latvijai paraginus Lietuvą ir Estiją susitarti dėl traukinių europinio geležinkelio linijai „Rail Baltica“ pirkimo, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šiuo metu svarbiausia rūpintis vėžės statyba.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams darbus europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožui nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos už 7,42 mln. eurų (be PVM) atliks trys Lietuvos bendrovės – „Tyrens Lietuva“, „Atamis“ ir valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras.
Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ maršrutą Kalvarijos savivaldybėje dar galima peržiūrėti, siekiant išsaugoti bent dalį gyventojų namų ar kito turto, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ Kauno mazgas turi būti pastatytas iki 2029-ųjų rugpjūčio, o tam reikės išpirkti daugiau nei 200 beveik privačių žemės sklypų ir daugiau nei 300 pastatų, numato projekto specialusis planas, kurį turės patvirtinti Vyriausybė.