Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Reidas“ įkelta dviejų BMW automobilių nuotrauka įtraukė internautus į diskusiją, ar automobiliai pastatyti tinkamai, ar visgi vairuotojams reikėtų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET).
Lietuvoje per metus net 177 dienas sulaukiame kritulių. Lietus apsunkina vairavimo sąlygas – ne tik pablogėja matomumas, bet smarkiai lyjant horizontaliojo ženklinimo juostos tampa sunkiai įžiūrimos. Siekiant padidinti eismo saugumą kai kuriose šalyse pradėtas naudoti taškinis (angl. Dot Line) ženklinimas. Šiemet pirmą kartą šis ženklinimo būdas išbandytas ir Lietuvoje.
Kauno Kelių policijos patruliai judrioje miesto arterijoje surengė reidą. Jo metu stebėta, kaip vairuotojai laikosi Kelių eismo taisyklių (KET) ir ar neblokuoja sankryžoje eismo kitiems.
Muravos sankryžoje vairuotojų kelias dienas laukia išbandymai. Čia keičiama eismo tvarka, todėl reikia atidžiai stebėti naujai atsiradusius kelio ženklus.
Vasaros pabaigoje Kaune pristatytas analogų Lietuvoje neturintis pėsčiųjų perėjų ženklinimo būdas. Užuot perspėję vairuotojus ir pėsčiuosius, rombai Kauno gatvėse klaidina vairuotojus. Dalis vairuotojų tokį ženklinimą sieja ne su perėjomis, o su pagrindinį kelią žyminčiais ženklais.
Uostamiesčio Kretingos gatvėje vairuotojai pastebėjo atnaujintas gatvės žymėjimo linijas. Trijose tos pačios gatvės vietose jos apstulbino vairuojančiuosius.
Klaipėdos gatvėse ryškinamas horizontalusis ženklinimas. Kad netrukdytų eismui, kelininkai darbuojasi ir naktimis. Tai vis dar nustebina kai kuriuos gyventojus.