Lietuvoje užversta byla, kurioje matyti schema, kaip, prisidengiant įvairiais dokumentais, buvo siekiama, kad šalies geležinkeliais į jūrų uostą važiuotų kuo mažiau traukinių.
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“, reaguodama į tai, kad prasideda savaitę truksianti Lenkijos ūkininkų blokada ties buvusiu Kalvarijos–Budzisko pasienio punktu, kreipiasi į šalies transporto ir logistikos įmones prašydama kantrybės ir bendradarbiavimo.
JAV Iždo departamentui į sankcionuotų bendrovių sąrašą įtraukus Rusijos transporto bendrovę „TransContainer“, Lietuvos kapitalo „Hoptrans“ logistikos grupės įmonė „Hoptrans projects“ vienašališkai nutraukia sutartis su ja krovinių per Lietuvą gabenimo, pranešė „Hoptrans“.
Lietuvos vyriausiajame administraciniame teisme išanalizuota precedento neturinti byla, kai dvi valstybinės institucijos susikibo dėl privataus verslo intereso.
Planuojamas dviejų iš šešių Lietuvos pasienio kontrolės su Baltarusija punktų uždarymas prekių ir krovinių judėjimo nepaveiktų, sako Muitinės departamento vadovas Darius Žvironas.
„Lietuvos geležinkeliams“ (LTG) vasario pabaigoje sugriežtinus krovinių gabenimo kontrolę, krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ sulaukė 37 įmonių, institucijų ir įstaigų iš šalių agresorių priekaištų – iš viso 60 pretenzijų.
Nuo kovo sugriežtinus krovinių gabenimo kontrolę „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ iki šiol atmetė 962 prašymus gabenti krovinius – beveik pusė jų susiję su judėjimu tarp Lietuvos ir Baltarusijos.
Siekiant užkirsti kelią galimam sankcijų apėjimui, valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ griežtina krovinių gabenimo kontrolę.