Per pirmąjį mėnesį pavėžėjimo paslauga iš viso suteikta 3837 pacientams, sako Greitosios medicinos pagalbos tarnybos (GMPT) Karštosios linijos 1808 koordinatorė Neringa Pakarskienė.
Lietuvoje pradėjo veikti pavėžėjimo iki sveikatos priežiūros įstaigų paslauga. Vos pradėjus veikti skambučių centrui, nuo pat ankstaus ryto gyventojai pradėjo atakuoti operatorius. Tiesa, kone 90 proc. skambinusiųjų ieškojo atsakymų į kitus klausimus, kurie su pavėžėjimu nesusiję.
Nuo pirmadienio Lietuvoje pradėjus teikti pacientų pavežėjimo paslaugą, sulaukta beveik 300 skambučių, didžioji dalis skambinusiųjų norėjo gauti informacijos apie šią naujovę.
Vilniaus gatvėse keleivius veža vis daugiau pavežėjų migrantų, kurie net neturi teisės vairuoti. Leidimus išduodančios tarnybos negali atsakyti, kodėl pavėžėjimo paslaugas leidžiama teikti asmenims, kurie į Lietuvą atvykę neteisėtai ar neturi vairuotojo pažymėjimo. Apie tai pasakota LNK reportaže.
Nuo šių metų rugpjūčio trečdalyje savivaldybių pradėta teikti pacientų pavėžėjimo paslauga vis tobulinama, nepaisant to, kad ji reikalinga, dar yra per menkai žinoma, be to, išryškėjo kai kurios spragos.
Vyriausybė pritarė Pacientų pavėžėjimo paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašui, kuriuo vadovausis šias paslaugas organizuosiantys valstybės ir savivaldybių įgaliotų įstaigų darbuotojai, pacientai ir gydymo įstaigos.
Į kiemą atvyksta pavežėjas. Nors vairuotojas iš Azerbaidžano, maloniai nustebina pasisveikindamas lietuviškai. Tiesa, greitai tampa aišku, kad Heidaras vis dėlto lietuviškai nesupranta, nekalba ir angliškai, pasakojama LNK reportaže.
Socialinėje erdvėje apstu skelbimų, kviečiančių važiuoti prie jūros, į oro uostą, iš miesto į miestą. Didžioji dalis tokių vežėjų dirba nelegaliai. Apie tokius vežėjus, trukdančius legaliai dirbantiems vežėjams, pokalbis su Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ atstovu Andriumi Burba.