Kelių transporto kodekso pokyčiai sudarė formaliąsias sąlygas vežėjams laisvai ateiti į rinką, tačiau, anot Valstybės kontrolės, tai jų konkurencijos nepadidino, geresnės susisiekimo paslaugų kokybės keleiviams neužtikrino.
Seimo Ekonomikos komiteto siūlomos ir parlamente jau svarstomos Kelių transporto kodekso pataisos gali sudaryti išskirtines sąlygas daliai vežėjų tarpmiestiniais autobusais bei apsunkintų naujų įmonių atėjimą, be to, galėtų būti piktnaudžiaujama kainodara, pareiškė Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT).
Svetimšalių srautas į Kauną reikšmingai gausėja ir ši tendencija tik ryškės. Tai rodo šių metų pradžios statistika: dar niekada Kaune nedirbo tiek užsieniečių, kiek pastaraisiais mėnesiais.
Lenkijos žemdirbiams trečiadienį pradėjus savaitę truksiančius masinius protestus visoje šalyje, taip pat netoli sienos su Lietuva, Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT) teigia, kad nesklandumų pasienyje kol kas išvengta.
Lietuviškose prekių lentynose netrukus gali įvykti pokyčiai, taip skelbia vežėjai. Jie pasakoja, kad dėl protestų kaimyninėje Lenkijoje, kai ūkininkai blokuoja ne tik greitkelius, bet ir degalines bei muitines, vėluos maisto prekių, vaistų pristatymas ir išaugs jų kainos.
Sugriežtinus atsakomybę nelegalių atliekų vežėjams aplinkosaugininkai vien pernai paėmė vienuolika transporto priemonių, kuriomis nelegaliai vežtos šiukšlės.
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina, kaip sudėtingus – ekonomikos nuosmukis ir geopolitinė įtampa apribojo tarptautinės prekybos augimą, todėl krovinių vežimo rinka išliko labai nestabili. Taip pat, transporto sektorius ir toliau kritiškai vertina kvotas, skirtas žmonių ne iš Europos Sąjungos (ES) šalių įdarbinimui.
Kažkodėl vežikai laikomi užkietėjusiais keikūnais. Tačiau kai išgirsti pasakymą „keikiasi kaip vežikas“, kažkodėl greičiau įsivaizduoji ne vežimą vadeliojantį dėdulę su botagu, bet ties krepšinio aikštelės riba griausmingai sproginėjantį trenerį.