Dizainerė sukūrė kuprines iš panaudotų „Coca-Colos“ lauko reklamos tentų

  • Teksto dydis:

Neseniai mados kolekciją pristačiusi Agnė Kuzmickaitė, stebina nauju projektu – Lietuvos įžymybėms ji pasiuvo unikalias vardines kuprines.

Netradiciniais dizaino sprendimais garsėjanti menininkė kuprines sukūrė iš panaudotų „Coca-Cola“ reklamos tentų, anksčiau kabėjusių Lietuvos gatvėse.

Vardinėmis, specialiai jiems sukurtomis dizainerės kuprinėmis savo socialiniuose tinkluose dalinosi Agnė Jagelavičiūtė, Simona Nainė, Saugirdas Vaitulionis, Beata Nicholson, Lukas Gricius, Jonatanas Kazlauskas ir kiti.

„Pagaliau turiu kuprinę, dabar būsiu superhipster ir aš, o šiaip tai čia kažkada buvo „Coca-Cola“ reklaminis tentas, va štai prašau ir naujas gyvenimas, tam tentui, dabar galės po pasaulį trankytis, sėkmingas perdirbimas!“, – netikėta dovana savo „Facebook“ paskyroje džiaugiasi Beata Nicholson.

„Džiaugiuosi kuprine su savo vardo ir pavardės inicialais. Manau, kad tai šauni idėja panaudoti reklaminius tentus. Tai tik dar kartą parodo dizainerės unikalumą ir išskirtinumą bei pabrėžia idėjos originalumą. Kuprinę pasiimu su savimi į koncertus, kuomet vykstam su „Pinup Girls" koncertuoti. Į ją telpa ne tik bateliai, bet ir kosmetika, koncertiniai drabužėliai,“ – pasakoja dainininkė ir dizainerė Simona Nainė.

Specialiai Lietuvos įžymybėms sukurtos kuprinės yra pažymėtos „Coca-Cola by Agnė Kuzmickaitė“ logotipu. Tai jau ne pirmas bendras dizainerės ir pasaulyje gerai žinomo prekės ženklo darbas. Balandžio mėnesį pristatytos kūrėjos mados kolekcijos vakaro kulminacija tapo suknelė, pasiūta iš to paties „Coca-Cola“ reklaminio tento.

„Nustebinti, padaryti kažką visiškai netikėto, suteikti daiktams naują gyvenimą yra mano kaip dizainerės kūrybinis pasitenkinimas. Kuprines kuriu jau ne vienerius metus, bet iš panaudotų lauko reklamos tentų – pirmą kartą,“ – apie kūrybinį projektą pasakoja dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

Dizainerė teigia, kad kurdama nebijo mesti iššūkių tiek sau, tiek mados gerbėjams. Mados industrijoje senų daiktų prikėlimo tolesniam gyvavimui koncepcija (angl. upcycling) išpopuliarėjo jau prieš kelerius metus, tačiau Lietuvoje ji dar nėra plačiai naudojama ant podiumo, todėl naujas medžiagas teko prisijaukinti ir pačiai kūrėjai.

Apie „Coca-Cola“ kampaniją „Taste The Feeling“ ir aplinkosaugą

Metų pradžioje naują kampaniją „Taste the Feeling“ (liet. Paragauk jausmo) pristačiusi „Coca-Cola“ Lietuvoje iškabino 917 m2 lauko reklamos, kurias jau iš anksto buvo nutarta perdirbti kūrybiškai. Kompanija visame pasaulyje įgyvendina aplinkosaugos iniciatyvas, susijusias su klimato kaita ir pakuočių perdirbimu, todėl nedvejodama plėtojo šį originalų mados projektą dėl jo skleidžiamos ekologinės žinutės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tai tegul

tai tegul portretas
ji pati jas ir nešioja o aš firmine nusipirksiu_____________o gal ji čia varguoliams iš šiukšlynų kuria?

kodėl, Beata????

kodėl, Beata???? portretas
pirmiau - rapsų aliejus... dabar KAKAkola, kiek dar kenksmingų produktų kartu su Tavo veidu matysime?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

  • „Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis
    „Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis

    Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...

    3
  • Mados teorija kiekvienam
    Mados teorija kiekvienam

    XIX a. pabaigoje Vakarų visuomenė suprato, kad mada nėra tik įnoringų poniučių kaprizų rezultatas – naujieji laikai reikalavo ne tik naujoviško mąstymo, bet ir naujoviškų drabužių, tinkamų bėgti koja kojon su spėriai š...

  • Madingi maudymosi kostiumėliai moterims kiekvienai figūrai: 2024 metų vasara
    Madingi maudymosi kostiumėliai moterims kiekvienai figūrai: 2024 metų vasara

    Ilgai lauktas vasaros sezonas jau čia, todėl dabar pats tinkamiausias metas pasimėgauti maudynėmis bei poilsiu paplūdimyje. O jeigu atrodo, jog laukia nelengva užduotis atrasti tam tinkamą kostiumėlį, nereikėtų skubėti nerimauti. Kadangi kiekvienos...

  • Kas lietuvėms trukdo rinktis tvariąją madą?
    Kas lietuvėms trukdo rinktis tvariąją madą?

    Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkės ir studentės atliko kokybinį tyrimą, kurio metu apklaustos 24-ios 20–59 metų amžiaus moterys. Tyrimas parodė: nors moterys suvokia tvarumo svarbą, šį suvokimą paversti prasmingais veiks...

    7
  • Vasaros malonumai: kaip apsaugoti ne tik mėgstamus akinius, bet ir akis?
    Vasaros malonumai: kaip apsaugoti ne tik mėgstamus akinius, bet ir akis?

    Vos ištarus „saulė, jūra, smėlis“, galvoje šmėkšteli rojų primenantys vaizdai. Tačiau kaitri saulė ir pramogos pajūryje pavojingos ne tik mūsų akims, bet ir vienam iš svarbiausių atostogų aksesuarų – a...

    6
  • Tyli plaukų prabanga
    Tyli plaukų prabanga

    Žvilgantys ir nepriekaištingai atrodantys raudonuoju kilimu žengiančių žvaigždžių plaukai žavi kone kiekvieną. Nors kartais ir gali atrodyti, kad turėti tokius plaukus – neįmanoma misija, žinomas plaukų stilistas Kevin Rimpo skuba nu...

    2
  • Tvarios mados renginyje – lengvumu alsuojanti acetatinio audinio suknelė
    Tvarios mados renginyje – lengvumu alsuojanti acetatinio audinio suknelė

    Išskirtiniame mados renginyje „Young Fashion“ pristatyta į tvarumo problematiką orientuota, vandens taršos temai skirta suknelė, sukurta vien iš tvarių, acetatinių audinių. Unikalų kūrinį sukūrė ir pristatė jaunųj...

    8
  • Kaip talpiai susikrauti lagaminą skrydžiui?
    Kaip talpiai susikrauti lagaminą skrydžiui?

    Dažnas mėgstame keliauti, tačiau dėtis daiktus išvykoms patinka retam. Reikia ne tik teisingai nuspręsti, ko prireiks kelionėje, bet ir viską sutalpinti į dažnai riboto dydžio ir svorio bagažą. Paprasčiau, jei keliaujate vienas, bet kur kas...

    5
  • Vitaminai plaukams: mineralų ir vitaminų įtaka plaukų sveikatai
    Vitaminai plaukams: mineralų ir vitaminų įtaka plaukų sveikatai

    Gražūs, sveiki plaukai yra ne tik svarbus išvaizdos elementas, bet ir rodiklis, kuris gali daug pasakyti apie bendrą organizmo sveikatą. Daugelis veiksnių, įskaitant genetiką, mitybą ir aplinkos sąlygas, gali paveikti plaukų būklę. Tačiau t...

  • J. Statkevičius: jei ne mamos įtaka, mados pasaulyje manęs veikiausiai nebūtų
    J. Statkevičius: jei ne mamos įtaka, mados pasaulyje manęs veikiausiai nebūtų

    „Vaikas yra baltas popieriaus lapas – ką tu jame įrašai, tas ir bus“, – teigia mados dizaineris, teatro kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius. Priduria, kad jei ne jo mamos įtaka ir nuo mažų dienų matytas pavyzdys, mad...

    36
Daugiau straipsnių