- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirmą kartą atliktas „Klaipėdos vandens“ klientų pasitenkinimo tyrimas parodė aukštą klientų pasitenkinimo lygį, lyginant su bendru šalies komunalines paslaugas teikiančių įmonių vidurkiu. Tiek bendras, tiek privačių „Klaipėdos vandens“ klientų pasitenkinimo indeksas siekia 78 proc., verslo klientų – 79 proc. Nepaisant gana aukšto indekso, numatytos investicijos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą.
Pagrindinį tyrimo rodiklį, pasitenkinimo indeksą, sudaro trys matuojami aspektai: bendras pasitenkinimas įmone, atitikimas kliento lūkesčiams, įmonės palyginimas su įsivaizduojama idealia bendrove. Atliekant minėtą tyrimą, pasitelkta tarptautinė Global Customer Satisfaction Index (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios tikslas yra išgryninti įmonėje pirmaujančias sritis bei nustatyti tobulintinus procesus.
„Klientų pasitenkinimo tyrimas yra tarsi veiklos žemėlapis, leidžiantis dar plačiau pažvelgti į bendrovės klientų poreikius ir įsivertinti teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybę. Nors privačių klientų pasitenkinimo GCSI indeksas net devyniais punktais viršija bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų vidurkį, o ir bendrai vertinant privačių ir juridinių klientų segmentus, rezultatai yra geri, tačiau tikrai matome dar tobulintinų sričių. Šiemet didelis dėmesys bus skiriamas ne tik infrastruktūros rekonstrukcijai, bet ir klientų patirties gerinimui – planuojamos investicijos į skambučių centro paslaugas, kurios leistų dar patogiau ir operatyviau teikti klientams aktualią informaciją“, – teigė „Klaipėdos vandens“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
Tyrimas patvirtino tobulintiną sritį – klientų užklausų valdymą. Įmonės paslaugomis naudojasi daugiau nei 100 tūkst. klientų, bendrojo telefono skambučių linijos užimtumas yra itin didelis, todėl susisiekti su konsultantu ne visada pavyksta taip greitai, kaip norėtųsi. Sprendžiant šį iššūkį, numatyta dar šiais metais įsigyti Klientų skambučių centro paslaugas.
Džiugina tai, kad juridiniai ir privatūs klientai teigiamai vertina įmonės teikiamų paslaugų kokybę, aptarnavimo ir bendravimo kultūrą, užregistruotų problemų sprendimo greitį bei siūlomus atsiskaitymo už paslaugas ir rodmenų deklaravimo, sąskaitų pateikimo būdus.
Bendrovė kviečia gyventojus vietoj popierinių sąskaitų rinktis elektronines paslaugas, taip ne tik tausojant gamtą, bet ir taupant savo laiką – savitarnoje patogiai ir lengvai galima deklaruoti rodmenis, neišeinant iš namų apmokėti sąskaitas bei naudotis kitais savitarnos privalumais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pažeidimai nustatyti 23 Palangos maitinimo įstaigose iš 331
Daugumoje šiemet patikrintų Palangos maitinimo įstaigų Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai nustatė pažeidimų, šeštadienį praneša portalas tv3. ...
-
Klaipėdoje nuvilnijo kalėdinių giesmių festivalis
Prieš Naujuosius metus uostamiestyje tęsiasi šventinių renginių maratonas. ...
-
Šileika: e. tollingo sistema turės įtakos krovos Klaipėdos uoste apimtims
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika sako, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistema, vadinamasis e. tollingas pabrangins krovinių pervežimus automobiliais, todėl turės įtakos Klaipėdos jūrų uost...
-
Dangės skvero fontanas Klaipėdoje kitąmet neveiks: bus rengiamas naujas projektas1
Naujasis Dangės skvero fontanas 2025 metais neveiks – Klaipėdos miesto savivaldybė pranešė, jog pirks jo antžeminės patalpos įrengimo techninio darbo projekto parengimo paslaugas. Kaip praneša portalas „Atvira Klaipėda“,...
-
Klaipėdoje ženklai neatlaikė vėjo gūsių
Klaipėdiečiai uostamiestyje pastebėjo neįprastai apgadintus kelio ženklus. Nurodomieji kelio ženklai, žymintys pėsčiųjų perėjimo per gatvę vietas, nulinko į skirtingas puses. ...
-
Perspėjo būti budrius: sukčiai už du eurus siūlo autobusų bilietų
Sukčiai sukūrė fiktyvią viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ feisbuko paskyrą ir ėmėsi apgaulės – už du eurus siūlo neva nemokamą važiavimą autobusais šešiems mėnesiams. ...
-
Naujųjų sutikimas – su lietumi
Sinoptikai gražių orų metų sandūrai neprognozuoja. Naujų metų sutikimui teks ruošti skėčius, tačiau bent jau bus nešalta. ...
-
Naujo polėkio metas – ne tik šventiniu laikotarpiu
Nuolatinė tarpdisciplininės komandos pagalba, susitelkimas į paciento ir jo artimųjų lūkesčius bei jų gyvenimo kokybės gerinimas – tai tik keli iš daugybės tikslų, kuriuos savo atsidavimu darbui įgyvendina Klaipėdos medicininės slaug...
-
Rekordas: siuntą atsiėmė žaibišku greičiu2
Visoje šalyje prieššventiniu laikotarpiu išsiunčiama ir pristatoma milijonai siuntų. Tam, kad jos adresatus pasiektų laiku, priimama daugiau darbuotojų, ilginamos jų darbo valandos. Yra žmonių, kurie siuntas stengiasi atsiimt...
-
Jaunimo „linksmybės“: turistams informacija – kinų kalba1
Priekulės centre šalia paminklo rašytojai Ievai Simonaitytei įrengtas interaktyvus ekranas pažinčiai su rašytojos gyvenimu. Tačiau turistai informacijos negali perskaityti, mat ji čia skelbiama kinų kalba. ...