Paskelbti „Kino pavasario“ lietuviškų muzikinių klipų konkurso dalyviai

  • Teksto dydis:

Penktadienį pristatyta „Kino pavasario“ muzikinių klipų konkurso programa. Iš viso programoje – 14 dalyvių, kuriuos vertins tarptautinė žiuri.

Šiemet jau trečią kartą vykstančio konkurso dalyvių gretose: „Daddy Was A Milkman“, „Lemon Joy“, „Golden Parazyth“ ir kitų grupių bei atlikėjų dainoms sukurti vaizdo klipai.

Komisijos nariais bus muzikantas Andrius Mamontovas, režisierius Ignas Jonynas, operatorius Feliksas Abrukauskas ir agentūros „New!“ kūrybos vadovas, režisierius Tomas Ramanauskas. Konkurso nugalėtojui „Pakartot.lt“ įsteigė pagrindinį 2 tūkst. eurų prizą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Svarbiausias „Kino pavasario“ muzikinių klipų konkurso tikslas – skatinti jaunus šalies kūrėjus ir muzikantus kurti aukštą kinematografinę vertę turinčius vaizdo klipus bei bendradarbiavimą tarp Lietuvos ir užsienio muzikos profesionalų.

„Prieš trejus metus, kai „Kino pavasaryje“ buvo pradėtas rengti muzikinių klipų konkursas, turėjome įtarimų, o kas, jei vaizdo klipų bumas – vienadienis? Tačiau šiandien esame užtikrinti, kad vaizdo klipai dar ilgai niekur nesitrauks“, – kalbėjo muzikos apžvalgininkas Karolis Vyšniauskas.

Dalyvauti muzikinių klipų konkurse šiais metais norą pareiškė net 90 kūrėjų. Videogamybos namų „Zest“ ir festivalio „Kino pavasaris“ atstovai iš geriausiųjų sudarė Muzikinių klipų konkurso programą, kuri „Kino pavasaryje“ bus parodyta du kartus.

Pasak konkurso programos sudarytojų, vertinant klipus, daugiausia dėmesio buvo skiriama kinematografijai, nedominavo klipo populiarumas, todėl programoje atsirado ir labai populiarių, ir mažiau peržiūrų sulaukusių klipų: tarpusavyje varžysis daug kartų peržiūrėtas Lietuvos popmuzikos atlikėjos Monique ir daugeliui atradimu tapsiantis „Mother“, kurį lietuvių komanda sukūrė japonų elektroninės muzikos kūrėjui Anchorsong.

Išrinkti geriausią nebus lengva: kad sukurtų įspūdingą muzikinį vaizdo klipą režisierius Pijus Vėberis sudegino namą, grupė „Vilniaus energija“ sostinę pavertė poapokaliptine ligonine, dainininkas Tomas Sinickis apsivilko sutaną, o režisierė Aneta Bublytė specialiai futbolo gerbėjų „Colours of Bubbles“ dainai surengė gatvės futbolo varžybas.

„Šis konkursas parodo Lietuvai ir pasauliui, kad mes gebame kurti aukšto lygio muzikinius vaizdo klipus. Konkursas naudingas visai Lietuvos vaizdo klipų industrijai, jis skatina šį žanrą judėti į priekį“, – sakė viena konkurso organizatorių, video gamybos namų „Zest“ prodiuserė Viktorija Kirdeikaitė.

2016 m. geriausiu muzikiniu klipu buvo išrinktas „ba.“ klipas dainai „Sugebėt pasikeist“, kurį  režisavo Dominykas Bliznikas ir Paulius Miliauskas. 2017 m. triumfavo „Despotin Fam“ klipas dainai „Nemiriau“, kurio režisierė ir scenarijaus autorė – Gintarė Minelgaitė.

2018 m. konkurso dalyviai:

Daddy Was a MIlkman „All About Love“ (rež. Pijus Vėberis)

Vilniaus energija „IQ Daktaras“ (Andrius Paškevičius)            

Wolfsome „Home (When I'm With You)“ (Justas Ramanauskas)

Antikvariniai Kašpirovskio dantys „Indai“ (Saulius Baradinskas)

Lemon Joy „Willkommen“ (Klementas Davidavičius)

Colours of Bubbles „Truth or Dare“ (Aneta Bublytė)                

Tomas Sinickis „Vilnius“ (Domas Vilčinskas)

Andis Griva ir WWMM „Single Shot“ (Ieva Veiverytė)

Monique „Man nebaisu“ (Vytautas Rumšas)

MTJUNKER „ACIDPIZZA“ (Titas Sūdžius)

Condor Avenue „Noir“ (Laurynas Valkiūnas)    

Golden Parazyth „Open Windows“ (Vytas Dambrauskas)     

„The Roop“ „Dream On“ (Vaidotas Valiukevičius)

Anchorsong „Mother“ (Irma Pužauskaitė)



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių