- Tomas Kavaliauskas, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ilgiau nei dešimtmetį veikianti numerio perkėlimo paslauga suteikia vartotojams galimybę išlaikyti turimą telefono numerį ir migruoti per mobiliojo ar fiksuoto ryšio operatorius. Kasmet tokia galimybe pasinaudoja dešimtys tūkstančių žmonių, perkeldami vidutiniškai apie 100–150 tūkstančių numerių.
„Per 12 m. šia paslauga vartotojai pasinaudojo 1,3 mln. kartų. Taikant protingumo kriterijų, galima sakyti, kad 3 kartus per 12 m. paslauga pasinaudojo apie 50 tūkst. vartotojų“, – skaičius apibendrino Ryšių reguliavimo tarnybos Tinklų reguliavimo departamento direktorius Viktoras Syrusas.
Anksčiau klientus vilioję kainų karais, dabar mobiliojo ryšio operatoriai vartotojams stengiasi įsiteikti teikdami papildomas paslaugas ar nuolaidas įrenginiams. Pastaruosius trejus metus keliaudami per operatorius žmonės dažniausia rinkosi „Tele2“. 2013-aisiais jie dažniau palikdavo „Omnitel“, o pastaruosius dvejus metus – „Bitę“.
Tačiau operatoriai nelinkę sutikti su Ryšių reguliavimo tarnybos skaičiais – jie vienu balsu tvirtina, kad vieniems labiau sekėsi pritraukti verslo klientų, kiti aiškina, kad jie mielesni privatiems mobiliojo ryšio vartotojams, mat siūlo geresnes paslaugas nei jų konkurentai. Apskritai operatoriai konstatuoja, kad klientai tapo sėslesni, nes jiems pavyksta įtikti siūlant įvairių papildomų paslaugų
„Privačių klientų segmente mes pritraukiame daugiau klientų negu parandame. (...) Jie migruoja ir mes matome, kad privatūs klientai dažniau renkasi mus, nei išeina iš mūsų“, – pasakojo „Omnitel“ Komercijos vystymo privatiems klientams skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.
„Šiandien mes esame tas operatorius, pas kurį ateina abiejų kitų operatorių klientai, tai mes matome, kad numerių perkėlimas nebėra toks aktyvus, koks buvo prieš kokius 5 m. Tai normalu, nes rinka pasikeitusi, bręsta ir žmonės labiau lojalesni savo operatoriams. Operatoriai taip pat labai stipriai dirba tam, kad išlaikytų savo vartotojų lojalumą“, – pabrėžė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Ko žmonės siekia – tai tinklo paslaugų, aptarnavimo kokybės, tinkamos kainos ir įvairių įrenginių pasirinkimo. Įrenginių kaina ir kokybės santykis su siūlomais duomenų paketais – tai trys tokie fundamentalūs, pagrindiniai motyvai, kurie apsprendžia vartotojų pasirinkimą“, – vardijo „BITĖ Lietuva“ marketingo direktorius Pranas Kuisys.
Nepaisant numerio perkėlimo varžybų, kuriose kasmet laimi arba pralaimi tai vieni, tai kiti, bendras aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičius rodo kitas tendencijas –„Omnitel“ ir „Tele2“ aktyvių kortelių skaičius per pastaruosius trejus metus stabiliai mažėja, o „Bitės“ klientų skaičius, prieš dvejus metus sumažėjęs, o pernai – gerokai ūgtelėjęs, kompensavo kelerių metų praradimą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seime – paskutinis balsavimas dėl e. tollingo įsigaliojimo nuo kitų metų liepos1
Seimas spręs, ar keisti elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistemos, vadinamojo e. tollingo veiklos pradžią – numatoma, kad tai būtų 2025 metų liepos 1-oji – pusmečiu vėliau nei nustatyta šiuo metu. ...
-
Siūloma už priedangų įrengimą statytojus atleisti nuo infrastruktūros įmokų
Lietuvoje trūkstant priedangų, statytojus norima lengvatomis paskatinti jas įrengti naujai statomuose namuose arba juos renovuojant. ...
-
K. Navickas ragina ES svarstyti tolesnius rusiškų ir baltarusiškų grūdų importo ribojimus6
Praėjus penkiolikai dienų nuo griežtų Europos Sąjungos (ES) muitų įsigaliojimo daliai rusiškų ir baltarusiškų žemės ūkio produktų, tarp jų ir grūdų, žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas sako, kad Bendrija turėtų svarstyti ...
-
„Rail Baltica“ Panevėžyje ketinama tiesti negriaunant sodų namų, paveldo objektų2
Tiesiant europinės vėžės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ atkarpą Panevėžio apylinkėse bus išsaugoti visi 23 sodų bendrijoje „Šilas“ esantys statiniai. ...
-
Planuojama uždrausti nemokamai dalinti vienkartinę plastikinę pakuotę kavinėse ir renginiuose2
Šią savaitę Seimas ketina priimti įstatymų pakeitimus, kuriais planuoja uždrausti viešojo maitinimo vietose, masiniuose renginiuose ir paplūdimiuose neatlygintinai dalinti vienkartinę pakuotę, turinčią savo sudėtyje plastiko. ...
-
Tęsiantis karščiams, praėjusią savaitę elektra brango 2 proc.1
Praėjusią savaitę dėl karštų orų augo elektros suvartojimas, o vidutinė didmeninė elektros kaina „Nord Pool“ biržos Lietuvos kainų zonoje liepos 8–14 dienomis, palyginti su ankstesne savaite, augo 2 proc. iki 101 euro už meg...
-
Darbdaviai neslepia, kad išnaudoja darbuotojus, mažina dienpinigius: kuriam sektoriui tai būdinga?6
Vis daugiau žmonių skundžiasi Darbo inspekcijai dėl vėluojančių ar išvis nemokamų atlyginimų. Daugiausia pažeidimų fiksuojama transporto sektoriuje, kur nemažai vairuotojų iš trečiųjų šalių. Profsąjungos neslepia, kad dar...
-
Į parduotuvę – kaip į naktinį klubą: ar pasiteisintų pirkėjų veido kontrolė?2
Prekybos centrai ir parduotuvės nebeapsikenčia vagysčių iš lentynų, per pastaruosius metus jų esą padvigubėjo. Pardavėjų nuostoliai – milijoniniai. Dėl to pardavėjai prašo įstatymo pataisų, kad etatinių vagišių būt...
-
Valstybei nebefinansuojant ukrainiečių studijų, kai kurios mokyklos tą darys pačios4
Nuo šių metų rugsėjo nebelieka valstybės skirto finansavimo ukrainiečiams, baigusiems mokyklas Ukrainoje, tačiau jų studijas pačios žada finansuoti kai kurios aukštosios mokyklos. ...
-
V. Janulevičius: Lietuva turėtų stengtis kuo greičiau gauti likusias RRF lėšas
Lietuva turėtų kuo greičiau atsiskaityti už likusius rodiklius ir pateikti prašymus gauti likusias Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF) plano lėšas, mano pramonininkų konfederac...