- Erika Alonderytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Drastiškai kritus keleivių srautui tarpmiestinio susisiekimo įmonės jau atsisakė apie 80 proc. visų reisų. Jų atstovas sako, kad nuo pirmojo karantino vežėjai dirba nuostolingai, tačiau situaciją stebi ir tikisi, kad atlaisvinus judėjimo ribojimus tarp savivaldybių, keliautojų srautai vėl ims augti.
Lietuvos transporto saugos administracijos duomenimis, šiuo metu sustabdyti 663 iš 881 reiso, tad realiai autobusai važiuoja tik 182 reisais. Prieš mėnesį veikė 458 reisai iš tuo metu buvusių 1054-ių.
Įstaigos Komunikacijos ir tarptautinio bendradarbiavimo skyriaus vedėja Eglė Kučinskaitė teigė, jog reisai sustabdyti visuose šalies regionuose, bet to, situacija stabilizuojasi – kelias dienas prašymų stabdyti reisų nesulaukta.
„Šiandien reisų skaičius yra labai sumažėjęs, tačiau regionai nėra visiškai atskirti, nes po vieną-du reisus maršrutuose yra palikta“, – BNS teigė E. Kučinskaitė.
„Jau yra keletas, kurie atsinaujino, nes vežėjai patys pamatė, kad žmonėms iš tiesų kyla sunkumų: būriuojasi stotyse, ilgai laukia, lauke šąla ir panašiai, todėl savo iniciatyva ėmėsi pakeitimų“, – teigė ji.
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis teigia, kad dabar likę apie 15-20 proc. keleivių, o darbą palaiko siuntų vežimas.
„Vežėjai nuo keleivių stygiaus kenčia nuo pat pandemijos pradžios. (...) Jie dirba nuostolingai ir po pirmos karantino bangos nebuvo atsigavę. Dabar vėl keleivių skaičius sumažėjęs, pajamos krenta, o išlaidos lieka didesnės. Tinklas dabar išlaikomas labiau dėl siuntų, vis papildomas pinigas yra, nes jei siuntų nebūtų, tada būtų dar mažiau reisų“, – BNS sakė G. Nakutis.
LRT radijas skelbė, kad sumažėjus reisų skaičiui, anksčiau iš Biržų į Vilnių per Uteną važiavęs didelis autobusas dabar pakeistas perpus mažesniu, o keleiviams vykstant į darbą tenka grūstis sausakimšame autobuse nesilaikant saugumo.
G. Nakutis BNS teigė, jog tokia situacija nėra dažna, o pastebėjus, kad ji kartojasi nuolat, vežėjai autobusus keičia didesniais, gali būti ir atnaujinta daugiau reisų.
„Būna taip, kad keleivių nėra nėra, o kažkurioje vienoje vietoje ima ir įlipa daugiau. Vairuotojas neturėtų leisti (daugiau negu numatyta – BNS), bet būna ir taip, kad žmonės pradeda bartis, išbara vairuotoją, jis tada priima, o kiti keleiviai reiškia nepasitenkinimą“, – sakė G. Nakutis.
Jis sakė besitikintis, kad jei nuo vasario judėjimo ribojimai tarp savivaldybių bus atlaisvinti, atsiras daugiau keleivių ir bus galima atnaujinti daugiau reisų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniuje norima įvesti rinkliavą už dalijimąsi paspirtukais ir dviračiais
Vilniuje ketinama įvesti rinkliavą už leidimus dalintis elektriniais paspirtukais ar dviračiais. Vieno euro mėnesio rinkliavą joms reikėtų mokėti už kiekvieną siūlomą paspirtukų ar dviratį. ...
-
Byla dėl Kinijos sankcijų Lietuvai bus tęsiama
Europos Komisiją (EK) tęs bylą Pasaulio prekybos organizacijoje (PPO) dėl galimų Kinijos prekybos ribojimų Lietuvai, penktadienį skelbia LRT. ...
-
ILTE: paskolų galės gauti ne tik gaminantys vartotojai
Saulės ir vėjo parkų, skirtų gaminantiems vartotojams, vystytojams bus išdalyta iki 100 mln. eurų paskolų už ne daugiau kaip 3 proc. metų palūkanas, pranešė nacionalinis plėtros bankas ILTE. ...
-
Kai kuriems elektros vartotojams gresia naujas mokestis
70 tūkst. elektros vartotojų gresia naujas mokestis. Uždelsus deklaruoti skaitiklių rodmenis ilgiau nei metus, šį darbą už gyventojus atliks ESO darbuotojai. O už rodmenų nurašymą dar teks susimokėti beveik 22 eurus. Iki šiol u...
-
Šimkus: prieš didinant mokesčius, peržvelkime lengvatas
Prieš svarstant, kuriuos mokesčius reiktų didinti, norint pasiekti reikalingą gynybos finansavimą, reiktų peržvelgti šiuo metu taikomas lengvatas, mano Lietuvos banko (LB) valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus. Pasak jo, jei nebūt...
-
Vaičiūnas: turėtume diskutuoti apie bendrą elektrinę
Vasarį su Europos tinklais susijungusios Baltijos šalys galėtų pradėti diskusijas dėl bendros elektrinės statybų, sako Lietuvos energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas. ...
-
Pinigai gynybai: naudos gyventojų santaupas bankuose?
Lietuvai planuojant iki 2030 metų gerokai padidinti gynybos finansavimą, prezidento Gitano Nausėdos patarėjas sako, jog lėšų tam pirmiausia reikėtų skolintis, o ilgalaikėje perspektyvoje tikimasi jų surinkti iš augančios šalies ...
-
Kylančios pocedūrų kainos: grožis – prabanga ar būtinybė?
Grožis yra prabanga ar būtinybė? Tokį klausimą pradėjo kelti klientai po Naujųjų metų apsilankę pas grožio specialistus. Dėl pabrangusių žaliavų kilo kone visų paslaugų kainos. Tačiau efektas ne toks, kokio grožio specialistai tikėjosi: kli...
-
Misiūnas apie tai, kaip sutaupyti ir kur dingsta pinigai
Analitinis centras ir žiniasklaidos kanalas Politika.lt praneša, kad pradeda tyrimą, kurio tikslas nustatyti, ar valstybė iš vidinių išteklių gali sutelkti esmingas lėšas gynybos finansavimui. Įprastai kalbant apie gynybą mi...
-
Karbauskis: priėmus šį sprendimą – „šokom į dilgėles“
Lietuvai planuojant iki 2030 metų gerokai padidinti gynybos finansavimą, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) pirmininkas Ramūnas Karbauskis sako, jog lėšos turėtų būtų skiriamos atsižvelgus į realius poreikius. ...