Lojalumas - vaistas nuo krintančių pardavimų

Elektronikos gamintojas „Panasonic“ savo darbuotojų paprašė pirkti kompanijos gaminius. Japonijos koncernas tokiu būdu bando padidinti vis labiau smunkančius pardavimus.

10–ties tūkst. aukštesnes pareigas užimančių darbuotojų prašoma iki gegužės nupirkti prekių bent už 200 tūkst. jenų (maždaug 5800 litų). Likusių darbuotojų prašoma nupirkti prekių už 100 tūkst. jenų. (2900 litų).

Nors dalyvavimas šioje kampanijoje yra savanoriškas, Japonijos analitikai tikisi didelio elektronikos gamintojo darbuotojų aktyvumo, nrs šiame koncerne fiksuojamas yra vienas aukščiausių lojalumo rodiklių pasaulyje. „Panasonic“ lenkia tik „Toyota“, kurioje dažniausiai dirba po kelias japonų šeimų kartas.

Beje, kiek anksčiau pastaroji taip pat paprašė darbuotojų pirkti savo pagamintus automobilius. Tačiau akcija nebuvo labai sėkminga, mat apie 90 proc. „Toyota“ darbuotojų ir taip važinėja šios markės automobiliais. Ir tik keli tūkst. darbuotojų ryžosi pirkti naują.

Abi šias kompanijas sunkmetis prispaudė pakankamai stipriai: „Panasonic“ pranešė, kad preliminariais duomenimis 2008 m. kompanija patyrė 380 mlrd. jenų (per 11 mlrd. litų). „Toyota“ pernai, pirmą kartą nuo 1950 m. taip pat fiksavo nuostolius – 350 mlrd. jenų (apie 10 mlrd. litų).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių