Rusijoje – savas „Vynotekos“ atitikmuo, lietuviškas tinklas sako nieko bendra neturįs

  • Teksto dydis:

Gėrimų parduotuvių tinklą „Vynoteka“ valdančios įmonės „Gelsva“ vadovė Aurelija Gumbrevičienė sako, kad jos verslas nieko bendro neturi su Rusijos parduotuvėmis „Mavt-Vynoteka“, kurių prekės ženklas labai panašus į „Vynotekos“ – panašus pavadinimas, šriftas bei vyšninės spalvos fonas, penktadienį rašo portalas 15min. lt.

Pasak jos, įmonė nėra pardavusi Rusijos bendrovėms franšizės teisių: „Neturime jokių bendradarbiavimo formų su verslo vienetais Rusijoje. Vienintelis paaiškinimas, kad tai paprasčiausias bandymas kopijuoti prekės ženklą, identitetą, kaip matome dabar daug pavyzdžių su kitais vakarietiškais prekės ženklais“.

„Kalbant apie verslo ryšius, mes esame pirkę degtinės iš Rusijos, tačiau šie verslo ryšiai buvo nutrūkę dar iki karo Ukrainoje pradžios“, – pridūrė A. Gumbrevičienė. 

 


Šiame straipsnyje: VynotekaRusijaMavt-Vynoteka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Tomas

Tomas portretas
Galiu nustebint, ten ir maxima ira, akropolis, lt pieno gaminiai, alus svyturio, pilna europos brendiniu drabuziu parduotuviu...........

Lietuviškai

Lietuviškai  portretas
,,vyno"ir rusiškai ,,vino" yra labai panašūs..O jei rimtai tai baikit pagaliau su ta rusofobija. Užknisot

Rusai viską vagia

Rusai viską vagia portretas
Ko čia stebitės, tokia tai jau tauta
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių