Žada atsisakyti dalies greičio matuoklių: tokios paskirties turi nelikti

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis tikina nematantis poreikio tolesnei greičio matuoklių tinklo plėtrai ir žada inicijuoti jo peržiūrą. Pasak ministro, šiuo metu turimas tinklas yra per didelis ir neatitinka saugumo priemonėms keliamų kriterijų.

„Aš nematau didesnio poreikio plėtrai arba, sakant paprastai, kažkokiam papildomam pasipinigavimui“, – ketvirtadienį Žinių radijui kalbėjo E. Sabutis.

„Greičio matuokliai ir visos saugumo priemonės turi turėti savo atitinkamą logiką ir funkciją. Jie turi būti prevencija arba užkardymas ir saugos papildomo dėmens įvedimas. Jeigu to nėra ir tas neveikia, bet veikia tik kaip baudimo sistema, to reikėtų imti ir atsisakyti“, – dėstė jis.

Politikas žada svarstyti apie greičio matuoklių tinklo mažinimą ir skirti dėmesį kitoms eismo saugos priemonėms. Jo teigimu, šiandien nuobaudų sulaukia pernelyg didelis skaičius vairuotojų.

„Beje, praeitos kadencijos Seime buvo labai daug diskusijų, kad reikia Administracinių nusižengimų kodekse trumpinti terminą, per kurį bauda yra skiriama. Tie, kurie priešinosi trumpinimui kalbėjo, jog tiek daug tų nusižengėjų, kad per trumpą laiką neįmanoma visų jų nubausti“, – prisiminė E. Sabutis.

„Klausimas toks – ar tikrai neturime per didelio tinklo, kurio nesugebame aptarnauti. (...) Greičiausiai reikia mažinti tinklą ir mažinti baudžiamumą, kreipiant dėmesį visai į kitas eismo saugos priemones“, – aiškino jis.

ELTA primena, kad Valstybės kontrolės atliktoje 2021-2023 metų „Via Lietuvos“ veiklos ataskaitoje rašoma, kad 29 iš 100 valstybinės reikšmės kelių ruožų įrengti vidutinio greičio matuokliai, nepakankamai pagrindžiant jų įrengimo tikslingumą.

Šių greičio matuoklių įrengimo vertė – 900 tūkst. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Maksimalus ženklų kiekis komentare: 1000. Liko: 1000 ženklų.

G

G portretas
Klaidinga manyti, kad sutrikusio mąstymo piliečiams baudos arba teisių atėmimas ką nors reiškia. Neseniai buvo laida kiek baudų nesurenkama, skaičiai įspūdingi. Ir kuo didesnės baudos tuo daugiau nesurenkama. Lygiai kaip ir teisių atėmimas nedraudžia sėsti prie vairo. Puikiausiai veikia principas sėdi ir važiuoji. Taigi sprendimų priėmėjams nelengva užduotis rasti balansą ir nepaversti šalies kalėjimu. O kaip statyti kelius reikia iš artimų kaimynų mokytis, nestato jie tokio tipo siaurukų kaip Molėtai ar Viabaltika link Panevėžio. Pas mus pusė lėšų išeina netikusiems projektiniams sprendiniams įgyvendinti.

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Rupūžės-gaidynas,koks dar pasipinigavimas?,laikykitės KET reikalavimų ir piniginė netuštės.___Mano supratimu baudos dar per mažos,siūlau:-prie baudų dar taikyti ilgalaikį vair.teisių atėmimą su "tąčkės" kofiskacija, ypač už didelį greitį ir "sunkų" girtumą,tai šaltakraujiški žudikai.___Matai,nudūrė,nušovė jau žudikas,o su a/m užmušė tai nelaimingas atsitikimas,tai VIENODI ŽUDIKAI,koks skirtumas,nes žmogus jau negyvas.

liuks

liuks portretas
truputį prigesins UAB "fima" atkatius radarų įrengimo projektėlius, kur niekam neįdomu joks eismo saugumas, o svarbiausia - kiek greičio matuoklis sugeneruoja pelno
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių