- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Verslininkai turi galimybę savo veiklos reklamomis pasiekti ypač plačią auditoriją. Prie itin judrių Lietuvos ir Latvijos gatvių bei traukos objektų įrengtų „2go“ lauko reklamos ekranų tiesiog neįmanoma nepastebėti, tad beveik neabejojama, kad reklama tikrai pasiekia svarbiausias tikslines grupes.
Pagauna daugumos žvilgsnius
Specialistai neabejoja, kad viena efektyviausių reklamos formų – lauko reklama.
Tiesa, svarbu atsakingai apgalvoti ir iš visos galimos pasiūlos pasirinkti efektyviausias tokios reklamos galimybes.
Inovatyviam „2go“ tinklui priklausantys lauko ekranai įrengti prie judriausių miesto gatvių ir lankomiausių objektų Lietuvos bei Latvijos miestuose.
Pastebima, kad pravažiuojant judrias sankryžas, jose sustojant ar praeinant dinamiška reklama yra pastebima didesnio gyventojų skaičiaus.
Aukšta raiška ir vaizdo kokybė
Pavyzdžiui, vienas Šiauliuose esančių ekranų, galima sakyti, yra pastebimas kone visų šio miesto gyventojų, mat yra pastatytas tokioje vietoje, kurią aplanko didžioji dauguma miesto gyventojų.
Uostamiestyje „2go“ lauko ekranai įrengti ypač judriose arterijose – Šilutės pl. ir Statybininkų pr. bei Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžose.
Kaune šiais ekranais reklamos transliuojamos ties prekybos centrais „Mega“ ir „Akropolis“. Prie pastarojo stovintis ekranas per savaitę vidutiniškai matomas 475 tūkst. kartų. Vilniuje lauko reklamos ekranas įrengtas greta prekybos centro „Ozas“, netoli išvažiavimo iš miesto bei prekybos centro „Senukai“ bei ant prekybos centro „Nordika“ pastato.
Be to „2go“ lauko vaizdo ekranai yra įrengti atitinkamame aukštyje, kad patektų į žmogaus akies matomumo lauką tuo pačiu nesutrikdydami jo dėmesio nuo įprastinės veiklos – automobilio vairavimo ir pan.
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Rygoje esantys ekranai rinkoje išsiskiria didele raiška, o Kaune ir Vilniuje yra įrengti naujos kartos ekranai, pasižymintys aukšta vaizdo kokybe.
Dėmesys ekologijai ir lanksčios kainos
Ekranus administruojančios įmonės siekis – ne tik sėkmingai plėtoti verslą, bet tuo pačiu nepamiršti ir gamtos, todėl įvairiuose miestuose statant ekranus diegiamos žaliosios technologijos.
Pavyzdžiui, trys – du Klaipėdoje ir vienas Šiauliuose – eismo dalyvius pasitinkantys lauko reklamos ekranai yra ekologiški ir vieninteliai tokie visoje šalyje: ant jų yra sumontuotos saulės jėgainės, tad reikalinga veiklai reikalingą energiją šie ekranai pagamina patys.
Pabrėžiama ir tai, kad net ir tie „2go“ ekranai, kurie savų saulės elektrinių neturi, veikia vartodami tik ekologišką elektros energiją. O ateityje ketinama ir dar labiau optimizuoti energijos suvartojimą.
Bazines išskirtinių reklamos „2go“ lauko reklamos ekranuose kainos – pateikiamos internetinėje svetainėje www.2go.lt, tačiau, bendrovės atstovų teigimu, su kiekvienu klientu deramasi lanksčiai bei pasiūlymai pritaikomi pagal kiekvieno besikreipiančiojo individualius poreikius, numatomą reklaminės kompanijos trukmę, pobūdį ir pan.
Daugiau informacijos galima rasti internete: www.2go.lt.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Uostamiestyje „užderėjo“ šimtukai: abiturientams skirtos piniginės premijos
Uostamiesčio abiturientus, sėkmingiausiai išlaikiusius valstybinius brandos, tarptautinio bakalaureato bei tarptautinius užsienio kalbos egzaminus, Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus pakvietė į simbolinį jų pagerbimo renginį. Pirmąkart miesto ist...
-
Po savivaldybei mestų kaltinimų miestas reikalaus paneigimo?36
Seimo Sveikatos reikalų komiteto posėdyje nuskambėjo nedviprasmiški kaltinimai Klaipėdos savivaldybei. Esą ir miestas kaltas, kad po sujungimo Klaipėdos universiteto ligoninė patiria vis didesnių finansinių nuostolių. Uostamiesčio meras Arvyd...
-
Atrakcionų parkas pradžiugino ne visus: gerokai skiriasi nuo įsikūrusių kituose didmiesčiuose?
Uostamiestyje įsikūręs atrakcionų parkas pradžiugino ne visus. Viena klaipėdietė, išbandžiusi pramogą, ne tik liko nepatenkinta, bet ir teigė esą susižeidusi. Tačiau parko atstovas tvirtina, kad jokios informacijos apie tokį įvykį nėra ...
-
Pasipiktino dėl Palangos moterų paplūdimio turgaus: negaliu čia patekti su savo vyru18
Ilgus metus Palangos moterų paplūdimyje veikiantis turgus traukia ne tik moteriškos lyties atstoves. Į Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą kreipėsi gyventoja, kurią papiktino tai, kad apsipirkti čia ji negali kartu su savo sutuoktiniu. Moter...
-
Reklamos tekste įsivėlė klaida?2
Klaipėdiečiui kilo klausimų dėl viename reklaminiame stende įrašyto telefono numerio. Vietoj tarptautinio Lietuvos kodo, kurį sudaro trys skaičiai – trys, septyni ir nulis, liko tik du – trys ir septyni. Kadangi neseniai visoje Lietuv...
-
Statybininkų prospekte – invazinis augalas?6
Klaipėdoje vėl kilo erzelis, esą Statybininkų prospekte auga invaziniai augalai – Sosnovskio barščiai. Žmonės ėmė nerimauti, kad dabar sėklos pasklis po visą miestą ir ims kenkti miestiečių sveikatai. Tačiau sunerimti neverta, čia ...
-
Klaipėdos taryba pritarė siekiui pritraukti daugiau skrydžių į Palangą (atnaujintas)9
Klaipėdos miesto savivaldybė ketvirtadienį pritarė susitarimui dėl skrydžių Palangos oro uoste skatinimo. ...
-
Vasaros gėrybių kainos Kauno ir Palangos turgavietėse: skirtumas – įspūdingas23
Kas nežino Palangos? Palangą žino visi. Tačiau retas galėtų pasakyti vaisių, uogų ir daržovių kainas šio kurorto turgavietėje Senojo turgaus gatvėje. ...
-
Jubiliejinėje Jūros šventėje – jūriniai akcentai, dovanos miestui, teatro ir kino akimirkos2
Jau Liepos 25-ąją Klaipėdoje pradeda banguoti jubiliejinė, 90-metį skaičiuojanti, Jūros šventė. Vienas seniausių renginių Lietuvoje nuo pirmosios savo gimimo dienos, kuomet didi dalis Lietuvos žmonių pirmą kartą atvyko aplankyti Jūros, su...
-
Klaipėdoje – ypatingos dirbtuvės vaikams ir jaunimui
Nuo liepos mėnesio pietiniame Klaipėdos rajone vykdomas projektas „Kuriu aplinką“, finansuojamas Klaipėdos miesto savivaldybės. Projekto metu vyks nemokamų kūrybinių dirbtuvių ciklas vaikams ir jaunimui, kurio rezultatas – nauja neof...