- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
-
Naujasis „Peugeot Instinct Concept“ – tarp įprasto ir autonominio vairavimo
Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristato koncepcinį automobilį „Peugeot Instinct Concept“, atskleidžiantį autonomiškai vairuojančio automobilio viziją.
„Peugeot Instinct Concept“ – tai koncepcinis automobilis, po sportišku ir dinamišku jo siluetu slypi naujausios ateities technologijos ir 300 AG hibridinis variklis (PHEV). „Instinct Concept“ gali važiuoti visiškai be vairuotojo pagalbos, tačiau jį galima vairuoti ir įprastai. Automobilis turi keturis važiavimo režimus: du aktyvaus važiavimo režimus (,,Drive Boost" arba ,,Drive Relax") ir du autonominio važiavimo režimus (,,Autonomous Sharp" arba ,,Autonomous Soft"). Važiavimo režimą visada pasirenka pats automobilio vairuotojas; pasirinkus autonominio važiavimo režimą, automobilio valdymą perima centrinėje konsolėje esantis valdymo įrenginys ,,i-Device", jis pakeičia vairą ir pedalus. Visuose LED priekiniuose žibintuose įmontuotos nedidelės kameros, kurios skenuoja aplinką ir kelio dangą bei perduoda informaciją įvairioms pagalbinėms automobilio sistemoms.
„Peugeot Responsive i-Cockpit“ – daugiafunkcė ir intuityvi vairuotojo vieta, prisitaikanti prie pasirinkto važiavimo režimo. Centrinėje konsolėje prie 9,7 colių ekrano yra valdymo įrenginys ,,i-Device", per kurį automobiliui duodamos komandos. Automobilis stebi vairuotojo elgseną ir pagal gautą informaciją parenka važiavimo stilių pasiūlydamas vairuotojui patinkančios muzikos, automobilio darbinį režimą ir komforto įrenginių funkcijas salone.
„Peugeot Instinct Concept“ gali skaityti informaciją iš vairuotojo išmaniųjų įrenginių (išmaniojo laikrodžio, telefono, socialinių tinklų ir pan.) ir gautos informacijos pagrindu pasiūlyti tinkamą aplinką salone ar važiavimo stilių. Pavyzdžiui, po treniruotės automobilis savo vairuotoją parveš važiuodamas ramiu režimu. Skaitydamas išmaniųjų įrenginių informaciją, automobilis gali pasirūpinti, kad vairuotojas laiku nuvyktų į reikiamą vietą. Automobilio informacinės sistemos gali būti sinchronizuotos ir su išmaniaisiais namų įrenginiais (išmaniuoju televizoriumi, asmeniniu kompiuteriu, bendra namų valdymo sistema ir kt.). Vairuotojui tereikia atsisėsti ant pagal jo kūno formas prisitaikančios vairuotojo sėdynės ir maloniai atsipalaidavus važiuoti į kitą reikiamą vietą.
„Sukurti autonomiškai vairuojantį automobilį buvo tikras iššūkis,“ – sako „Peugeot“ vyriausiasis dizaineris Gillesas Vidalas. „Reikėjo suderinti aktyvų važiavimo stilių su autonomiškai važiuojančiu automobiliu. Rezultatas – tikrą važiavimo malonumą suteikiantis autonomiškai važiuojantis automobilis,“ – priduria G. Vidalas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Bekelė – išbandymų erdvė ne vien senoliams
„Startas sudėtingiausiose ralio varžybose bus didžiausias mūsų visų laikų ekstremaliausio modelio išbandymas“, – pareiškė „Jaguar Land Rover“ vykdomasis direktorius Markas Cameronas. ...
-
Pokyčių tikslas – saugesnis eismas
Geležinkelių pervažų įrengimo ir naudojimo taisyklių pokyčiai numato paprastesnę tvarką, keičiasi perėjų su garso ir šviesoforų signalizacija įrengimo sąlygos, atsisakoma policijai priskiriamų funkcijų. ...
-
TAC vadovai siūlo išeitį, bet nuspręs vairuotojai
Ar prie transporto priemonių techninės apžiūros centrų (TAC) galima išvengti eilių, ypač pavasarį? TAC įmonių vadovai atsako: tikrai taip. ...
-
Blogiausi pirkiniai: kai kaina negarantuoja automobilio kokybės
Kai kurie automobiliai sulaukia dėmesio dėl savo išskirtinio dizaino ar patrauklios kainos. Susigundę reklama ir jį įsigiję savininkai vėliau spjaudosi iš apmaudo. Nors šie modeliai iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti viliojama...
-
SAM: norintiems atgauti vairuotojo pažymėjimą – nauja prevencinė programa2
Sausio mėnesį Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pradėjo vykdyti prevencinę programą, skirtą asmenims, norintiems atgauti teisę vairuoti transporto priemones su įrengtu alkobloku. ...
-
Techninės apžiūros specialistai siūlo neatidėlioti pavasariui1
Lietuvos automobilininkų gyvenime vis dar itin ryškus sezoniškumas. Dalis jų šaltuoju metų laiku apskritai susilaiko nuo kelionių slidesniais keliais, šeimos transporto parko atnaujinimą atideda pavasariui, o tuomet tvarko ir v...
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams10
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų30
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...