- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius.
„Mes sukėlėme kokybės revoliuciją lauko reklamos rinkoje. Naujasis įrankis leis užsakovams tiksliai suplanuoti, kur ir kiek lauko reklamos pirkti, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jie galės labai tiksliai žinoti, kiek žmonių ir kiek kartų pamatys reklamą, apskaičiuoti investicijų atsipirkimą. Tikimės, kad tokia informacija įrodys reklamos užsakovams, kad lauko reklama yra itin efektyvi priemonė“, – sakė didžiausios lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.
Pasak jos, investicijos į „Outdoor Impact“ yra vienos didžiausių lauko reklamos srityje ir siekia 1 mln. litų. Jas dengia didžiosios Lietuvos lauko reklamos agentūros „JCDecaux“ ir „Clear Chanel“.
Efektyvumo vertinimo „valiuta“ – kontaktas
Su naujuoju planavimo įrankiu pristatyta ir lauko reklamos efektyvumo matavimo vienetas – Kontaktas. Jis parodo, kiek žmonių pamatys reklamą. Kiekviena lauko reklamos vieta bus vertinama pagal tai, kiek tikslinių Kontaktų ji padeda pasiekti.
„Pagal turimą informaciją įrankis pateiks prognozes, kiek žmonių pamatys lauko reklamą. Tarkime, planuojate mėnesio trukmės reklamos kampaniją ir norite pakabinti 50 reklamos plakatų keturiuose Vilniaus rajonuose – Antakalnyje, Fabijoniškėse, Senamiestyje ir Šeškinėje. Mes galėsime pasakyti, kiek ir kokio amžiaus bei lyties žmonių per numatytą laiko tarpą tą reklamą iš tiesų pamatys – tada iš tiesų galėsite apskaičiuoti savo idėjos efektyvumą bei vertę, matysite, kaip kistų Jūsų pasiekiami rezultatai, jeigu papildomai iškabintumėte dar 30 plakatų kituose rajonuose“, – teigia „Clear Channel Lithuania“ generalinis direktorius Artūras Štaudė.
Analizavo akių judesius
„Outdoor impact“ sistema yra sukurta remiantis tarptautiniu mastu patikrinta metodologija ir Jungtinės Karalystės mokslininkų atlikto POSTAR lauko reklamos rinkų tyrimų pagrindu. Panašūs lauko reklamos analizės ir planavimo įrankiai jau naudojami Šiaurės Europos šalyse.
Sistemos pritaikymui Lietuvoje buvo nufotografuoti apie 2,5 tūkst. lauko reklamos stendų. Prie kiekvieno jų buvo išanalizuojami gyventojų judėjimo maršrutai remiantis Vilniaus miesto Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ informacija. „Outdoor impact“ įvertina ne vien srautus, bet ir žmonių akių judesius. 15 pasaulio šalių buvo atlikti išsamūs vartotojų žvilgsnio tyrimai: specialiomis filmavimo kameromis buvo stebima, kuria kryptimi važiuodami ar eidami žmonės į kurią pusę žiūri, kaip „keliauja“ jų žvilgsnis, kokie gyventojai kada pasisuka į reklamą ir ją iš tiesų pamato. Ši automatiniu būdu fiksuojama informacija vėliau buvo klasifikuojama, apibendrinama ir taip sukurtas pasaulinis modelis. Jis leidžia ir Lietuvoje sumodeliuoti realų reklamos pasiekiamų vartotojų portretą ir kiekį.
„Žmonės kasdien eina į darbą, mokyklą ar parduotuvę – jie visi turi savo judėjimo kryptis bei srautus. Gyventojai keliauja pėsčiomis, viešuoju transportu ar savo automobiliu. Užsiimdami savo kasdieniais reikalais kasdien jie praeina begales lauko reklamų, tačiau vieni žmonės pastebi vienas, o kiti – kitas reklamas. Mūsų įrankis leidžia apskaičiuoti, kokie gyventojai kiek kartų pamatys vieną ar kitą reklamą“, – pasakojo „JCDecaux Lietuva“ vadovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniuje surengtas protesto mitingas dėl Šnipiškių senųjų žydų kapinių memorialo1
Ketvirtadienio popietę keliolika sostinės žydų bendruomenės narių ir juos palaikantys piliečiai greta Vilniaus koncertų ir sporto rūmų susirinko į mitingą, reikšdami nepasitenkinimą dėl planų šioje teritorijoje įrengti Šnip...
-
Kasinėjant Vilniaus Didžiosios sinagogos liekanas atidengta moterų zona, baseinai
Per archeologinius kasinėjimus Vilniaus Didžiojoje sinagogoje ir jos kieme atidengta sinagogos moterų zona, du dideli betoniniai pirties baseinai. ...
-
Vilniaus oro uoste dėl liūties negalėjo nusileisti septyni lėktuvai
Ketvirtadienį Vilniaus oro uoste dėl smarkios liūties laikinai negalėjo leistis lėktuvai. ...
-
Dalijasi vaizdais: jeigu eisi į lauką, nepamiršk valties (papildyta)3
Kai kurias Lietuvos vietoves gausus lietus plovė ne tik trečiadienį, bet ir ketvirtadienį. Kol vieni lietaus nematė bent kelias dienas arba iš dangaus pabiro vos vienas kitas lašas, kiti tautiečiai dalijasi patvinusių gatvių vaizdais. ...
-
Geriausias visų laikų rezultatas tarp lietuvių: rankose – pasaulinės matematikos olimpiados auksas2
Po 17 metų pertraukos Lietuva turi pasaulinės matematikos olimpiados aukso medalį. Prieš kelias dienas iš Jungtinėje Karalystėje vykusios olimpiados su aukso medaliu grįžo buvęs Vilniaus licėjaus mokinys Paulius Aleknavičius. Jis absoli...
-
Vilniuje pradedama Kalvarijų gatvės paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcija
Siekiant sumažinti centrinės Vilniaus dalies gatvių užtvindymo liūčių metu riziką, Kalvarijų gatvės atkarpoje nuo Žaliojo tilto iki Apkasų g. pradedama lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija. Planuojama, kad darbai bus atlikti per 13 mėnesių. Pr...
-
Vilniaus Katedros aikštėje prisiekė naujasis kariuomenės vadas R. Vaikšnoras8
Trečiadienio vakarą Vilniaus Katedros aikštėje įvyko iškilminga ceremonija, kurios metu prisiekė naujasis Lietuvos kariuomenės vadas Raimundas Vaikšnoras. ...
-
Kviečia atvykti į „LTeam“ fanų zoną – žada nuolatinį olimpinį veiksmą, sportines pramogas, prizus
Liepos 26–rugpjūčio 11 dienomis sporto entuziastai gyvens olimpinėmis žaidynėmis, o norinčius pajausti ypatingą vienybės dvasią, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas kvies veiksmą iš Paryžiaus stebėti didžiausiame ekrane Vilniuje, pr...
-
A. Bilotaitė aptarė policijos pareigūnų pritraukimo galimybes sostinėje5
Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė susitiko su Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato vadovais aptarti pareigūnų darbo sąlygų gerinimo, aprūpinimo ir atlyginimų klausimus bei kriminogeninę situaciją sostinės regione. ...
-
„Jaunas kaip Vilnius“ festivalis: bus eismo ribojimų, rekomenduojama vykti viešuoju transportu
Liko keturios dienos iki festivalio „Jaunas kaip Vilnius“ koncerto Vingio parke. Aplink Vingio parką bus eismo ribojimų, todėl atvykti į renginį rekomenduojama viešuoju transportu. Festivalio metu papildomai bus įrengtos vie&scar...